Ο όμιλος καταναλωτικών αγαθών Reckitt ξεπέρασε τις προσδοκίες για τις καθαρές πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο, χάρη στην ενίσχυση της ζήτησης στις αναδυόμενες αγορές – τομέας που ξεχώρισε θετικά σε ένα περιβάλλον πιέσεων για τον κλάδο.

Η εταιρεία, που παράγει μεταξύ άλλων τα προφυλακτικά Durex και τα καθαριστικά Lysol, σημείωσε αύξηση 7% στις συγκρίσιμες καθαρές πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών που ήταν στο 6,4%, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η ίδια η Reckitt.

1

Ενίσχυση στις αναδυόμενες αγορές

Η αύξηση 15,5% στις πωλήσεις στις αναδυόμενες αγορές αποτέλεσε βασικό στήριγμα, αντισταθμίζοντας την υποτονική πορεία σε πιο ανεπτυγμένες περιοχές. Οι αναδυόμενες αγορές αντιστοιχούν πλέον στο 42% των εσόδων της βασικής δραστηριότητας της Reckitt.

Ο CEO Kris Licht δήλωσε ότι τα αποτελέσματα αντανακλούν τη βελτίωση των πωλήσεων σε όγκο και τη δύναμη των «Powerbrands», δηλαδή των βασικών εμπορικών σημάτων της εταιρείας — όπως τα Strepsils και το Dettol.

Η βασική δραστηριότητα της Reckitt παρουσίασε αύξηση 6,7% στις συγκρίσιμες πωλήσεις, επίσης καλύτερη από την πρόβλεψη του 5,5%.

Παράλληλα, η εταιρεία διατήρησε τις εκτιμήσεις για το σύνολο του 2025, προβλέποντας αύξηση άνω του 4% για τις συγκρίσιμες καθαρές πωλήσεις στον βασικό τομέα δραστηριότητας (χωρίς τα τμήματα Essential Home και Mead Johnson) και 3% έως 4% για το σύνολο του ομίλου.

Οι αναλυτές της RBC Capital Markets σημείωσαν ότι η σταθερή πορεία της Reckitt «αναμένεται να εκτιμηθεί θετικά» από την αγορά, ιδιαίτερα στον ευρύτερο κλάδο των καταναλωτικών αγαθών.

Η Reckitt επανέλαβε επίσης ότι αναμένει να ολοκληρώσει την πώληση της μονάδας Essential Home έως το τέλος του έτους.

 

Διαβάστε επίσης 

Novo Nordisk: Ανατροπή στο Δ.Σ. για να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στην αγορά αδυνατίσματος

OpenAI: Κυκλοφόρησε το πρώτο της AI browser “ChatGPT Atlas”

Barclays: Νέα επαναγορά μετοχών 500 εκατ. λιρών – Αναβάθμιση στόχων και πρόκληση από «κόκκινα δάνεια»