ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο άγνωστος εφοπλιστής Μιχάλης Παπαϊωάννου της Helikon Shipping που ναυπηγεί 9 πλοία και διαχειρίζεται άλλα 40
Την είσοδο της ναυτιλιακής Helikon Shipping Enterprises του Μ. Παπαϊωάννου στην αγορά των kamsarmaxes σηματοδοτεί η παραγγελία της εταιρείας για δύο νεότευκτα πλοία στα κινεζικά ναυπηγεία Tsuneishi Zhoushan Shipbuilding.
Πρόκειται, όπως δήλωσε ο Μ. Παπαϊωάννου στο TradeWinds, για πλοία που αρχικά είχε παραγγείλει η ιαπωνική Kambara Kisen. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν το 2019, ενώ ο ίδιος διέψευσε τις πληροφορίες περί ύπαρξης οψιόν και για τρίτο kamsarmax.
Όσον αφορά στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, πληροφορίες του TradeWinds αναφέρουν ότι μπορεί το κόστος να ξεπεράσει τα 24 εκατομμύρια δολάρια για το κάθε πλοίο.
Σημειώνεται ότι η Helikon σήμερα διαθέτει συνολικά 12 πλοία ξηρού φορτίου, χωρητικότητας μεταξύ 57.000 και 63.000 dwt, και για πρώτη φορά αποκτά πλοίο kamsarmax. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι κανένα από τα πλοία που βρίσκονται σήμερα στον στόλο της δεν είναι κατασκευασμένο στα ναυπηγεία Tsuneishi Zhoushan, αν και έχει πλοία από τα ναυπηγεία του ίδιου ομίλου στις Φιλιππίνες, Tsuneishi Cebu.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:Και η οικογένεια Μελισσανίδη μπαίνει στο ξηρό φορτίο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: HSW – Attica: Οι επιδιώξεις του Grimaldi και ο ρόλος της Fortress
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Big Deal 460 εκατομμυρίων με τράπεζες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπορεί ένα ακίνητο 300.000 ευρώ να βγει σε πλειστηριασμό για 100.000 ευρώ; Πότε έχει νόημα να αμυνθεί ο οφειλέτης και πότε όχι
- Ο Άγνωστος Στρατιώτης, οι Τούρκοι νεόνυμφοι και ο Δένδιας, η πρόσκληση του Potus στον Κ.Μ. και οι πρώτες κινήσεις της Κίμπερλι
- Alpha Bank: Πότε θα κάνει κίνηση ο Αντρέα Ορσέλ για το 33,3% της τράπεζας
- Νίκη Κεραμέως στο Mononews: «Η Ψηφιακή Κάρτα αλλάζει τους κανόνες στην αγορά εργασίας»
