Αλλαγές προσώπων σε επίπεδο εταιριών με σκοπό να βελτιωθεί περαιτέρω η επικοινωνία με τους ανθρώπους του τύπου, όπως επίσης να τεθούν ακόμη υψηλότεροι στόχοι. Έτσι, μετά από σχεδόν δυο δεκαετίες, σαν βόμβα έσκασε η είδηση πως ο Θανάσης Αγγελής αποτελεί παρελθόν από την εταιρία, με την Kosmocar A.E. να ανακοινώνει ότι πλέον ο έμπειρος Νίκος Μαρτίνος αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα Group Public Relations Manager της εταιρίας, έχοντας την ευθύνη για τις μάρκες Volkswagen, Audi, Skoda, Bentley και Ducati.
Ο Νίκος Μαρτίνος διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου και ειδικότερα στον τομέα της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Έχει διατελέσει στέλεχος σε αντίστοιχες θέσεις τόσο στην Ελλάδα (Ford, Volvo) όσο και στη Γερμανία (Ford of Europe). Είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πατρών, με ειδίκευση και μεταπτυχιακές σπουδές στα ηλεκτρικά οχήματα, έχοντας διατελέσει ιδρυτικό μέλος και πρώτος γραμματέας του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.. Παράλληλα, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ΜΒΑ από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο με αντικείμενο διατριβής τις premium μάρκες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Εμείς να του ευχηθούμε από εδώ, Σιδεροκέφαλος…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ξεκίνησε η παραγωγή του ανανεωμένου Ford EcoSport
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιο είναι το ρεκόρ του Insignia;
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιο αυτοκίνητο κέρδισε το βραβείο «Sport auto 2017»;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η μίρλα του… Κολωνακίου, τα δύο «όχι» του Κ.Μ., η ομιλία και το Κογκρέσο, ο Χαφτάρ στην Αθήνα και μια πρόταση γάμου… αέρος
- Οι κορυφαίες γκαλερί της Αθήνας: 12 σταθμοί στην εικαστική σκηνή της Ελλάδας
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, ΑΔΜΗΕ, ΔΑΑ, ΔΕΗ, Intracom, Quest, ΜΟΗ, ΠΛΑΘ, Φουρλής, Nike και Nvidia
- Ο Trump, οι δασμοί, οι μετοχές της Lululemon, και το παιχνίδι της Posh Spice – Το χρηματιστήριο, τα έσοδα, και η στρατηγική κάνουν πασαρέλα
