array(0) {
}
        
    
Menu
-1.32%
Τζίρος: 165.51 εκατ.

O αχρείαστος πόλεμος Δένδια-Δούκα, η δραματική σύσκεψη στο Μαξίμου, τα fake για την Κίμπερλι και η ελληνική σημαία σε τουρκικά λιμάνια

Media

Ο Μητσοτάκης, ο Σκάι και ο Ζούλας, ο πόλεμος του Σινά… στο ΑΠΕ, οι νέες κινήσεις του Κυριακού στον ΑΝΤ1, η επιστροφή του Παπαδάκη και ποια είναι η Allimonos της Alter Ego

Comments

Quiz: Ποιος Όμιλος Μαζεύει τα Brands του κάτω από Μια Ομπρέλα;

Ποιος μεγάλος όμιλος ψηφιακών μέσων ετοιμάζεται για τεκτονικές αλλαγές στη δομή του;

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ιδιοκτήτες και τα ανώτατα στελέχη του βρίσκονται σε φάση εσωτερικής έρευνας, εξετάζοντας το ενδεχόμενο να φέρουν όλα τα επιμέρους brand τους — από ενημερωτικά έως θεματικά — κάτω από την ομπρέλα του κεντρικού εταιρικού τους «οχήματος».

1

Ο στόχος; Όχι η συρρίκνωση, αλλά η ανάδειξη των διαφορετικών προφίλ του ομίλου και η ενίσχυση της διαφημιστικής του διείσδυσης στην αγορά.

Ο «οικοδεσπότης» Χιώτης, το τετ α τετ – κεκλεισμένων των θυρών – Μητσοτάκη-Ζούλα, η συνέντευξη Πορτοσάλτε και τα «τυράκια» των δημοσιογράφων

Δύο ολόκληρες μέρες «ανέπνεε» σε ρυθμό Μαξίμου ο ΣΚΑΪ 100,3. Η πολυαναμενόμενη συνέντευξη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στον Άρη Πορτοσάλτε δεν ήταν απλώς μια ραδιοφωνική στιγμή· ήταν προεδρικό event.

Το στούντιο μπήκε σε πρόγραμμα… απολύμανσης VIP: βαθιά καθαριότητα, προσεκτικός έλεγχος ήχου, φωτισμού και θερμοκρασίας, ώστε «να είναι πρωθυπουργικά άνετη». Ο Βασίλης Χιώτης, διευθυντής του σταθμού, βρέθηκε εκεί από τα χαράματα, κάτι που δεν συνηθίζει, επιβλέποντας με εμμονή κάθε λεπτομέρεια — από τη θέση της καρέκλας, μέχρι το αν θα μπουν μπισκότα ή κουλουράκια, τσάι ή εσπρεσάκι.
Λέγεται μάλιστα πως φρόντισε να υπάρχουν και λίγα εκλεκτά τυριά, για να είναι το πρωινό όσο πιο φιλόξενο γίνεται.

Στις 8:00 ακριβώς, ο Πρωθυπουργός έφτασε συνοδευόμενος από την Κύρα Κάπη, επικεφαλής της ομάδας ειδικών συμβούλων για τη δημόσια εικόνα του, αλλά και τον Παύλο Μαρινάκη, υφυπουργό στον Πρωθυπουργό. Ο Άρης Πορτοσάλτε του παραχώρησε την «καλή του ώρα» – το πρώτο slot της εκπομπής, εκείνο που φυλάει μόνο για βαριά ονόματα.

Μετά τη συνέντευξη ήρθε το παρασκήνιο. Ο κ. Μητσοτάκης αποχώρησε για σύντομη κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΚΑΪ, Κωνσταντίνο Ζούλα, κεκλεισμένων των θυρών. Πέντε λεπτά που, για τα πρωθυπουργικά δεδομένα, μοιάζουν με μικρή αιωνιότητα.

Κι ενώ οι υπόλοιποι περίμεναν έξω, ο Βασίλης Χιώτης, βλέποντας τη «μονοπώληση» Ζούλα, δεν άντεξε:
«Πρωθυπουργέ, περάστε κι από το δικό μου γραφείο!» φέρεται να είπε χαμογελώντας.
Και, προς γενική έκπληξη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης πέρασε πράγματι – συνοδεία της Κύρας Κάπη και του Παύλου Μαρινάκη – για δεύτερη στάση της ημέρας.

Το μόνο που έμεινε πίσω στο στούντιο ήταν τα περιποιημένα κεράσματα. Όπως σχολίαζαν χαριτολογώντας οι συνάδελφοι του newsroom, τα «πρωθυπουργικά» μπισκότα και τυράκια δεν πήγαν χαμένα· έγιναν γρήγορα λάφυρα για την υπόλοιπη δημοσιογραφική βάρδια.

Γιατί η συνέντευξη της Kimberly Guilfoyle αφού έμεινε «εντός συνόρων» στη Vogue δεν βγήκε στο «Κ»; Ιδού η απορία

Η Kimberly Guilfoyle, η νέα Αμερικανίδα Πρέσβειρα στην Αθήνα, αποφάσισε να κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση όχι σε πολιτικό ή διεθνές μέσο, αλλά στη Vogue Greece τα δικαιώματα του οποίου έχει η εταιρεία του Θέμη Αλαφούζου που εκδίδει την Καθημερινή αλλά και το «Κ» στο οποίο επίσης θα ταίριαζε ίσως και περισσότερο μια τέτοια συνέντευξη. Μια επιλογή που, αν μη τι άλλο, συνδυάζει τη διπλωματία με την καλλιτεχνική διεύθυνση.

Η συνέντευξη είναι τυπικά “απολιτική”: όνειρα, φιλοδοξίες, παιδικά πρότυπα, έμπνευση. Όλα όσα χρειάζονται για να παρουσιαστεί μια νέα αρχή χωρίς πολιτικό ρίσκο — μόνο με το σωστό φως και την κατάλληλη παλέτα χρωμάτων.

Το ενδιαφέρον, όμως, βρίσκεται αλλού. Για πρώτη φορά, το εξώφυλλο της Vogue Greece είναι μόνο στα ελληνικά. Ούτε μια αγγλική φράση, πέρα από το όνομα της ίδιας της Kimberly Guilfoyle. Ακόμα και στο Instagram, η ανάρτηση είναι μονογλωσσική — πράγμα σπάνιο για ένα brand που στηρίζεται στη διεθνή του συνοχή.

Η απόφαση αυτή μοιάζει σχεδόν… διπλωματική. Ένα είδος περιορισμένης κυκλοφορίας του μηνύματος, σαν να λέει: “Ας το κρατήσουμε εντός Ελλάδος.” Ίσως γιατί το εξώφυλλο θα μπορούσε να προκαλέσει ανεπιθύμητα ερωτήματα εκτός συνόρων — ειδικά στη Condé Nast, που έχει μακρά παράδοση ευαισθησίας σε πολιτικά φορτισμένα πρόσωπα και θέματα.

Έτσι, η Vogue Greece κατάφερε να συνδυάσει το τολμηρό με το προσεκτικό: να έχει το αποκλειστικό, αλλά να μη φτάσει πολύ μακριά. Μια μορφή low-profile glamour, σχεδόν εγχώριας εμβέλειας.

Ή, για να το πούμε πιο απλά:
μια Vogue για τα μάτια μας μόνο.

