ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Oι εταιρείες Anheuser-Busch InBev (AB InBev) και Β.Σ. Καρούλιας ΑΒΕΕΠ, ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους από 1η Ιανουαρίου 2020 αναφορικά με την αντιπροσωπεία και διανομή των σημάτων μπύρας Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι δύο εταιρείες έχουν από κοινού καταρτίσει ένα φιλόδοξο πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, των προϊόντων της Νο.1 εταιρείας μπύρας στον κόσμο, AB InBev.
Με την προσθήκη των μαρκών της AB InBev στο χαρτοφυλάκιο μπίρας της Β.Σ. Καρούλιας, με κορυφαία διεθνή και ελληνικά σήματα, δημιουργείται μία νέα, πολύ ισχυρή ομάδα ποιοτικών προϊόντων ζύθου, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης μπύρας.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Β.Σ Καρούλιας, Χρήστος Αργυρού: «Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά η ποιότητα και η διεθνής πορεία όλων αυτών των σημάτων, μας γεμίζουν με σιγουριά ότι η επιτυχία είναι μονόδρομος και θα έρθει σαν αποτέλεσμα της προσήλωσης και της σκληρής δουλειάς μας στο πεδίο της αγοράς».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Οι αναλυτές συνεχίζουν να ανεβάζουν τις τιμές στόχους
- Με χαμόγελα και μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος γιόρτασε ο Δήμος Πειραιά την 5η Γιορτή Ανακύκλωσης
- Λιβύη: 19 σοροί ανασύρθηκαν μετά από ναυάγιο σκάφους με μετανάστες στα ανοικτά των ακτών της Καμπούτ
- Γερμανία: Η κυβερνοεπίθεση δεν επηρέασε την ασφάλεια των αερομεταφορών
