ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δύο διεθνείς αξιολογήσεις από ΟΟΣΑ και ΕΕ επιβεβαιώνουν την πρόοδο της Ελλάδας στον ψηφιακό μετασχηματισμό
Ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) προβάλλει την Ελλάδα ως παράδειγμα προς μίμηση στη χρήση ψηφιακών μέσων με σκοπό τον περιορισμό μετάδοσης του κορονοϊού, λέγοντας πως αποτελεί «best practice».
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η Ελλάδα προχώρησε άμεσα στην εφαρμογή ψηφιακών μέσων, προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού και καλεί τις υπόλοιπες χώρες να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα.
«Οι Αρχές μπορούν να αποφύγουν περιττές επιβαρύνσεις για τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και άλλους συμβαλλόμενους, επιτρέποντας τη χρήση ψηφιακών μέσων όπως εφαρμογές κινητών τηλεφώνων (κάτι που έκανε η Ελλάδα από την αρχή της κρίσης, ενώ πρόσφατα υιοθετήθηκε και στη Γαλλία) αντί της χρήσης εντύπων, και αποφεύγοντας πλήρως διαδικασίες οι οποίες αποδεδειγμένα δεν βοηθούν στην αντιμετώπιση των κινδύνων μετάδοσης του κορονοϊού» αναφέρει η έκθεση.
Η έκθεση του ΟΟΣΑ έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά πρόσφατων δημοσιευμάτων που δίνουν στην Ελλάδα τα εύσημά τους για τον τρόπο αντιμετώπισης του κορονοϊού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποια σπίτια μένουν κολλημένα στις αγγελίες – Ακίνητα έως 100.000 αναζητούν οι μισοί αγοραστές
- Αλαφούζος: Το παρασκήνιο, πώς μοιράζονται τα 21,05 εκατ. ευρώ και οι λεπτομέρειες του ιστορικού deal της GBL με τον όμιλο ΣΚΑΪ
- O φόβος του Αβραμόπουλου, το beef με τον Μιχάλη, το δείπνο με μακαρονάδες «γαλάζιων» βουλευτών στο Κολωνάκι και το ραντεβού Μπακογιάννη – Βουλγαράκη
- Η γυναικεία απασχόληση στα πλοία αυξήθηκε κατά 77% σε μια εξαετία
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.