Rosie Allimonos: Ποια είναι η Ελληνίδα πίσω από τα YouTube Originals, Instagram Reels και BBC iPlayer που τώρα εντάχθηκε στην Alter Ego Media

Με καταγωγή από την Ελλάδα, διεθνή εμπειρία και έντονη παρουσία στον χώρο των media και της τεχνολογίας, η Rosie Allimonos είναι μια από τις πλέον καταρτισμένες και επιδραστικές επαγγελματίες στην παγκόσμια σκηνή ψηφιακού περιεχομένου. Μετά από μια διαδρομή σε κορυφαίους οργανισμούς όπως το BBC, η Google και η Meta, επιστρέφει στο ελληνικό οικοσύστημα μέσω της Alter Ego Media, αναλαμβάνοντας ρόλο-κλειδί ως Media Technology Advisor.

Από το BBC στο YouTube και το Facebook: Η Allimonos στα κέντρα της παγκόσμιας καινοτομίας

Η Rosie Allimonos ξεκίνησε την πορεία της στο BBC, όπου ανέλαβε τον ρόλο της Head of Audience Planning και αργότερα Head of Editorial Partnerships για το BBC iPlayer – το οποίο θεωρείται ως μια από τις πρώτες επιτυχημένες ψηφιακές πλατφόρμες video streaming διεθνώς. Ήταν υπεύθυνη για την ανάλυση κοινού και τον στρατηγικό σχεδιασμό περιεχομένου που έκανε τον iPlayer να ξεχωρίσει.

Στη συνέχεια, μεταπήδησε στη Google ως Head of YouTube Content Partnerships για την ΕΜΕΑ, όπου είχε την ευθύνη για την ανάπτυξη του περιεχομένου YouTube Originals – των πρώτων original σειρών και παραγωγών της πλατφόρμας στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Εργάστηκε με δημιουργούς, εταιρείες παραγωγής και διαφημιστικούς κολοσσούς ώστε να ενισχύσει το YouTube ως πλατφόρμα premium περιεχομένου.

Ακολούθησε η Meta (Facebook/Instagram), όπου συνεργάστηκε σε project όπως το Instagram Reels και το Facebook Watch, δηλαδή τις απαντήσεις του τεχνολογικού γίγαντα στα TikTok και YouTube. Η ίδια έχει υπάρξει στρατηγική σύμβουλος σε θέματα video monetization, παραγωγής short-form περιεχομένου και ανάπτυξης κοινοτήτων.

Η Allimonos είναι επίσης συνιδρύτρια της HERA Media, μιας startup παραγωγής vidcast περιεχομένου που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη (AI) για την ενίσχυση και προσαρμογή περιεχομένου. Η εταιρεία επικεντρώνεται στη δημιουργία πιο προσωποποιημένων media εμπειριών με βάση τα δεδομένα κοινού.

Παράλληλα, έχει διατελέσει σύμβουλος του CEO στο Anthemis Group, έναν από τους πιο σημαντικούς VC ομίλους στον χώρο του fintech και insurtech, όπου η Allimonos προσέφερε συμβουλευτική σε στρατηγικές επένδυσης και διαμόρφωσης περιεχομένου startup εταιρειών σε διεθνές επίπεδο.

Ο ρόλος στην Alter Ego Media και η στρατηγική σημασία

Η Alter Ego Media την υποδέχεται με σκοπό να καθοδηγήσει την τεχνολογική καινοτομία και τη διεθνή ενίσχυση του Ομίλου. Ο ρόλος της περιλαμβάνει:

  • Σχεδιασμό και εφαρμογή AI-enabled λύσεων για την παραγωγή και διανομή περιεχομένου
  • Ανάπτυξη διεθνών στρατηγικών συνεργασιών
  • Στήριξη στο επενδυτικό σκέλος του Ομίλου σε media tech startups
  • Εκσυγχρονισμό της παραγωγικής αλυσίδας περιεχομένου, με έμφαση στην ψηφιακή μετάβαση

Το μικρό διπλωματικό θρίλερ του ΑΠΕ, ο διαγκωνισμός για το ποιος θα είναι αποδέκτης των παραπόνων Γεραπετρίτη και η απόφαση για τον νέο πρόεδρο

Στις 13 Οκτωβρίου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο Σαρμ ελ-Σέιχ της Αιγύπτου, συμμετέχοντας στη διεθνή σύνοδο για τη συμφωνία ειρήνης Ισραήλ–Χαμάς στη Γάζα, όπου είχε και ένα σύντομο τετ-α-τετ με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ. Ωστόσο, οι πληροφορίες λένε ότι στο Αθηναϊκό–Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ–ΜΠΕ) σημειώθηκαν αρρυθμίες αναφορικά με την είδηση, προκαλώντας δυσαρέσκεια στο κυβερνητικό επιτελείο και στο Μαξίμου.

Λίγες ημέρες αργότερα, ένα νέο επεισόδιο ήρθε να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο το κλίμα γύρω από το πρακτορείο: το τηλεγράφημα του ΑΠΕ που έκανε λόγο για «συμφωνία» για τη Μονή Σινά —η οποία στην πραγματικότητα δεν υπήρχε— προκάλεσε την άμεση αντίδραση του υπουργού Εξωτερικών, Γιώργου Γεραπετρίτη. Το πρακτορείο διόρθωσε γρήγορα το λάθος, όμως ακολούθησε έντονη εσωτερική αναστάτωση και διαρροές για το ποιος δέχθηκε τα παράπονα του υπουργού: ο πρόεδρος του ΑΠΕ, Αιμίλιος Περδικάρης, ή η διευθύνουσα σύμβουλος, Χριστίνα Συναρέλλη. Από τα περιβάλλοντα πάντως αμφοτέρων διαρρέεται ότι και οι δύο δέχθηκαν το παράπονο.

Σινά – Συναρέλλη – Συνεννόηση: Zητείται το τρίτο

Το περιστατικό φώτισε για ακόμη μια φορά το εσωτερικό ρήγμα στο ΑΠΕ–ΜΠΕ, ανάμεσα στη διοικητική διοίκηση και τη δημοσιογραφική διεύθυνση. Το Μαξίμου, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς τις εξελίξεις, ενώ εντός Νοεμβρίου αναμένονται αποφάσεις για τη νέα διοικητική φάση του οργανισμού.\

Δημήτρης Μιχαλέλης, νέος Γενικός Διευθυντής Μέσων στην POLITICAL MEDIA GROUP

Η POLITICAL MEDIA GROUP ανακοίνωσε την ένταξη του δημοσιογράφου Δημήτρη Μιχαλέλη στο δυναμικό της, στη θέση του Γενικού Διευθυντή Μέσων.

Η εταιρεία, που ανήκει στον Όμιλο Νίκου Καραμανλή, περιλαμβάνει τις εφημερίδες POLITICAL, ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ και KARFITSA, καθώς και τις ιστοσελίδες epolitical.gr, nonpares.gr, paraskhnio.gr και karfitsa.gr.

Ο εκδότης Νίκος Καραμανλής δήλωσε ότι ο όμιλος αναπτύσσεται δυναμικά σε όλα τα μέσα – έντυπα, ψηφιακά και ηλεκτρονικά – με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής παρουσίας και του δημοσιογραφικού αποτυπώματός του, ενόψει σημαντικών εξελίξεων στον χώρο των ΜΜΕ.

Ο Δημήτρης Μιχαλέλης διαθέτει εμπειρία άνω των 30 ετών στην έντυπη, ραδιοφωνική και τηλεοπτική δημοσιογραφία. Έχει εργαστεί σε μέσα όπως το Βήμα, η Μεσημβρινή, η Εξόρμηση και η Αλήθεια, ενώ έχει διατελέσει στέλεχος σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (Antenna, StatusFM) και τηλεοπτικά δίκτυα (Mega, Alpha, ΕΡΤ, OPEN).

