array(0) {
}
        
    
Menu
0.33%
Τζίρος: 170.08 εκατ.

Το σενάριο για πρωθυπουργό Καραμανλή, οι «άγγελοι» του Γεραπετρίτη, τα πιτταρούδια της Μελόνι, το μυστήριο με τη Rolls Royce και ο προκλητικός γλεντζές πολιτικός

Media

Netflix: Ξεκινάει κυνηγητό για όσους μοιράζονται τον κωδικό τους με φίλους

Comments

Τρόπους με τους οποίους θα μειώσει το φαινόμενο μοιράσματος των κωδικών μεταξύ των χρηστών αναζητά τo Netflix, σύμφωνα με δηλώσεις του Greg Peters, Chief Product Officer της εταιρείας.

Αυτό που θέλει το Netflix είναι όταν ένας χρήστης αγοράζει μια συνδρομή, τότε να μπορεί να την μοιράζετε με μέλη της οικογενείας που ζουν στο ίδιο σπίτι, με τον καθένα να έχει διαφορετικό προφίλ. Αυτό που γίνεται όμως από πολλούς χρήστες είναι να μοιράζονται οι κωδικοί σε διαφορετικά σπίτια και έτσι η εταιρία ψάχνει τρόπο να το καταπολεμήσει.

Ο Greg Peters, επικεφαλής του Netflix, ανακοίνωσε πως η εταιρία ψάχνει να βρει τρόπους να σταματήσει αυτό το φαινόμενο. Τόνισε πως έχουν εξετάσει την κατάσταση και θέλουν να καταλήξουν σε μια λύση που δεν θα εκνευρίσει τους χρήστες. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε το συγκεκριμένο ζήτημα και εξετάζουμε την κατάσταση. Θα σκεφτούμε διάφορες φιλικές προς τον καταναλωτή μεθόδους. Το Netflix έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον».

Για την ιστορία, η ερευνητική εταιρία Magid μεταφέρει πως το 9% των χρηστών του Netflix μοιράζει τον κωδικό του. Αν και το ποσοστό μπορεί να μοιάζει μικρό, εν τέλει πρόκειται για εκατομμύρια χαμένα δολάρια για την εταιρία.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποια «επώνυμα» ακίνητα κάνουν ποδαρικό στους πλειστηριασμούς του Σεπτεμβρίου
Παρελήφθη το πλοίο Captain Minos Kyriakou – Η επιστροφή της Athenian Sea Carriers με δέκα νεότευκτα πλοία
Κικίλιας: Φέραμε τη νέα εποχή στην πολιτική προστασία, με το «ΑΙΓΙΣ» – Το ίδιο κάνουμε και στο Λιμενικό, με το «ΑΙΓΙΣ 2»
Spotify: Αύξηση τιμών από Σεπτέμβριο – Τι αλλάζει για τους συνδρομητές
Σκιάθος: Προσάραξη ιστιοφόρου με πέντε επιβαίνοντες
Resort Retail: Το νέο χρυσωρυχείο της μόδας μέσα στα luxury hotels
«Blue Star Mykonos»: Aπαγορεύθηκε προσωρινά ο απόπλους
Μόνο οι δύο μεγάλες εταιρείες της ακτοπλοΐας έχουν έσοδα 858,1 εκατ. ευρώ
Ασφαλιστική αγορά: Τα 2+1 στοιχήματα για το τελευταίο μίλι του 2025 – Οι προσδοκίες και η…ΔΕΘ
Η Laopu και το στοίχημα του κινεζικού Cartier