ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αύριο Τετάρτη η πανελλαδική απεργία στο Δημόσιο – Κανονικά θα λειτουργούν τα ΜΜΜ, ξεκαθαρίζει η ΑΔΕΔΥ
Στο πλευρό των πολιτών που για μία ακόμη φορά – όπως υπογραμμίζει- ταλαιπωρήθηκαν επειδή το θέλησε μία μειοψηφία, τάχθηκε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε δήλωσή του με αφορμή την απεργία της Τετάρτης που παρέλυσε τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
«Για μία ακόμη φορά, απεργούν οι λίγοι και ταλαιπωρούνται οι πολλοί», σχολίασε ο κ. Μητσοτάκης, κάνοντας λόγο για «επαγγελματίες συνδικαλιστές» που έχουν χάσει κάθε επαφή με τον κόσμο της εργασίας και φοβούνται τη λογοδοσία και την περισσότερη δημοκρατία στη λήψη αποφάσεων για τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Γιατί τελικά γίνεται η απεργία;
Ειδική αναφορά κάνει στην πρόβλεψη του αναπτυξιακού πολυνονομοσχεδίου με την οποία θεσπίζεται η ηλεκτρονική ψηφοφορία για τις απεργίες – διάταξη που αποτελεί κόκκινο πανί για τις συνδικαλιστικές οργανώσεις. «Εμείς», τονίζει ο Πρωθυπουργός, «νομοθετούμε τα σωματεία να είναι αντιπροσωπευτικά και να λογοδοτούν. Και οι πλειοψηφίες να είναι αυτές που θα αποφασίζουν για τη στάση των εργαζομένων, θεσπίζοντας, προαιρετικά, και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας».
Αναλυτικά η ανάρτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη σημερινή απεργία έχεις ως εξής:
https://www.facebook.com/kyriakosmitsotakis/posts/10156786210902725
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- F1 Mercedes: Συζήτηση για τα όρια εμπλοκής στην πίστα
- Ευρωπαϊκό φυσικό αέριο: Σε άνοδο οι τιμές με φόντο τον Λίβανο και την έκρηξη στο Ras Laffan
- Νόσος του κολυμβητή: Όταν το καλοκαίρι γίνεται επώδυνο για τα αυτιά
- Λαγοκέφαλος: Επικηρύσσεται από το ΥΠΑΑΤ – Στο τραπέζι ενίσχυση στα 5 ευρώ/κιλό για τους αλιείς
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.