Τα τελευταία χρόνια υπήρξε επιτελικό στέλεχος του Realgroup (Realnews, RealFM 97.8, real.gr), όπου συνεχίζει να διατηρεί ραδιοφωνική εκπομπή.

 

Όταν ο Ζούλας κοιμήθηκε στο σπίτι του Σαββόπουλου

Εκεί που δεν το περίμενε κανείς, εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Ομίλου ΣΚΑΪ, Κωνσταντίνος Ζούλας, στην εκπομπή «Αταίριαστοι» — όχι για να μιλήσει για ειδήσεις ή πολιτική, αλλά για τον «δικό» του Διονύση Σαββόπουλο.

Ο Ζούλας αποκάλυψε ότι γνώρισε τον Σαββόπουλο στα 17 του, στην παράσταση «10 χρόνια τραγούδια», όπου ο ίδιος κάλυψε μια θέση που ήταν ακάλυπτη, του κιθαρίστα. Δεν είναι τυχαίο ότι υπήρξε μέλος του συγκροτήματος «Αχτύπητα Φιλέτα».

Μίλησε ακόμη για μια συνέντευξη που του είχε πάρει στο σπίτι του Σαββόπουλου στο Μούρεσι — τόσο οικεία, που κατέληξε να κοιμηθεί εκεί το βράδυ. Κι όπως είπε, είναι «πολύ περήφανος» για το ντοκιμαντέρ του Παύλου Τσίμα αφιερωμένο στον αγαπημένο του τραγουδοποιό.

Ο ίδιος δήλωσε «Σαββοπουλικός», πρόσθεσε πως και το «αφεντικό» του είναι Σαββοπουλικό — κι έτσι, σε μια σπάνια στιγμή τηλεοπτικής αρμονίας, η ενημέρωση, η ψυχαγωγία και η διοίκηση έγιναν ένα.

Άλλωστε, όταν φοράς τόσα καπέλα —πρόεδρος, διευθύνων, εντεταλμένος ενημέρωσης, μουσικός— κάποια στιγμή δεν ξέρεις ποιο φοράς.
Το μόνο σίγουρο; Ότι του πάνε όλα.

Ακόμα δεν είδανε την ανταπόκριση της “Ιθάκης” του Τσίπρα — κέρδη τη βαφτίσανε….

Ακόμα δεν πρόλαβε να φτάσει το βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα, «Ιθάκη», στα ράφια, και εργαζόμενοι στα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και ΕΣΗΕΑ το αντιμετώπισαν ήδη σαν επιτυχημένο best seller.
Με πρωτοβουλία της πλειοψηφίας του Δ.Σ., η Ένωση σκοπεύει να ζητήσει από τον πρώην Πρωθυπουργό να διαθέσει τα έσοδα από τις πωλήσεις του βιβλίου του για την πληρωμή των εργαζομένων στα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ, που παραμένουν απλήρωτοι και σε κινητοποιήσεις.

Η πρόθεση κοινωνικά ευαίσθητη· η χρονική στιγμή όμως… προφητική.
Πριν καν μάθουμε αν το βιβλίο πουλάει, τα έσοδα έχουν ήδη προϋπολογιστεί. Η εκστρατεία δεν θα περιοριστεί στον Τσίπρα. Θα επεκταθεί και σε άλλους προέδρους του ΣΥΡΙΖΑ μηδέ του Κασσελάκη, εξαιρουμένου.

Ποια είναι η νέα Chief Operating Officer (COO) του Ομίλου Φιλιππάκη

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ομίλου η κ. Έμιλυ Παπαπαναγιώτου διαθέτει μακρά πορεία στον χώρο των εκδόσεων, έχοντας αναλάβει στο παρελθόν σημαντικές θέσεις ευθύνης σε μέσα ενημέρωσης. Η ανάληψη της θέσης της COO θεωρείται φυσική συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας της με τον Όμιλο Φιλιππάκη, ο οποίος περιλαμβάνει τις εφημερίδες Δημοκρατία, Εστία, Θεσσαλονίκη, Ελευθερία, καθώς και άλλες έντυπες και ραδιοφωνικές δραστηριότητες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα.

Stages Network: Η νέα πρωτοβουλία του Διονύση Παναγιωτάκη

Η Stages Network, η νέα εταιρεία του Διονύση Παναγιωτάκη, κάνει την εμφάνισή της με στόχο να ενώσει τις τέχνες με την τεχνολογία, δίνοντας σε κάθε ιστορία τη σκηνή που της αξίζει. Πέρα από τα όρια μιας κλασικής εταιρείας παραγωγής, η Stages Network φιλοδοξεί να γίνει κόμβος δημιουργικότητας, καινοτομίας και συνεργασίας στον χώρο του πολιτισμού και του live entertainment.

Με δέκα ιστορικά θέατρα —Ήβη, Δημήτρης Χορν, Μικρό Χορν, Εμπορικόν, Αποθήκη, Πειραιώς 131, Embassy, Λαμπέτη, Ψυρρή και Ταράτσα Λαμπέτη— καθώς και τον πολυχώρο Stage Seven, η νέα εταιρεία στοχεύει να προσφέρει μια ενιαία πλατφόρμα για θέατρο, μουσική, performance και σύγχρονη εμπειρία.

Στην καρδιά του οράματος βρίσκεται η ιδέα ότι οι παραστατικές τέχνες ανήκουν σε όλους. Με εργαλεία την καινοτομία, τις immersive τεχνολογίες και τη διαδραστικότητα, η Stages Network επιδιώκει να κάνει το θέαμα πιο ανοιχτό, συμμετοχικό και ζωντανό.

Τη Γενική Διεύθυνση της εταιρείας αναλαμβάνει η Κατερίνα Παναγιωτάκη, με σπουδές και μεταπτυχιακό στη Διοίκηση, Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα, δίνοντας νέα πνοή και προσανατολισμό στη συνεργασία με νέους δημιουργούς και πρωτοποριακές ιδέες.

Πρεμιέρα για την Iconic Films – Η νέα κινηματογραφική δύναμη του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ

Η Iconic Films, η νέα εταιρεία παραγωγής και διανομής κινηματογραφικών ταινιών του Ομίλου Antenna, έκανε την πρώτη της μεγάλη εμφάνιση στο κέντρο της Αθήνας, εγκαινιάζοντας επίσημα τη δραστηριότητά της με μια λαμπερή και ουσιαστική πρεμιέρα που σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για τον ελληνικό κινηματογράφο.

Η ομάδα της Iconic Films, με επικεφαλής τον βραβευμένο με Oscar και BAFTA παραγωγό Gareth Ellis-Unwin, παρουσίασε τη φιλοσοφία και τις πρώτες δύο παραγωγές που θα ανοίξουν το κινηματογραφικό της κεφάλαιο:
τον «Έρωτα… Γράφεται / Love is Written» και τους «Φίλους για Πάντα / Best Friends Forever».

Ένα νέο κεφάλαιο για την ελληνική παραγωγή

Η βραδιά ξεκίνησε με σύντομο χαιρετισμό από τον Γιώργο Χριστοδούλου, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Village Roadshow Greece, ο οποίος μίλησε για τη νέα συνεργασία και το όραμα της Iconic Films:

«Στόχος μας είναι να αυξήσουμε τον αριθμό και την ποιότητα των ελληνικών παραγωγών, αλλά και να διασφαλίσουμε τη διανομή τους σε κινηματογραφικές αίθουσες σε όλη την Ελλάδα. Ο κόσμος θα επιστρέψει στο σινεμά, γιατί θέλει εμπειρίες – κι εμείς μπορούμε να του τις προσφέρουμε».

