ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην υπογραφή δανειακής σύμβασης ύψους 160 εκατομμυρίων ευρώ με την Τράπεζα Εμπορίου και Επενδύσεων του Ευξείνου Πόντου προχώρησε η ΔΕΗ, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της επιχείρησης. Το δάνειο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για τη χρηματοδότηση έργων εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας.
Μιλώντας στην τελετή υπογραφής της σύμβασης ο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Μανώλης Παναγιωτάκης Παναγιωτάκης τόνισε ότι η ΔΕΗ υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα, ύψους 792 εκατ. ευρώ φέτος.
«Η Παρευξείνια Τράπεζα μας διευκολύνει με το δάνειο αυτό για τον εκσυγχρονισμό των δικτύων διανομής, που είναι ο πολυτιμότερος κρίκος στην αλυσίδα του ηλεκτρισμού και το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της ΔΕΗ», τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΗ προσθέτοντας ότι η ομιλική σχέση θα ενισχυθεί στην πορεία. Σημείωσε ακόμη ότι αποτελεί πάγια επιδίωξη της ΔΕΗ να αναζητά νέες γραμμές χρηματοδότησης και η σύμβαση που υπεγράφη σήμερα εντάσσεται σε αυτή τη στρατηγική.
Ο πρόεδρος της Παρευξείνιας Τράπεζας Dmitry Pankin σημείωσε ότι οι υποδομές και ιδιαίτερα η ενέργεια είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και για τον λόγο αυτό η τράπεζα έχει αποφασίσει να δώσει έμφαση στον τομέα.
«Ξέρουμε ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα αλλά είναι ο ρόλος μας να εργαστούμε για να λυθούν. Το δάνειο ύψους 160 εκατομμυρίων ευρώ έχει διάρκεια 5 έτη και σταθερό επιτόκιο 2,6% το χρόνο. Σκοπός είναι η χρηματοδότηση επενδύσεων για την ανάπτυξη υποδομών του δικτύου διανομής μέσης και χαμηλής τάσης. Η πληρωμή των τόκων θα γίνεται ανά εξάμηνο και η αποπληρωμή του κεφαλαίου εφάπαξ στη λήξη του δανείου, ενώ το δάνειο χορηγείται με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μητσοτάκης: Το ελληνικό δημόσιο πρέπει να υπηρετεί τους πολίτες και όχι τον εαυτό του
- Ξεκινούν οι αιτήσεις των επιχειρήσεων για επιδότηση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας
- Τα ιδιωτικά νησιά στις Κυκλάδες και στο Ιόνιο θα ακολουθήσουν το μοντέλο ανάπτυξης της κρουαζιέρας – Ποιοι εφοπλιστές κατέχουν ιδιωτικά νησιά
- Hitachi Rail: Ποια είναι η εταιρεία που κατασκευάζει τους συρμούς του Μετρό Θεσσαλονίκης
