Το κύμα καύσωνα που χτύπησε το Σαββατοκύριακο την πολιτεία του Τέξας επηρέασε σε σημαντικό βαθμό ανθρώπους και μηχανές. H θερμοκρασία αέρα κυμαίνονταν από 30 – 35 βαθμούς Κελσίου και αυτή του οδοστρώματος από 43 – 48 βαθμούς Κελσίου.

Παραταύτα οι κερκίδες ήταν κατάμεστες υπολογίζεται πως τον αγώνα παρακολούθησαν περισσότεροι από 400 χιλιάδες θεατές. Στις εικόνες που ακολουθούν αποτυπώνεται η ένταση του τριημέρου, η διάθεση των επισκεπτών και η ακραία καταπόνηση ανθρώπων και μηχανών.

1


To αυτοκίνητο ασφαλείας της Mercedes συμπλήρωσε 500GP, πρώτη φορά που εμφανίστηκε ήταν το 1996 στη Γαλλία, στο Μανί Κουρ.


Η Mercedes του Ράσελ βρίσκει κάτω και πετάει σπίθες από την ακραία καταπόνηση λόγω αλλαγής πορείας με 250km/h.


O Χάντζαρ εξαντλεί τα όρια της πίστας και χτυπά στην πριονωτή διαμόρφωση του κερμπ.


O οδηγός της RB, Λίαμ Λώσον με την κοπέλα του Άννα Τζον στα πάντοκ.


Ο τραγουδιστής και στιχουργός Shaboozey στην εκκίνηση.


Ο Φερστάπεν μόλις έχει τερματίσει τον αγώνα.


H χρυσή Ολυμπιονίκης Τάρα Ντέιβις Γούντχωλ έδωσε το βραβείο του νικητή Sprint στο Φερστάπεν.


Ήταν ο 19ος αγώνας χωρίς βάθρο για το Χάμιλτον, που έγραψε αρνητικό ρεκόρ όντας ο μόνος οδηγός στην ιστορία της Ferrari που δεν έχει ανέβει στο βάθρο μετά από τόσα GP.


Δείτε την καταπόνηση του ελαστικού στη Ferrari του Λεκλέρκ στο τέλος του GP.


Κατάμεστες οι κερκίδες στο Ώστιν.


Το εργαλείο που κρατάει ο μηχανικός της Haas είναι μια συσκευή ρύθμισης κλίσης, ένα ψηφιακό γωνιόμετρο που χρησιμοποιείται για την ακριβή ρύθμιση της γωνίας των αεροδυναμικών στοιχείων της αεροτομής του μονοθεσίου.


Ο ιδιοκτήτης της Haas, Τζενέ Χας μιλά με τον οδηγό της ομάδας Όλι Μπέαρμαν.


Ο Όλι Μπέαρμαν χαιρετά τον τραγουδιστή και στιχουργό Κane Brown.


Η παρέλαση των οδηγών στην πίστα έγινε με Polaris.


O ηθοποιός Ζάκαρι Λεβί έδωσε το τρόπαιο της pole στο Φερστάπεν.


Οι McLaren τράκαραν μεταξύ τους και εγκατέλειψαν στην πρώτη στροφή του αγώνα Sprint.


Εξαντλημένος ο Νόρις από την υπερπροσπάθεια να περάσει το Λεκλέρκ.


Kαπέλα αντί για κύπελλα αυτό το GP για τους οδηγούς της Mercedes.


Το καπέλο του αείμνηστου Νίκι Λάουντα παραμένει πάντα στη θέση του στα πιτ της Mercedes.