Ο κ. Χριστοδούλου υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της δημιουργίας της Iconic Films για τον Όμιλο Antenna, ο οποίος πλέον επεκτείνει τη δραστηριότητά του από την τηλεόραση και το streaming, στην πλήρη κινηματογραφική παραγωγή και διανομή.

Στη συνέχεια, ο Gareth Ellis-Unwin, παραγωγός του πολυβραβευμένου The King’s Speech και επικεφαλής της Iconic Films, παρουσίασε τη φιλοσοφία πίσω από τη νέα εταιρεία:

«Στην Iconic Films θέλουμε να φέρουμε στην οθόνη ελληνικές ιστορίες, γραμμένες και σκηνοθετημένες από Έλληνες δημιουργούς. Ο κινηματογράφος έχει διαχρονική αξία· προσφέρει κάτι που οι πλατφόρμες δεν μπορούν να αναπαράγουν: τη συλλογική εμπειρία, τη μαγεία του να μοιράζεσαι συναισθήματα σε έναν σκοτεινό χώρο με αγνώστους που νιώθουν τα ίδια».

Οι δύο πρώτες ταινίες της Iconic Films

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, προβλήθηκαν αποκλειστικά αποσπάσματα και concept υλικό από τις δύο πρώτες παραγωγές της εταιρείας, που αναμένεται να κάνουν αίσθηση στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Ο Έρωτας… Γράφεται / Love is Written

Μια σύγχρονη ρομαντική κομεντί του Βασίλη Μυριανθόπουλου, που μιλά με χιούμορ και ευαισθησία για τις δεύτερες ευκαιρίες στη ζωή και στον έρωτα.
Η ταινία συνδυάζει live action με animated στοιχεία, εμπνέεται από το εικαστικό σύμπαν του street artist B και επιχειρεί να αποτυπώσει το αστικό, σύγχρονο πρόσωπο της Αθήνας μέσα από τη γλώσσα της αγάπης.

Πρωταγωνιστούν οι Έλλη Τρίγγου, Γιάννης Ποιμενίδης, Δανάη Λουκάκη, Γιώργος Γεροντιδάκης, Ελίνα Μάλαμα, Παύλος Ορκόπουλος, και Λένα Ουζουνίδου.

Η ταινία βρίσκεται στο στάδιο του post-production και θα κυκλοφορήσει στις 25 Δεκεμβρίου 2025 — μια πρεμιέρα ανήμερα Χριστουγέννων, με έντονο συμβολισμό ανανέωσης και ελπίδας.

Φίλοι για Πάντα / Best Friends Forever

Η δεύτερη παραγωγή είναι μια οικογενειακή κωμωδία, σκηνοθετημένη από τον Κωνσταντίνο Μουσούλη, που πλέκει πέντε ξεχωριστές ιστορίες φιλίας και αλληλεγγύης σε ένα σπονδυλωτό αφήγημα γεμάτο χιούμορ και συγκίνηση.
Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους συναντάμε τους Θανάση Τσαλταμπάση, Ντορέττα Παπαδημητρίου, Θανάση Αλευρά, Ματίνα Νικολάου, Ζήση Ρούμπο, Χρύσα Μιχαλοπούλου και Λούις Μάντιλορ.
Η ταινία βρίσκεται σε στάδιο παραγωγής και αναμένεται στις αίθουσες στις 19 Φεβρουαρίου 2026.

Η στρατηγική στόχευση του Ομίλου Antenna

Με τη δημιουργία της Iconic Films, ο Όμιλος Ant1 Group πραγματοποιεί ένα στρατηγικό άνοιγμα στον κινηματογράφο, ενισχύοντας τη θέση του στην ευρύτερη αγορά ψυχαγωγίας.
Η εταιρεία φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως κόμβος παραγωγής περιεχομένου που θα γεφυρώνει την εγχώρια δημιουργικότητα με τις διεθνείς αγορές, αξιοποιώντας την εμπειρία και το δίκτυο του Ομίλου.

Σύμφωνα με στελέχη του Antenna που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, η Iconic Films θα εστιάσει:

– Στη στήριξη Ελλήνων δημιουργών και σεναριογράφων,

– Στην παραγωγή ταινιών διεθνών προδιαγραφών,

– Και στη διανομή σε Ελλάδα και εξωτερικό, με στόχο να αναδειχθεί η ελληνική κινηματογραφική ταυτότητα σε νέα ακροατήρια.

Η παρουσίαση συνοδεύτηκε από έντονο ενδιαφέρον του επιχειρηματικού και κινηματογραφικού κόσμου, ενώ δεν έλειψε και η αίσθηση ότι κάτι καινούργιο ξεκινάει – μια συντονισμένη προσπάθεια να επιστρέψει η Ελλάδα δυναμικά στον χάρτη της ευρωπαϊκής κινηματογραφικής παραγωγής.

Ο Γιώργος Κουρδής και η Ευλαμπία Ρέβη ξαναπέρασαν το κατώφλι της ΕΣΗΕΑ

Η Ένωση προετοιμάζει νέα ανακοίνωση για την υπόθεση – Ο ΣΚΑΪ δείχνει το σκληρό του πρόσωπο

Η ένταση ανάμεσα στους δημοσιογράφους Γιώργο Κουρδή και Ευλαμπία Ρέβη και τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ συνεχίζεται, με τις εξελίξεις να μεταφέρονται πλέον και στους θεσμικούς φορείς του Τύπου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο δημοσιογράφοι πέρασαν ξανά το κατώφλι της ΕΣΗΕΑ, όπου ενημέρωσαν τη διοίκηση για τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεσή τους. Η Ένωση αναμένεται να εκδώσει νέα ανακοίνωση τις επόμενες ημέρες, τοποθετούμενη πιο ξεκάθαρα υπέρ των δύο συναδέλφων και υπερασπιζόμενη το δικαίωμά τους στην εργασιακή αξιοπρέπεια.

Ο Γ. Κουρδής έχει ήδη προσφύγει στα δικαστήρια ζητώντας να αναγνωριστεί η ακυρότητα της καταγγελίας της σύμβασής του. Η κυρία Ρέβη έχει αποστείλει εξώδικη δήλωση και ζητά από τον σταθμό να τηρήσει τις συμβατικές του δεσμεύσεις. Πλέον η Δικαιοσύνη θα έχει τον λόγο.

Νέος σύμβουλος στην ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ ο Παναγιώτης Κουλουμπής

Η ΕΡΤ ενισχύει το αθλητικό της τμήμα με μια νέα προσθήκη.
Ο Παναγιώτης Κουλουμπής προσελήφθη ως ειδικός σύμβουλος από τη Γενική Διευθύντρια Προγράμματος, Μαρία Κοζάκου, με αντικείμενο την επίβλεψη και επιμέλεια του αθλητικού περιεχομένου, καθώς και την αρχισυνταξία των αθλητικών εκπομπών της ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ.

Η επιλογή του κ. Κουλουμπή εντάσσεται στο πλαίσιο της αναβάθμισης της αθλητικής φυσιογνωμίας του δεύτερου καναλιού της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, το οποίο έχει αποκτήσει σαφώς πιο ενεργό ρόλο στην κάλυψη αθλητικών γεγονότων και διοργανώσεων.

