ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αλλαγή δεδομένων έχουμε στις συζητήσεις για ένα deal έως και τεσσάρων νεότευκτων πλοίων LNG που ο ενεργειακός κολοσσός Total θέλει να ναυλώσει για περίοδο αρκετών ετών, καθώς η GasLog, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού, που ήταν το φαβορί, φαίνεται να μένει εκτός διεκδίκησης.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds, η Dynagas του Γιώργου Προκοπίου, η ελληνική TMS Cardiff Gas του Χρήστου Οικονόμου και η ρωσική Sovcomflot είναι οι τρεις εταιρείες που θα διεκδικήσουν το project, με την GasLog (της οποίας πλοίο πρόσφατα ναύλωσε για 7 χρόνια η Total) να μην κατονομάζεται.
Αντίθετα, οι ιαπωνικές ναυτιλιακές δεν έδειξαν ενδιαφέρον για τις συζητήσεις με την Total, λόγω της μεγάλης διάρκειας της προτεινόμενης ναύλωσης και των επίμονα χαμηλών τιμών στην αγορά του LNG.
Η Total αναμενόταν να επιλέξει την εταιρεία με την οποία θα συνεργαστεί τον Σεπτέμβριο, όμως τελικά παρέτεινε τη διαδικασία έως τον Νοέμβριο.
Τα πλοία για τα οποία ενδιαφέρεται η Total πρέπει να είναι χωρητικότητας 170.000-180.000 cbm, ενώ η εταιρεία εμφανίζεται ανοιχτή σε νεότευκτα πλοία, υπάρχοντα πλοία ή έναν συνδυασμό και των δύο. Σκοπός της εταιρείας είναι η συμφωνία που θα επιτευχθεί να αφορά σε δύο πλοία που θα ναυλωθούν με χρονοναύλωση, με οψιόν για δύο ακόμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αντιμέτωπη με τη χρεοκοπία η πρώτη ναυτιλιακή του Γιώργου Οικονόμου, Drytank
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κυριαρχούν οι Έλληνες εφοπλιστές – Έχουν επενδύσει 3,7 δις σε πλοία το 2017
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Μερτς απέρριψε το αμερικανικό αίτημα για διεξαγωγή εκλογών στην Ουκρανία
- Ουκρανία: Πιέζουν για ειρήνη οι Ευρωπαίοι – Στήριξη Μητσοτάκη στην άνευ όρων εκεχειρία 30 ημερών
- Κίνα-ΗΠΑ: Συνομιλίες στη Γενεύη για την αποκλιμάκωση του εμπορικού πολέμου
- Ισπανία: Περισσότεροι από 160.000 άνθρωποι παραμένουν στα σπίτια τους λόγω τοξικού νέφους
