array(0) {
}
        
    
Menu
0.15%
Τζίρος: 97.63 εκατ.

Κατακόρυφη πτώση 10% για τη BNP Paribas μετά από απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου για συνέργεια σε γενοκτονία στο Σουδάν

            
Business

CrediaBank: Το νέο concept των καταστημάτων έχει επίκεντρο τον πελάτη και εστιάζει στην καινοτομία

Στυλιανός Ηλιάδης, Chief Retail Banking & Wealth Management Officer CrediaBank

Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πελάτη φέρνει η CrediaBank, με το πρωτοποριακό concept καταστημάτων, που εστιάζει στην καινοτομία και έχει στο επίκεντρο τον ανθρωπο.

Παράλληλα αποτυπώνει την φιλοσοφια της CrediaBank για ισορροπία ανάμεσα στις ψηφιακές εφαρμογές και τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες με την άμεση, δια ζώσης συνεργασία και εξυπηρέτηση, έχοντας ως οδηγό πάντα τις ανάγκες του πελάτη.

Η Τράπεζα εγκαινιάζει και το μηχάνημα ταμείου νέας γενιάς σε επίπεδο γραφείου για συναλλαγές με τον Πελάτη και τον εξ αποστάσεως ταμία και συνεργάτη, που θα εξυπηρετεί συναλλαγές και θα ικανοποιεί προϊοντικές ανάγκες on line σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σε συνδυασμό με την εξ αποστάσεως τηλεφωνική επικοινωνία με άνθρωπο της Τράπεζας και μετά το πέρας του ωραρίου συναλλαγών του καταστήματος δημιουργεί την απρόσκοπτη επαφή με την Τράπεζα με έναν νέο και ιδιαίτερο τρόπο εμπειρίας.

Για όλα αυτά μιλάει στο mononews.gr ο Chief Retail Banking & Wealth Management Officer της CrediaBank, Στυλιανός Ηλιάδης.

Τι διαφορετικό φέρνει στην τραπεζική εξυπηρέτηση το νέο μοντέλο καταστήματος της CrediaBank;

Το νέο μοντέλο καταστήματος της CrediaBank δεν είναι απλώς μια ανακαίνιση χώρων ή μια αλλαγή αισθητικής. Είναι μια ολοκληρωμένη φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη πραγματικά στο επίκεντρο. Σχεδιάσαμε ένα «σπίτι» για το μέλλον των πελατών μας, με χώρους συνεργασίας ανοιχτούς, φιλικούς και λειτουργικούς, όπου η συναλλαγή δεν περιορίζεται στο «γκισέ», αλλά μετατρέπεται σε μια εμπειρία προσωποποιημένης εξυπηρέτησης. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να εκφράσει τις ανάγκες του και μέσω εξειδικευμένων συμβούλων να πάρει όλες τις απαντήσεις που αφορούν αυτόν προσωποποιημένα. Παράλληλα, η τεχνολογία ενσωματώνεται με τρόπο διακριτικό αλλά αποτελεσματικό, ώστε να μειώνονται οι χρόνοι αναμονής, να ενισχύεται η ασφάλεια των συναλλαγών και να βελτιώνεται η εμπειρία. 

Το νέο μας κατάστημα στην οδό Σκουφά 3 στο Κολωνάκι φέρει αυτό το νέο concept και σύντομα με την ίδια λογικά θα αλλάξουν εικόνα και τα καταστήματα της Πανεπιστημίου, στο Χαλάνδρι, στη Θεσσαλονίκη. Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του 2026 να αλλάξουν όψη όλα τα καταστήματα της CrediaBank στη χώρα. 

Ο πελάτης στο επίκεντρο. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

Στην πράξη, «ο πελάτης στο επίκεντρο» σημαίνει ότι προσαρμοζόμαστε εμείς στον πελάτη και όχι ο πελάτης σε εμάς μας. Αυτό σημαίνει ευέλικτα ωράρια, περισσότερες επιλογές καναλιών εξυπηρέτησης, προσωποποιημένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε νοικοκυριού, επαγγελματία ή επιχείρησης. Για εμάς, η τραπεζική δεν είναι απλώς χρηματοοικονομικές συναλλαγές. Είναι μια σχέση εμπιστοσύνης που χτίζεται καθημερινά. Έτσι, δίνουμε μεγάλη σημασία στη διαφάνεια, στη σαφήνεια και στην πληρότητα των προϊόντων μας, στην ταχύτητα λήψης αποφάσεων και στη συνεχή ανθρώπινη επαφή, που δεν χάνεται ποτέ, ακόμη και μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. Στο σύγχρονο banking η ανθρώπινη επαφή έχει μπει σε δεύτερο πλάνο το τελευταίο διάστημα. Αυτό ακριβώς θέλουμε να αλλάξουμε στην CrediaBank. 

Ποιο είναι το μέσο κόστος για την ανακαίνιση των καταστημάτων;

Η επένδυση σε κάθε κατάστημα εξαρτάται πάντα από το μέγεθος, την τοποθεσία και τις ειδικές προσαρμογές που απαιτούνται. Πρόκειται για μια σημαντική επένδυση, την οποία ωστόσο θεωρούμε απαραίτητη, διότι η νέα εικόνα και λειτουργία του καταστήματος δημιουργεί υπεραξία τόσο για τον πελάτη όσο και για την Τράπεζα. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι κάθε κατάστημα μπορεί να λειτουργήσει ως κόμβος εξυπηρέτησης και ανάπτυξης της τοπικής κοινωνίας.