Η ΕΣΗΕΑ θυμίζει τα αυτονόητα — και καλά κάνει

Η παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ προς τους διευθυντές ειδήσεων για τη «σύγχυση ρόλων» στα ΜΜΕ δεν είναι ούτε υπερβολική ούτε καθυστερημένη· είναι απαραίτητη. Σε μια εποχή που το όριο μεταξύ δημοσιογραφίας, σχολιασμού και δημοσίων σχέσεων έχει αρχίσει να θολώνει επικίνδυνα, η Ένωση έκανε αυτό που όφειλε: υπενθύμισε ότι ο ρόλος του ρεπόρτερ δεν είναι διακοσμητικός — είναι θεσμικός.

Η επιστολή προς τα κανάλια δεν ήρθε για να επιπλήξει, αλλά για να προστατεύσει την έννοια της ενημέρωσης. Η παρουσία συνδικαλιστών ή άλλων εκπροσώπων αρχών σε ρόλο «ανταποκριτή» μπορεί να δίνει εύκολες εικόνες τηλεοπτικά, αλλά καταργεί τον πυρήνα της δημοσιογραφίας: τη διασταύρωση, την ανεξαρτησία, την ευθύνη απέναντι στον πολίτη.

Όπως σωστά επισημαίνει η ΕΣΗΕΑ, δεν είναι θέμα συντεχνίας· είναι θέμα δημοκρατίας. Αν αρχίσουμε να θεωρούμε «δημοσιογραφική κάλυψη» την άποψη ή την αφήγηση του ίδιου του φορέα που εμπλέκεται στο γεγονός, τότε χάνεται η αντικειμενικότητα και μαζί της, η αξιοπιστία των ΜΜΕ.

Η παρέμβαση αυτή, μάλιστα, έρχεται σε μια στιγμή που το επάγγελμα χρειάζεται περισσότερο από ποτέ θεσμικές άμυνες απέναντι στην απαξίωση και τη σύγχυση. Είναι καλό να θυμόμαστε ότι η δημοσιογραφία δεν είναι μικρόφωνο, είναι ευθύνη.

Η ΕΣΗΕΑ έκανε το αυτονόητο: μίλησε για τα αυτονόητα.

ΣΚΑΪ: Ρίχνει στο prime time σάτιρα – Το «Τότε vs Τώρα» βάζει γέλιο απέναντι στα δάκρυα

Ο ΣΚΑΪ αλλάζει τακτική και βάζει… χαμόγελο στην πρώτη γραμμή. Μετά από χρόνια που το prime time κυριαρχείται από δράμα, σκοτεινές ιστορίες και ένοχα μυστικά, το κανάλι του Φαλήρου αποφασίζει να παίξει κόντρα στο ρεύμα: σάτιρα απέναντι στη μελαγχολία.

Ο κύβος ερρίφθη και, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, από την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου, στη ζώνη των 21:00, κάνει πρεμιέρα η νέα σατιρική σειρά «Τότε vs Τώρα» — μια κοινωνικοκωμική παραγωγή με τους Αλέξανδρο Τσουβέλα και Έλενα Χαραλαμπούδη. Το δίδυμο που έχει γράψει τη δική του ιστορία στο YouTube με τα «καρφιά» και τα αλλεπάλληλα viral skits, φέρνει τώρα στην τηλεόραση το χαρακτηριστικό του χιούμορ: ανατρεπτικό, αιχμηρό και καθαρά ελληνικό.

Το concept είναι απλό, αλλά έξυπνο: μέσα από ζευγάρια και καθημερινούς τύπους, η σειρά συγκρίνει το «Τότε» των ’80s και ’90s με το «Τώρα» του 2025 — από τις σχέσεις και τις δουλειές, μέχρι τα κινητά, τις κοινωνικές συνήθειες και τις «μόδες» του σήμερα.
Ένα χιουμοριστικό timeline που αποκαλύπτει πόσο έχουμε αλλάξει, και πόσο… ίδιοι παραμένουμε.

Στον ΣΚΑΪ, η επιλογή θεωρείται στοίχημα: Δράμα εκείνοι, γέλιο εμείς, όπως σχολίαζε με νόημα στέλεχος του σταθμού.

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Ήμουν τόσο θρησκόληπτος που δεν έκανα σ..ξ κάθε Τετάρτη και Παρασκευή»

Μια εξομολόγηση που δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες έκανε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στην πρεμιέρα της εκπομπής «Τετ α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος, στον Alpha Κύπρου.

Η φράση του «Ήμουν τόσο θρησκόληπτος που δεν έκανα σ..ξ κάθε Τετάρτη και Παρασκευή» έγινε αμέσως viral, πυροδοτώντας συζητήσεις για το πώς η πίστη επηρέασε τις προσωπικές του επιλογές. «Με κορόιδευαν για την πίστη μου, αλλά δεν πτοήθηκα ποτέ», ανέφερε χαρακτηριστικά, επιμένοντας πως παραμένει άνθρωπος της πίστης, παρότι έχει αλλάξει στάση σε πολλά ζητήματα.

Νέα κεφαλαιακή ενίσχυση για τη “SPORT TV – ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ Α.Ε.”

Η «SPORT TV – ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ Α.Ε.», η οποία ελέγχει τον τηλεοπτικό σταθμό Action 24, προχώρησε σε σημαντική αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της, εν μέσω ζημιογόνων αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2024.

Σύμφωνα με την τελευταία απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της 10ης Σεπτεμβρίου 2025, εγκρίθηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 13.147.010 ευρώ, μέσω έκδοσης 1.314.701 νέων ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 10 ευρώ η καθεμία. Μετά την αύξηση, το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 38.688.060 ευρώ, διαιρούμενο σε 3.868.806 μετοχές των 10 ευρώ.

Η τροποποίηση του καταστατικού εγκρίθηκε και καταχωρήθηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.) στις 24 Σεπτεμβρίου 2025 (αριθμός πρωτ. 3739148), από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ).

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 2.272.460,82 ευρώ το 2024, έναντι 1.461.280,76 ευρώ το 2023, ενώ οι ζημίες αυξήθηκαν σε 10.869.276 ευρώ από 9.669.947 ευρώ το προηγούμενο έτος. Ο μέσος όρος απασχολουμένου προσωπικού διαμορφώθηκε σε 140 άτομα, με κόστος μισθοδοσίας 4.498.820,02 ευρώ.

Παράλληλα, η συγγενής εταιρεία Sport News, που διαχειρίζεται τις ιστοσελίδες Flash.gr, Athletiko.gr και News4Health.gr, κατέγραψε κύκλο εργασιών 721.291 ευρώ το 2024, έναντι 367.805 ευρώ το 2023, και ζημίες προ φόρων 876.096 ευρώ από 152.083 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Ο Γιώργος Παπαδάκης επιστρέφει μπροστά από τις κάμερες – Ο νέος διπλός ρόλος του στον ΑΝΤ1, δίπλα στον Νίκο Χατζηνικολάου

Ένα μήνα μετά την ολοκλήρωση της 34ετούς πορείας του στο “Καλημέρα Ελλάδα”, ο Γιώργος Παπαδάκης επιστρέφει δυναμικά στη μικρή οθόνη, αυτή τη φορά με διπλό ρόλο στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1.

Ο έμπειρος δημοσιογράφος εντάσσεται εκ νέου στο ενημερωτικό δυναμικό του σταθμού, συμμετέχοντας κάθε Πέμπτη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 δίπλα στον Νίκο Χατζηνικολάου, όπου θα σχολιάζει την επικαιρότητα και θα προσφέρει τη δημοσιογραφική του οπτική στα μεγάλα γεγονότα της εβδομάδας.

Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η προετοιμασία μιας νέας εκπομπής συνεντεύξεων, την οποία θα παρουσιάζει ο ίδιος, φιλοξενώντας σημαντικές προσωπικότητες από τον χώρο της πολιτικής, της κοινωνίας και του πολιτισμού.

