array(0) {
}
        
    
Menu
1.43%
Τζίρος: 194.35 εκατ.

Κόλλιας (ΟΕΕ): Θετικές οι φοροελαφρύνσεις – Να καταργηθούν τα τεκμήρια

Media

«Άγριες Μέλισσες»: Ραγδαίες εξελίξεις στο τελευταίο επεισόδιο της εβδομάδας

Comments

Τι θα δούμε απόψε στο 29ο επεισόδιο των «Άγριων Μελισσών»

Ο γάμος της Ασημίνας με τον Νικηφόρο πλησιάζει, την ώρα που καλά κρυμμένα μυστικά αποκαλύπτονται στις «Άγριες Μέλισσες».

Οι αρραβώνες έγιναν, παρ’ ότι η Μυρσίνη ξεκαθάρισε στην Ασημίνα πως δεν θα γίνει ποτέ μια Σεβαστού.

Ο Δούκας, βλέποντας πως τα σχέδιά του κινδυνεύουν, στρέφεται στον Κυπραίο για βοήθεια.

Η Ανέτ και ο Νέστορας αποφασίζουν να ανακαλύψουν πώς βρέθηκε το σκουλαρίκι της Μυρσίνης στο δωμάτιο του Κυπραίου.

Θα καταφέρουν να φτάσουν στην αλήθεια; Ο Λάμπρος και η Ελένη έρχονται πάλι κοντά, αλλά ο Κυπραίος τους παρακολουθεί στενά.

Κι ενώ ο Τόλλιας αποφασίζει, κατ ’εντολή του Δούκα, να δώσει το τελικό χτύπημα στον Λάμπρο και να τον διώξει από το χωριό, η κρυφή συνάντηση του Λάμπρου και της Ελένης, στο σχολείο, θα γίνει αντιληπτή από έναν εμβρόντητο Μιλτιάδη.

Δείτε το trailer:

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

3.953.077 μοναδικοί χρήστες επέλεξαν το mononews.gr για την ενημέρωσή τους τον μήνα Οκτώβριο 
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Απαστράπτουσα στο πάρτι της – Το ευχαριστώ σε Αργυρό και Αλεξάνδρα Νίκα
Μαριέττα Χρουσαλά-Λέων Πατίτσας: Halloween στο Λονδίνο με τη Βίκυ Καγιά και τον Ηλία Κρασσά
Λεονόρ της Ισπανίας: Η κούκλα πριγκίπισσα γίνεται 20 και αλλάζει τις ισορροπίες στο βασίλειο
Γιατί μπήκε ο Μαρινάκης στην Stages Network, το στοίχημα Μελισσανίδη, το παρασκήνιο με την Κίμπερλι και την Vogue Greece, 3ος κύκλος για τις «Σέρρες» και τα «γαλλικά» του Λιάγκα
6-7: Τι σημαίνει η λέξη της χρονιάς που δεν είναι καν λέξη
Δέσποινα Βανδή: Λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών
Κωνσταντίνος Αργυρός: Δοκίμασε σουβλάκι από… καγκουρό στην Αυστραλία
Νέες ταινίες στους κινηματογράφους: Όταν η «Νουβέλ Βαγκ» συναντά τον Φατίχ Ακίν
Από την Barbie στη Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Πώς η Μάργκοτ Ρόμπι επενδύει στο πιο επικερδές brand της ποπ κουλτούρας