Το όνομα του νέου μοντέλου είναι ένας φόρος τιμής στη Νότια Ιταλία και σε μια από τις πιο συναρπαστικές ακτογραμμές στον κόσμο, της δυτικής ακτής που ξεκινά από τη Νάπολη και κατευθύνεται νότια.

Ακολουθώντας την παράδοση που καθιέρωσαν τα μοντέλα Portofino και Roma, επιλέχθηκε το όνομα Amalfi για να συνδεθεί για άλλη μια φορά η Ferrari με την ιταλική ομορφιά και ένα μέρος που αποτελεί σύμβολο για τη γείτονα χώρα. Η Ferrari Amalfi παρουσιάστηκε πριν λίγες βδομάδες εκεί με θέα στο λιμάνι της πόλης. 

1

Ο θυρεός της Ferrari προβλήθηκε στον βράχο του όρους Aureo, στον δήμο Σκάλα, με θέα το λιμάνι του Αμάλφι: ένα σύμβολο του δεσμού της Ferrari με αυτή την εξαιρετική περιοχή. H νέα Ferrari βρέθηκε στην Piazza Duomo της πόλης για να την απολαύσουν όλοι οι κάτοικοι της ακτής του Αμάλφι, οι τουρίστες και οι λάτρεις της μάρκας.

Μαγευτική κάθε ώρα της ημέρας ή της νύχτας, με τη μνημειώδη σκάλα της, αυτή η πλατεία στην καρδιά του Αμάλφι είναι το τέλειο σκηνικό για μια καλοκαιρινή βόλτα. Η Ferrari Amalfi, είναι ένα διθέσιο κουπέ με κινητήρα V8 στο μπροστινό μέρος.

Πρόκειται για αυτοκίνητο grand tourer, που συνδυάζει υψηλές επιδόσεις, ευελιξία και εκλεπτυσμένη αισθητική. Σχεδιασμένη για όσους θέλουν να απολαύσουν τη συναρπαστική της δύναμη χωρίς να θυσιάζουν την άνεση ή το στυλ, η Ferrari Amalfi ξεχωρίζει για την πρωτοφανή ισορροπία μεταξύ αδρεναλίνης και καθημερινής χρηστικότητας. 

Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου πηγάζει από μια ρευστή και μινιμαλιστική προσέγγιση, με ανάγλυφους όγκους και καθαρές επιφάνειες. Το μπροστινό μέρος κυριαρχείται από μια μεγάλη εισαγωγή αέρα και ένα μακρύ, ανάγλυφο καπό που φιλοξενεί τον V8 turbo κινητήρα των 640 ίππων.

Στο πίσω μέρος, η ενσωματωμένη ενεργή αεροτομή συμβάλλει στη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, ενώ οι σφυρήλατες ζάντες και οι λεπτομέρειες από ανθρακόνημα ολοκληρώνουν μια σπορ και εκλεπτυσμένη αισθητική.

Στο εσωτερικό, η καμπίνα υιοθετεί τη διάταξη dual-cockpit, με ένα νέο τιμόνι που διαθέτει φυσικά κουμπιά και την επιστροφή του εμβληματικού κουμπιού εκκίνησης. Η ενσωματωμένη κεντρική οθόνη και τα εργονομικά χειριστήρια εξασφαλίζουν διαισθητική αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της γρήγορης οδήγησης.

Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και οι ραφές με αντιθέσεις προσθέτουν μια νότα υψηλής ραπτικής ενώ η διαμόρφωση 2+ επιτρέπει τη χρήση των πίσω καθισμάτων για να αυξηθεί σημαντικά η πρακτικότητα του αυτοκινήτου, ενισχύοντας τη χωρητικότητα αποσκευών και επιτρέποντας ταξίδια με παιδιά.

Στην καρδιά της Ferrari Amalfi βρίσκεται ένας εξελιγμένος twin-turbo V8 που προέρχεται από την βραβευμένη οικογένεια F154, ικανός να αποδίδει 640 ίππους χάρη στις νέες ρυθμίσεις του turbo. Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων εξασφαλίζει γρήγορες και ομαλές αλλαγές. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές: 0-100 km/h σε 3,3 sec, 0-200 km/h σε 9,0 sec, με αναλογία ισχύος προς βάρος 2,29 kg/PS, η καλύτερη στην κατηγορία της.

Η Ferrari Amalfi απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει κομψότητα και επιδόσεις, συναίσθημα και λειτουργικότητα. Ένα μοντέλο που ερμηνεύει το σπορ πνεύμα της Ferrari με έναν σύγχρονο τρόπο, προσφέροντας μια οδηγική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς, σε οποιοδήποτε περιβάλλον.

Το χρώμα του λανσαρίσματος, το Verde Costiera —ένα λαμπερό γαλαζοπράσινο που είναι εμπνευσμένο από τις αντανακλάσεις της θάλασσας στην ακτή του Αμάλφι, τονίζει τις ανάγλυφες επιφάνειες και προσδίδει μια φρέσκια, ζωντανή εμφάνιση στο σύνολο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

Τύπος: Twin-turbo V8, ξηρό κάρτερ

Xωρητικότητα: 3855c.c.

Μέγιστη ισχύς: 640PS/7.500rpm

Μέγιστη ροπή: 760 Nm/3.000 – 5.750 rpm.

8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη F1 DCT

Διαστάσεις

Μήκος: 4660 mm

Πλάτος: 1974 mm

Ύψος: 1301 mm

Μεταξόνιο: 2670 mm 

Βάρος κενού: 1470kg

Κατανομή βάρους: 50% μπροστά / 50% πίσω

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 80lt

Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ: 273lt

Επιδόσεις

Μέγιστη ταχύτητα: 320 km/h

0 -100 km/h: 3.3 sec

0 -200 km/h: 9.0 sec

100-0 km/h: 30.8 m

200-0 km/h: 119.5 m

Διαβάστε επίσης: 

Οδηγούμε από Μαίναλο ως Ταίναρο το BYD Seal U DM-i (video)

Nissan Qashqai e-POWER: 1347km χωρίς ανεφοδιασμό

Ford Transit: Γίνεται 60 ετών