Η νέα παραγωγή αναμένεται να κάνει διπλή πρεμιέρα, καθώς θα προβάλλεται τόσο στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 όσο και στην ψηφιακή πλατφόρμα ΑΝΤ1+, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου για ενίσχυση του ενημερωτικού του περιεχομένου και στην τηλεόραση και στο streaming.

Ο Παύλος Παπαδόπουλος Διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Προέδρου της Δημοκρατίας

Αλλαγή σελίδας για τον δημοσιογράφο Παύλο Παπαδόπουλο, ο οποίος από την 1η Νοεμβρίου αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή του Γραφείου Τύπου του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κώστα Τασούλα.

Ο Παύλος Παπαδόπουλος είναι πτυχιούχος Επικοινωνίας, ΜΜΕ και Πολιτισμικών Σπουδών από τη London School of Communication και ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του πορεία το 1992, μόλις στα 20 του, ως συνεργάτης σε περιοδικά.

Η πρώτη μεγάλη του δημοσιογραφική αποστολή ήρθε το 1996, όταν και ανέλαβε ανταποκριτής του “Βήματος” στο Λονδίνο, θέση που διατήρησε έως το 2000. Ακολούθως, εισήλθε στο πολιτικό περιβάλλον ως ειδικός σύμβουλος στο Γραφείο του Πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη (2000–2004), ασχολούμενος με την τεκμηρίωση, τη συγγραφή και την προετοιμασία πολιτικού λόγου.

Η «γάτα Ιμαλαΐων» και η εποχή Τσίπρα

Στη δημόσια σφαίρα, ο Παπαδόπουλος ξεχώρισε μεταξύ άλλων και για τα ρεπορτάζ του το 2016, όταν αποκάλυψε τις μυστικές συναντήσεις του Αλέξη Τσίπρα με τον Σταύρο Ψυχάρη. Τα κείμενά του στην Καθημερινή είχαν σαφές αλληγορικό ύφος — με τη διαβόητη «γάτα Ιμαλαΐων» να γίνεται το κωδικό σύμβολο αυτών των συναντήσεων. Η τότε κυβέρνηση αναγκάστηκε να επιβεβαιώσει τις αποκαλύψεις, προκαλώντας πολιτική αμηχανία.

Αρκετοί έκτοτε θεώρησαν ότι ο Παπαδόπουλος υπήρξε λογογράφος του Αλέξη Τσίπρα, κάτι που ο ίδιος διέψευσε κατηγορηματικά σε επιστολή του το 2018. Όπως ανέφερε, είχε μεν στενή δημοσιογραφική επαφή με τον τότε αρχηγό της αντιπολίτευσης και υπέγραψε τρεις κρίσιμες συνεντεύξεις στο «Βήμα», όμως ουδέποτε συνεργάστηκε επισήμως ως σύμβουλος. Σημείωσε μάλιστα ότι από το 2015 και μετά άσκησε έντονη και σταθερή κριτική προς την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Νέο πρόγραμμα ενίσχυσης για επιχειρήσεις έκδοσης εφημερίδων

Επιχορηγήσεις από 50.000 έως 100.000 ευρώ για έντυπα πανελλήνιας, περιφερειακής και τοπικής κυκλοφορίας

Αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ η απόφαση για το νέο «Πρόγραμμα ενίσχυσης επιχειρήσεων έκδοσης εφημερίδων πανελλήνιας κυκλοφορίας και επιχειρήσεων περιφερειακού και τοπικού Τύπου», το οποίο υπογράφουν ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό Παύλος Μαρινάκης και ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας Αθανάσιος Πετραλιάς.

Πρόκειται για ένα στοχευμένο πρόγραμμα οικονομικής στήριξης του έντυπου Τύπου, που εντάσσεται στο πλαίσιο του κανονισμού de minimis, με σκοπό την ενίσχυση της βιωσιμότητας και της συνέχειας λειτουργίας εφημερίδων σε ολόκληρη τη χώρα.

Τα ποσά της ενίσχυσης

Σύμφωνα με την απόφαση, κάθε επιχείρηση που πληροί τις προϋποθέσεις θα λάβει οικονομική ενίσχυση ως εξής:

– +50.000 ευρώ: ελάχιστο ποσό ενίσχυσης για όλες τις επιχειρήσεις που υπάγονται στο πρόγραμμα.

– +20.000 ευρώ: για τις επιχειρήσεις που εκδίδουν ημερήσιες εφημερίδες.

– +30.000 ευρώ: για επιχειρήσεις που εκδίδουν εφημερίδες με συνεχή κυκλοφορία τουλάχιστον 15 ετών (κατά το έτος 2025).

Έτσι, το συνολικό ποσό μπορεί να φτάσει έως και 100.000 ευρώ ανά δικαιούχο, ανάλογα με την κατηγορία και τη διάρκεια λειτουργίας του εντύπου.

Ποιοι είναι δικαιούχοι

Δικαιούχοι του προγράμματος είναι:

1. Ιδιωτικές επιχειρήσεις έκδοσης εφημερίδων πανελλήνιας κυκλοφορίας, εγγεγραμμένες στο Μητρώο Έντυπου Τύπου (Μ.Ε.Τ.) του ν. 5005/2022.

2. Επιχειρήσεις περιφερειακού και τοπικού Τύπου, εγγεγραμμένες στο Υπομητρώο Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου του ίδιου νόμου.

Και στις δύο περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις πρέπει να πληρούν σωρευτικά τις προϋποθέσεις του άρθρου 6 της υπουργικής απόφασης (φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ενεργή δραστηριότητα, μη λήψη προηγούμενων ενισχύσεων του ίδιου τύπου).

Ποιοι εξαιρούνται

Από το πρόγραμμα εξαιρούνται:

– Επιχειρήσεις που έχουν ήδη λάβει ενίσχυση με βάση τις αποφάσεις Ε/299/21-04-2023 και Ε/300/21-04-2023, για περιφερειακό και πανελλήνιο Τύπο αντίστοιχα.

– Εφημερίδες που κυκλοφορούσαν το 2022 και έχουν ήδη ενισχυθεί από τα παραπάνω προγράμματα.

– Έντυπα των οποίων η κύρια ύλη αφορά στοιχήματα ή τυχερά παιχνίδια.

Στόχος του προγράμματος

Η νέα αυτή πρωτοβουλία εντάσσεται στη συνολική πολιτική της κυβέρνησης για στήριξη του έντυπου Τύπου, ο οποίος εξακολουθεί να αντιμετωπίζει έντονες οικονομικές πιέσεις, ειδικά σε επίπεδο τοπικών και περιφερειακών μέσων.
Η απόφαση στοχεύει στη διασφάλιση της πολυφωνίας και της δημοσιογραφικής παρουσίας σε κάθε περιοχή της χώρας, καθώς και στην προώθηση της θεσμικής κατοχύρωσης των εκδοτικών επιχειρήσεων μέσω της εγγραφής τους στο Μητρώο Έντυπου Τύπου.

