Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών κύλησε ομαλά στην πίστα της Γιας Μαρίνα με τις συνθήκες να είναι ιδανικές με θερμοκρασία αέρα στους 25 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 29 βαθμούς Κελσίου.
Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών που έγινε το απόγευμα, υπό το φως του ήλιου, δεν ήταν αντιπροσωπευτική. Ο Νόρις ήταν ταχύτερος, ο Φερστάπεν στα 8 χιλιοστά πιο πίσω και ο Λεκλέρκ στα 16 χιλιοστά. Αρκετοί νέοι οδηγοί όπως ο αδερφός του Λεκλέρκ, Άρθουρ, ο Ουρικάουα, ο Ογουάρντ, ο Άρον, ο Λίμπλαντ, ο Ιγουάσα, ο Μπρόουνινγκ, ο Κρόφορντ και ο Σίελντς βρήκαν την ευκαιρία να οδηγήσουν F1. Εξ’ αυτών ταχύτερος ήταν ο Ουρικάουα με τη Haas ενώ η Sauber δεν έδωσε την ευκαιρία σε κάποιον νέο οδηγό.

Στο FP2 τα πράγματα σοβάρεψαν και οι χρόνοι κατέβηκαν σχεδόν 2 sec. O Νόρις παρέμεινε μπροστά, ο Φερστάπεν ακολούθησε στα 3 δέκατα και ο Πιάστρι που μπήκε για πρώτη φορά στην πίστα φάνηκε να προβληματίζεται καταλήγοντας 11ος. Ράσελ και Μπέαρμαν φάνηκαν να βρίσκουν τα πατήματά τους όπως και οι Sauber. Όλοι οι χρόνοι στο FP2 σημειώθηκαν με την μαλακή γόμα. Για να δώσουμε μια τάξη μεγέθους η περσινή pole του Νόρις ήταν 6 δέκατα πιο γρήγορη από την σημερινή του επίδοση στο FP2. Η σκληρή γόμα χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα στο FP2. Μένει να δούμε αν θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα και η μαλακή γόμα.

Οι χρόνοι την πρώτη ημέρα στο Άμπου Ντάμπι είναι σύμφωνα με τις προσομοιώσεις: περίπου μισό δευτερόλεπτο ταχύτεροι σε σύγκριση με πέρυσι. Στις δύο περιόδους παρατηρήθηκε τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης κυρίως στον μπροστά-δεξιά τροχό, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την ελαφρώς επιταχυνόμενη φθορά. Σε αυτό το πλαίσιο, τα πιο συνεπή ελαστικά αγώνα φαίνεται να είναι η μέση γόμα και η σκληρή, ενώ η μαλακή δείχνει να είναι καταλληλότερη για έναν γρήγορο γύρο. Ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι η βελτίωση κρατήματος της πίστας. Οι αγώνες υποστήριξης εναποθέτουν γόμα σε μια επιφάνεια που αρχικά ήταν αρκετά βρώμικη, βελτιώνοντας το κράτημα. Αυτό σημαίνει ότι η τοπική παραμόρφωση μπορεί να μειωθεί τις επόμενες δύο ημέρες, επαναφέροντας τη μαλακή C5 στο παιχνίδι.

Από αυτά που φάνηκαν σήμερα, είναι η πιο πιθανή η στρατηγική μιας αλλαγής. Παρ’ όλα αυτά, όσο προχωράει το Σαββατοκύριακο, και μια στρατηγική με δύο στάσεις θα μπορούσε να γίνει πιθανή. Δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο McLaren και η Aston Martin του Αλόνσο δεν χρησιμοποίησαν καθόλου τη σκληρή γόμα στο FP2, κρατώντας ένα καινούργιο σετ. Ένα επιπλέον σετ σκληρών C3 ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα δίνει περισσότερες επιλογές όσον αφορά στη στρατηγική, ειδικά αν υπάρξει αυτοκίνητο ασφαλείας, και προσφέρει απόδοση παρόμοια με τη μέση γόμα C4. Η διαφορά απόδοσης μεταξύ της C3 και της C4 είναι αυτή τη στιγμή περίπου δύο δέκατα του δευτερολέπτου, ενώ υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ της μέσης γόμας και της μαλακής, περίπου επτά με οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου.
Οι καλύτεροι χρόνοι ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 16:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από το ΑΝΤ1+.

Διαβάστε επίσης
F1: H Toyota αυξάνει την εμπλοκή της
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυρανάκης: Υπογραφή συμφωνίας στις Βρυξέλλες για τον σιδηροδρομικό άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη – Βουκουρέστι
- Ρούμπιο: Το πρόστιμο της ΕΕ στην πλατφόρμα Χ συνιστά «επίθεση στον αμερικανικό λαό»
- Παπαστεργίου: Στόχος μια Ευρώπη που αξιοποιεί ουσιαστικά την τεχνητή νοημοσύνη
- Κακοκαιρία Byron: Η κυκλοφορία των οχημάτων αποκαταστάθηκε σχεδόν σε όλη την Αττική
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Μετά το νέο Καραϊσκάκη, ο Βαγγέλης Μαρινάκης δρομολογεί την ανακαίνιση του γηπέδου και της Νότιγχαμ Φόρεστ
Συνέλαβαν τον επιχειρηματία Άγγελο Γιαννακόπουλο των φούρνων «Χωριάτικο»: Ετρεχε με 216 χιλιόμετρα την ώρα με Lamborghini