Το κατάστημα της Σκουφά εισάγει μια νέα νοοτροπία. Θα τη δούμε σε όλο το δίκτυο;

Ακριβώς. Το κατάστημα στην Σκουφά αποτελεί μόνο τον «οδηγό», δεν σταματάμε όμως σε αυτό το εμβληματικό σημείο στο κέντρο της Αθήνας. Η ίδια φιλοσοφία, που συνδυάζει ανθρώπινη επαφή, τεχνολογική καινοτομία και φιλόξενη αισθητική, θα εφαρμοστεί σε όλο το δίκτυο, από τα μεγάλα αστικά κέντρα έως τις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, όπου το νέο κατάστημα λειτουργεί ως κόμβος επικοινωνίας και μετάδοσης των μηνυμάτων μας και του νέου αφηγήματος της Τράπεζας. Προφανώς θα υπάρχουν προσαρμογές ανάλογα με τον χώρο, αλλά αυτή η λογική ισότητας και σεβασμού προς τον πελάτη διατρέχει όλο τον σχεδιασμό μας.

Νέα προϊόντα και υπηρεσίες – τι να περιμένουμε;

Πράγματι, το επόμενο διάστημα θα λανσάρουμε μια σειρά νέων προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των διαφορετικών πελατειακών ομάδων μας. Όλα αυτά σχεδιάζονται με γνώμονα την αμεσότητα, τις σχέσεις εμπιστοσύνης, την ευελιξία, τη διαφάνεια και την πραγματική προστιθέμενη αξία για τον πελάτη με 3600 οπτική για όλα τα segments πελατών μας. 

 

Τα Σημεία Αυτόματης Ψηφιακής Εξυπηρέτησης. Πώς βοηθoύν τον μικρομεσαίο επιχειρηματία;

Τα Σημεία Αυτόματης Ψηφιακής Εξυπηρέτησης είναι μια από τις ουσιαστικές καινοτομίες μας. Ενσωματώνουν τις κύριες λειτουργίες του καταστήματος, ψηφιακά. Έτσι, ένας επιχειρηματίας που επισκέπτεται το κατάστημα, μπορεί να κάνει τη διαδικασία του onboarding αν είναι νέος πελάτης, να πληρώσει λογαριασμούς & δάνεια, να κάνει καταθέσεις και αναλήψεις, καταθέσεις επιταγών, video κλήσεις με εκπροσώπους της Τράπεζας και διάφορες συναλλαγές ή αγορές προϊόντων και υπηρεσίες.

Δεν είναι απλά μηχανήματα ανάληψης μετρητών, αλλά ένα πολυεργαλείο συναλλαγών που επιτρέπει καταθέσεις μετρητών και επιταγών, πληρωμές, εμβάσματα και πολλές ακόμη λειτουργίες. Για τον μικρομεσαίο επιχειρηματία αυτό σημαίνει εξοικονόμηση χρόνου και κόστους.

Θα ενισχυθεί το ανθρώπινο δυναμικό με νέες προσλήψεις;

Αυτή την περίοδο προτεραιότητα έχει η αναδιάρθρωση και ο εκσυγχρονισμός του δικτύου καταστημάτων μας. Προφανώς, η Τράπεζα θα ενισχύει το δυναμικό της προκειμένου να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερα αυξημένες υποχρεώσεις και ανάγκες που έρχονται με τη ραγδαία και δυναμική ανάπτυξή της. Παράλληλα όμως, επενδύουμε στην εκπαίδευση και επανακατάρτιση του υφιστάμενου προσωπικού, ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της CrediaBank να έχουν τα εφόδια να εξελιχθούν μαζί με την Τράπεζα. Η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει τις υπηρεσίες, αλλά ο άνθρωπος είναι αυτός που δημιουργεί πραγματική εμπιστοσύνη και για εμάς είναι πάντα το επίκεντρο.

Δείτε το βίντεο:

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατακόρυφη πτώση 10% για τη BNP Paribas μετά από απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου για συνέργεια σε γενοκτονία στο Σουδάν
Urenco: Επέκταση στην Ολλανδία για την παραγωγή πυρηνικού καυσίμου λόγω της απεξάρτησης από την Ρωσία
OpenAI: Πολλαπλές αγορές μικροκυκλωμάτων
Τι θα προσφέρει στην ελληνική οικονομία και την ελληνική αγορά η ένταξη της ATHEX στην Euronext
Olympia Dialogues: Η Ελλάδα μπορεί να ακολουθήσει τα βήματα της Σιγκαπούρης
Τράπεζα της Ελλάδος: Στο 0,5% το αντικυκλικό κεφαλαιακό απόθεμα ασφαλείας από το 4ο τρίμηνο 2026
HELLENiQ ENERGY: Δωρεά 3 Πυροσβεστικών Οχημάτων στον Σύνδεσμο Δήμων για την Προστασία και Ανάπλαση του Πεντελικού
Στον Όμιλο Alter Ego Media εντάσσεται η Rosie Allimonos ως Media Technology Advisor
Μεγάλη γιορτή με μεγάλες προσφορές! Το νέο, μεγαλύτερο κατάστημα ΙΚΕΑ Πάτρα γιορτάζει έναν χρόνο
Νέα εποχή για το Κλειστό Γυμναστήριο Νέας Πεντέλης- Δωρεά 2,5 εκατ ευρώ από την ΤΕΡΝΑ