«Σιγή» ελληνικής γλώσσας στο Euronews: Νέα συρρίκνωση της υπηρεσίας ενόψει ευρωπαϊκών προεδριών

Η Ελληνική Υπηρεσία του Euronews βρίσκεται ξανά στο στόχαστρο, με μια νέα απόπειρα συρρίκνωσής της να προκαλεί προβληματισμό στους ανθρώπους του χώρου της ενημέρωσης. Η είδηση ότι το προσωπικό μειώνεται περαιτέρω —δύο από τους δώδεκα εναπομείναντες δημοσιογράφους θα κληθούν είτε να αποχωρήσουν είτε να αξιολογηθούν για μετάβαση στο γραφείο των Βρυξελλών— δημιουργεί ένα ιδιαίτερα ζοφερό σκηνικό για τη μοναδική ελληνόφωνη παρουσία του καναλιού στην Ε.Ε.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη χρονική συγκυρία. Η διακοπή της συνεργασίας με τη δημοσιογράφο Μαρία Ψαρά, που εργαζόταν στις Βρυξέλλες από το 2016, αφήνει το Euronews χωρίς ελληνική εκπροσώπηση στην έδρα της Ε.Ε. για πρώτη φορά από το 2012. Και αυτό, μόλις λίγους μήνες πριν ξεκινήσει η Κυπριακή Προεδρία του Συμβουλίου της Ε.Ε. (το πρώτο εξάμηνο του 2026) και ενόψει της Ελληνικής Προεδρίας στο δεύτερο εξάμηνο του 2027. Το χρονικό πλαίσιο καθιστά την απουσία ακόμα πιο ηχηρή.

Πίσω από τις κινήσεις αυτές διαφαίνεται μια αντίφαση: ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε αυξημένη χρηματοδότηση προς το Euronews για το επόμενο έτος, η διοίκηση του σταθμού επιλέγει να μειώσει περαιτέρω το αποτύπωμα της ελληνικής γλώσσας. Η επίκληση της διακοπής της συνεργασίας της ΕΡΤ με το Euronews ως πρόσχημα για την αποδυνάμωση της ελληνικής υπηρεσίας δημιουργεί ερωτήματα ως προς τις στρατηγικές επιλογές του σταθμού και το ενδιαφέρον του για πολυγλωσσική παρουσία στα κράτη μέλη.

Η ελληνική υπηρεσία του Euronews έχει μακρά ιστορία, με κρίσιμο ρόλο στην ανάδειξη της ευρωπαϊκής επικαιρότητας σε ελληνικό κοινό, συνδέοντας τον δημόσιο διάλογο στην Ελλάδα με τις εξελίξεις στην καρδιά των ευρωπαϊκών θεσμών. Το 2019 είχε αποτραπεί η πλήρης κατάργησή της χάρη σε δυναμική αντίδραση εργαζομένων και δημοσιογραφικών ενώσεων. Σήμερα, η μάχη αυτή φαίνεται να επαναλαμβάνεται.

Η αξιοπιστία της ενημέρωσης στο επίκεντρο εκδήλωσης του Ιδρύματος Ανδρέα Παπανδρέου στην Πάτρα

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η παρέμβαση του Δρ. Βασίλη Βασιλόπουλου για τη νέα απειλή των fake news

Με μεγάλη συμμετοχή και ουσιαστικό διάλογο ολοκληρώθηκε το βράδυ της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου 2025 η εκδήλωση του Ιδρύματος Ανδρέα Παπανδρέου με θέμα «Η αξιοπιστία της ενημέρωσης στον καιρό των fake news», που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών.

Στο επίκεντρο της εκδήλωσης βρέθηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η δημοσιογραφία στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, της ταχύτατης διάδοσης της πληροφορίας και της αυξανόμενης απειλής των ψευδών ειδήσεων για τη δημοκρατία.

Ο Πρόεδρος της ΠΟΕΣΥ Σωτήρης Τριανταφύλλου αναφέρθηκε διεξοδικά στα ζητήματα που απασχολούν τη βιομηχανία των μέσων, τον ρόλο και την ευθύνη των εκδοτών αλλά και την ανάγκη ρύθμισης του τοπίου με την αυξανόμενη χρήση της ΑΙ, τονίζοντας τη σημασία της εφαρμογής του κώδικα δεοντολογίας για την χρήση των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.

Οι δημοσιογράφοι, πολεμικοί ανταποκριτές, Αδαμαντία Λιόλιου και Νικόλας Βαφειάδης περιέγραψαν με γλαφυρό τρόπο την διαρκώς αυξανόμενη προσπάθεια παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης στα μέτωπα της Ουκρανίας και της Γάζας.

Ανάμεσα στις πιο ουσιαστικές παρεμβάσεις ξεχώρισε εκείνη του Δρ. Διακυβέρνησης των ΜΜΕ, Βασίλη Βασιλόπουλου,  ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στη διάκριση μεταξύ misinformation (ακούσια παραπληροφόρηση), disinformation (εκούσια και με δόλο παραπληροφόρηση) και προπαγάνδας, επισημαίνοντας ότι αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του σύγχρονου πολιτικού λόγου.

Ο κ. Βασιλόπουλος υπογράμμισε ότι η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί πλέον ως επιταχυντής του φαινομένου, διευκολύνοντας τη δημιουργία και διάδοση ψευδών πληροφοριών με πρωτοφανή ρυθμό. Παράλληλα, σημείωσε πως, παρά τα κονδύλια και τις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης, τα αποτελέσματα παραμένουν πενιχρά.

«Απαιτείται να αντιμετωπιστεί άμεσα ο πολιτικός, κοινωνικός, θεσμικός και οικονομικός αναλφαβητισμός, αν θέλουμε οι πολίτες να έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν τη μισή αλήθεια που παρουσιάζεται στα ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο ΑΝΤ1 ενισχύει τη prime time με νέες και επιστροφές επιτυχιών

Μετά την πρεμιέρα του «Δικαστή» στις 2 Νοεμβρίου, ο ΑΝΤ1 παρουσιάζει ένα ανανεωμένο πρόγραμμα για τον μήνα, επενδύοντας σε ισχυρές τηλεοπτικές παραγωγές.

Από τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου, επιστρέφουν οι «Ράδιο Αρβύλα» με τον Αντώνη Κανάκη, τον Γιάννη Σερβετά και τον Χρήστο Κιούση στο καθημερινό slot των 20:00, εναλλάξ με τους «Boomers». Την πρώτη εβδομάδα η εκπομπή θα προβάλλεται Δευτέρα έως Τετάρτη, καθώς την Πέμπτη θα μεταδοθεί ζωντανός αγώνας του Europa League. Η εκπομπή «Vinylio» αναμένεται να επιστρέψει μία εβδομάδα αργότερα.

Στις 5 Νοεμβρίου, έρχεται η επιστροφή της δραματικής σειράς «Παιχνίδια Εκδίκησης» με τους Νίκο Κουρή και Μαριλίτα Λαμπροπούλου, στο slot των 22:30, σηματοδοτώντας την έναρξη της τελικής της φάσης.

Παράλληλα, ο σταθμός ενισχύει τη συχνότητα προβολής του «Γιατί ρε Πατέρα», το οποίο θα προβάλλεται πλέον δύο φορές την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 22:30, μετά το «Grand Hotel». Μετά το φινάλε των «Σερρών» στις 28 Οκτωβρίου, η νέα αυτή κωμική σειρά αναλαμβάνει να καλύψει το κενό στη late prime time ζώνη.

Κινήσεις ανταγωνισμού

Το MEGA απαντά με την έναρξη της σειράς «Μια Νύχτα Μόνο» με πρωταγωνιστές τον Αργύρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου, που κάνει πρεμιέρα την 1η Νοεμβρίου στις 21:00, ενώ από τις 29 Οκτωβρίου επιστρέφει ο Λάκης Λαζόπουλος με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ».

Ο ALPHA, από την πλευρά του, ποντάρει στην επαναφορά της σειράς «Το Σόι Σου», η οποία αυτή την εβδομάδα προβάλλεται σε επανάληψη στην prime time της Κυριακής, ενόψει των νέων επεισοδίων που θα ακολουθήσουν.

