ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένα πρωτότυπο πρότζεκτ εν μέσω πανδημίας ξεκίνησε ο οίκος Dolce & Gabbana, που για πρώτη φορά φέρνει στο προσκήνιο τους έμπειρους τεχνίτες που βρίσκονται πίσω από τις εντυπωσιακές δημιουργίες του πολυτελούς οίκου μόδας.
Μέσα από μια σειρά βίντεο με τίτλο «DG: Fatton in Casa», δηλαδή «DG: Κατασκευασμένο στο Σπίτι», ο Dolce & Gabbana εστιάζει στη δύναμη της τέχνης και της δημιουργικότητας, που μας έχει φέρει όλους πιο κοντά κατά τη διάρκεια του lockdown.
Με φιλανθρωπικό χαρακτήρα, το νέο πρότζεκτ δίνει τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν, να μάθουν από την Elisa το πλέξιμο, από την Andrea πατρόν και από τον Gerlando κεντήματα.
Η απλότητα του ύφους σε συνδυασμό με την ιταλική μαεστρία των ανθρώπων που δουλεύουν πίσω από τις κάμερες κάνουν την καμπάνια πραγματικά εντυπωσιακή και ξεχωριστή.
https://www.instagram.com/p/B_5Jd0FKRkn/
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οκτώβριος: Μήνας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού – Ένα μήνυμα πρόληψης, δύναμης και ελπίδας
- Cartier: Το ίδρυμα για τη σύγχρονη τέχνη επιστρέφει στην καρδιά του Παρισιού μετά από ανακαίνιση 230 εκατομμυρίων
- Ράφα Μπενίτεθ, ο Ισπανός στρατηγός που θέλει να αναγεννήσει τον Παναθηναϊκό
- Φαβορί και Goal από τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα