Μετά την ψηφοφορία των παικτών από τα προηγούμενα MasterChef, που ήταν καλεσμένοι για να απολαύσουν τις δημιουργίες των νυν παικτών, το αποτέλεσμα έκανε την έκπληξη.
Η διαφορά μεταξύ της κόκκινης και της μπλε ομάδας ήταν τεράστια. Με συντριπτική διαφορά, τη νίκη πήρε η μπλε ομάδα με αρχηγό τον Γιώργο και υπαρχηγό τον Δημήτρη.
Για ακόμα μια φορά, οι νικητές απόλαυσαν ένα δείπνο σε εστιατόριο με τον Γιάννη Αποστολάκη, ενώ οι παίκτες της κόκκινης ομάδας αναμετρήθηκαν για ακόμα μια φορά για την πολυπόθητη ασυλία.
Κάθε μέλος της ομάδας κλήθηκε να θυμηθεί και να ανακαλέσει μνήμες και αισθήσεις σε μια «τυφλή» γευσιγνωσία με πρωταγωνιστή το τυρί.
Στον δεύτερο γύρο κατάφεραν να περάσουν η Ντέμη και ο Ηρακλής, οι οποίοι αναγνώρισαν με επιτυχία τα περισσότερα και κλήθηκαν να ετοιμάσουν σαγανάκι.
Αν και vegan, στο τέλος νικήτρια αναδείχθηκε η Ντέμη, η οποία παραμένει ασφαλής και την επόμενη εβδομάδα δεν μπορεί να ψηφιστεί.
Δείτε βίντεο:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ιστορική απόφαση στο Ισραήλ: Η κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
- «Ελ. Βενιζέλος»: Συνελήφθη 32χρονη που μετέφερε πάνω από 18,5 κιλά κάνναβης στις αποσκευές της
- Εφετείο Αθηνών: Έρχεται ριζική ανακαίνιση με μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και Τεχνητή Νοημοσύνη – Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν
- Νίκος Δένδιας: Συνάντηση στην Αθήνα με τον υπουργό Άμυνας της Αλβανίας Ερμάλ Νούφι
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.