Αλλαγές στο ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής στον Τομέα Επικοινωνίας

Ο Δημήτρης Κατσικάρης αναλαμβάνει Γραμματέας του Τομέα Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής. Δημοσιογράφος και πρώην εκδότης, έχει διατελέσει Πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων και σήμερα είναι Περιφερειακός Σύμβουλος Πειραιά και μέλος της Περιφερειακής Επιτροπής Αττικής.

Αναπληρωτής Γραμματέας αναλαμβάνει ο Γιώργος Καρβουνιάρης, δημοσιογράφος με 35ετή εμπειρία σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα της Πάτρας και ανταποκριτής ΜΜΕ της Αθήνας. Είναι Γενικός Γραμματέας της ΕΣΗΕΠΗΝ και έχει διατελέσει μέλος της Ν.Ε. Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ, καθώς και υποψήφιος βουλευτής Αχαΐας στις εκλογές του 2023.

 Το MEGA ρίχνει στη μάχη της τηλεθέασης το νέο δράμα «Μια νύχτα μόνο»

Με όπλο το συναίσθημα και τη δυνατή μυθοπλασία, το MEGA ρίχνει στη μάχη της τηλεθέασης τη νέα δραματική σειρά «Μια νύχτα μόνο», που κάνει πρεμιέρα το Σάββατο 1 Νοεμβρίου με διπλό επεισόδιο.

Η σειρά, σε σκηνοθεσία Στάμου Τσάμη και σενάριο Γιώργου Κρητικού – Στέλλας Βασιλαντωνάκη, αφηγείται μια ιστορία αγάπης και ηθικών διλημμάτων: μια μητέρα παλεύει για τη ζωή του παιδιού της και ένας άνδρας την προκαλεί να περάσει μαζί του «μια νύχτα μόνο» — μια νύχτα που αλλάζει τα πάντα.

ΕΡΤ: Αναβαθμισμένη η τηλεοπτική κάλυψη της Δοξολογίας του Αγίου Δημητρίου και της στρατιωτικής παρέλασης από την ΕΡΤ3

Η Ελλάδα τιμά την επέτειο του «ΟΧΙ» και η ΕΡΤ, όπως οφείλει, θα μεταδώσει ζωντανά από την ΕΡΤ3, τον Όρθρο, το Αρχιερατικό Συλλείτουργο και τη Δοξολογία για την Απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, την Κυριακή 26 Οκτωβρίου από τις 08:00, από τον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου, καθώς και τη μεγάλη στρατιωτική παρέλαση από τη Θεσσαλονίκη, την Τρίτη 28 Οκτωβρίου, στις 11:00.

Στο πλαίσιο αυτό ενισχύει με όλα τα απαραίτητα τεχνικά μέσα την κάλυψη –μεταξύ των οποίων– και το μεγάλο OB Van της ΕΡΤ, το οποίο διαθέτει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες από οποιαδήποτε άλλα που χρησιμοποιούνταν σε προηγούμενες παρελάσεις στη Θεσσαλονίκη (ενοικιαζόμενα μάλιστα από ιδιώτη).

Να σημειωθεί ότι το ίδιο Van αξιοποιήθηκε και στις εκδηλώσεις της  ΔΕΘ, ενώ πέραν της παρέλασης θα καλύψει και τις εκδηλώσεις του εορτασμού του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη. Στο Van θα εργαστούν έμπειροι τεχνικοί της ΕΡΤ (ΕΡΤ3 & ΕΡΤnews).

Η ΕΡΤ, όπως οφείλει άλλωστε, προσφέρει στους Έλληνες την πιο ποιοτική κάλυψη και μετάδοση γεγονότων εθνικής διάστασης, όπως οι παρελάσεις των επετείων της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου, με τα πιο σύγχρονα μέσα και πάντα με τη συνδρομή του άριστα εκπαιδευμένου και εξειδικευμένου προσωπικού της. Η σκηνοθεσία της παρέλασης θα γίνει από σκηνοθέτη της ΕΡΤ3, ενώ στην περιγραφή θα συμμετέχει και δημοσιογράφος της ΕΡΤ3.

Το OB Van της ΕΡΤ θα καλύψει τη φετινή παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου, με σημαντικές καινοτομίες, με 24 κάμερες –σταθερές, φορητές, ασύρματες, γερανούς, τροχήλατες, drone, minicam και mirrorless– δηλαδή τριπλάσιο τεχνικό εξοπλισμό σε σχέση με την περσινή παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2024, στη Θεσσαλονίκη.

Επιπλέον, στις 26 Οκτωβρίου, κατά τη Δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου, το OB Van θα αξιοποιήσει 7 κάμερες και 1 drone, για την πλήρη κάλυψη της τελετής.

Ποιες μεγάλες τραγουδίστριες επιστρατεύει ο Λαζόπουλος

Η αντίστροφη μέτρηση για την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» έχει ξεκινήσει! Ο Λάκης Λαζόπουλος επιστρέφει στο MEGA την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου στις 21:00, με ανανεωμένη διάθεση, αιχμηρή σάτιρα και πολλές εκπλήξεις.

Στην πρώτη εκπομπή της σεζόν, ο γνωστός δημιουργός επιστρατεύει δύο από τις πιο σπουδαίες ερμηνεύτριες της ελληνικής μουσικής: τη Δήμητρα Γαλάνη και την Ελένη Τσαλιγοπούλου. Οι δύο αγαπημένες καλλιτέχνιδες θα δώσουν ρυθμό, μελωδία και λάμψη στην πρεμιέρα του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», σηματοδοτώντας μια δυναμική έναρξη για τη νέα τηλεοπτική χρονιά.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σόι σου: Πότε κάνει πρεμιέρα με νέα επεισόδια
Το παρασκήνιο του mega deal! Πώς η Apple μπήκε στις πίστες της Formula 1
Ο Ζούλας επί ξυρού ακμής, τα νεύρα της Σίας, το «μαύρο» του ERTFLIX, σαρώνει η Ράνια στο Mega και το… τρίποντο του Αρναούτογλου με τον Giannis
Σκάι: Απίστευτες καταγγελίες από Ρέβη και Κουρδή – Μιλούν για… mobbing, εξόντωση, επαγγελματική υποβάθμιση
Η νέα, streaming εποχή του Champions League! – Ποιες πλατφόρμες θέλουν αγώνες, τι σημαίνει για τον Έλληνα τηλεθεατή;
Οι διεθνείς κινήσεις Κυριακού, σύγκρουση Σκάι με Κουρδή, η Μαραγκουδάκη πήρε το όπλο της, η Alter Ego, ο Ευαγγελάτος και η Τατιάνα, τι συμβαίνει με Ρουβά και ΕΡΤ
ΣΚΑΪ: Αλλαγές στο Δ.Σ – Ο CEO, Κωνσταντίνος Ζούλας αναλαμβάνει και Πρόεδρος και Εντεταλμένος Σύμβουλος Ενημέρωσης
Η Formula 1 πατάει γκάζι με την Apple, χάρη σε deal εκατοντάδων εκατομμυρίων!
Κρίσιμες ώρες στον ΣΚΑΪ: «Ο Ζούλας δεν θα προλάβει την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου», λένε πηγές
Το νέο power game του Open και ο Ιβάν, η Τατιάνα που βούλιαξε και «αποκεφάλισε» ο Ζούλας, η νέα «μούσα» του Κοκλώνη, το δράμα του Μπογδάνου και οι αλλαγές στην ΕΡΤ