array(0) {
}
        
    
Menu
1.7%
Τζίρος: 187.13 εκατ.

Ε. Αγαπηδάκη: Πότε θα διακόπτεται η δωρεάν χορήγηση φαρμάκων για την παχυσαρκία – Ο ειδικός με τον ρόλο – «κλειδί»

Comments

Με μία βουτιά 10,5% έκανε ποδαρικό στη νέα χρονιά ο δείκτης BDI (Baltic Dry Index) καταγράφοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια ποσοστιαία πτώση των τελευταίων έξι ετών. Ο συγκεκριμένος δείκτης που παρακολουθεί τα ναύλα στα πλοία capesize, panamax και supramax που μεταφέρουν εμπορεύματα ξηρού φορτίου, υποχώρησε στις 976 μονάδες, το χαμηλότερο επίπεδο από το Μάιο 2019.

Σύμφωνα με το Reuters, ο BDI έχει υποχωρήσει κατά 61% από το υψηλό αρκετών ετών που σημείωσε το Σεπτέμβριο 2019, όταν έφτασε στις 2.518 μονάδες, ενώ έκλεισε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς κατά 14% χαμηλότερα.

Στο σύνολο της η αγορά ξηρού φορτίου υποχωρεί λόγω της αύξησης του στόλου αλλά και της στασιμότητας που παρουσίασε η ζήτηση κατά την εορταστική περίοδο, ωστόσο τα ναύλα αναμένεται να κινηθούν ανοδικά μόλις ευθυγραμμιστούν με το κόστος των καυσίμων χαμηλά περιεκτικότητας σε θείο, υποστηρίζει ο αναλυτής Randy Giveans της Jefferies.

Από την πλευρά του ο αναλυτής της Evercore ISI, Jonathan Chappell σχολιάζοντας την πρόσφατη υποχώρηση της συγκεκριμένης αγοράς υποστήριξε ότι δεν θα αποτελέσει έκπληξη η συνέχιση του συγκεκριμένου δυσμενούς momentum.

Σε ανάλυση της Value Investor’s Edge για τις προοπτικές της αγοράς ξηρού φορτίου το 2020, που επιμελήθηκε ο οικονομολόγος James Catlin, αναφέρεται ότι ο προβληματισμός που υπάρχει για τη ζήτηση σε συνδυασμό με το πρόγραμμα των παραδόσεων, το πιο πιθανό είναι να διατηρήσουν το δείκτη BDI κάτω από το υψηλό του 2019.

Από την πλευρά της προσφοράς, οι προσαρμογές για την εφαρμογή του slow steaming, οι αποσύρσεις πλοίων για την εγκατάσταση scrubbers και η αύξηση των διαλύσεων που αναμένονται στις αρχές του νέου έτους μπορεί να την περιορίσουν. Ωστόσο, όσο περνά ο καιρός αυτοί οι ανασταλτικοί παράγοντες θα εκλείψουν.

Ο μεγάλος αστάθμητος παράγοντας για την αγορά ξηρού φορτίου το 2020 είναι αν θα επιτευχθεί λύση για τη λήξη του εμπορικού πολέμου και ποια θα είναι αυτή, αφού θα επηρεάσει τη διακίνηση των προϊόντων.

Στις εισηγμένες ναυτιλιακές που ασχολούνται με τη μεταφορά ξηρού φορτίου περιλαμβάνονται οι Eagle Bulk, Genco, Scorpio Bulkers, Golden Ocean, καθώς και οι ελληνικών συμφερόντων Diana Shipping, EuroDry, Navios Maritime Partners, Safe Bulkers, Seanergy και Star Bulk.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 3,54 εκατ. δολάρια
Η Πελώνη και ο ΚΜ, οι εκπλήξεις σε METLEN και Alter Ego, η Grivalia, η κ. Στράφτη και ένας περίεργος διαγωνισμός, ποιοι πήγαν στο κάλεσμα του Πιέρ, και το exclusive lunch της Χριστιάννας Βαρδινογιάννη
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 5,93 εκατ. δολάρια

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ε. Αγαπηδάκη: Πότε θα διακόπτεται η δωρεάν χορήγηση φαρμάκων για την παχυσαρκία – Ο ειδικός με τον ρόλο – «κλειδί»
Ανάλυση mononews: Γιατί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι hot – Τιμή στόχος στα 26,08 ευρώ
Στέφανος και Ζωή στο θέαμα της Δημοκρατίας 
Νατάσα Πασχάλη (Eurobank) στο mononews: Ετσι καταφέραμε να κάνουμε πράξη το Brain ReGain και να κτίσουμε το προσωπικό του μέλλοντος
Τι θα κάνει ο ΚΜ στη Ρώμη, το πρόγραμμα του Πιέρ, οι μπάρες της Αγαπηδάκη, τα κουλουράκια και η έκπληξη του Πατριάρχη
Τα βαθιά Ευρωπαϊκά ρήγματα τώρα έρχονται στην επιφάνεια
Μητσοτάκης-Τσάφος στη Ρώμη με φόντο την ενέργεια: Κυρίαρχη η ατζέντα συνδεσιμότητας και ασφάλειας
Απόβαση των «ράμπο» της εφορίας σε 24 νησιά και τουριστικές περιοχές – Πότε θα κάνουν ελέγχους μέρα και νύχτα
Πλειστηριασμοί: Εβδομάδα με Καρούζο, Ψυγεία Ταΰγετος, Κόσμος Αυτοκίνηση και Ιόνιος Τεχνική
Μπορώ να μεταβιβάσω ακίνητο σε συγγενή για να αποφύγω τον πλειστηριασμό; Προϋποθέσεις και πότε είναι ποινικό αδίκημα