Η Mediterranean Shipping Company (MSC), του Τζιανλουίτζι Απόντε συνεχίζει ακάθεκτη τις νέες παραγγελίες πλοίων και ήδη έκλεισε συμφωνίες για κατασκευή άλλων 10 πλοίων.

Η MSC επιβεβαίωσε τις επιλογές για δύο πλοία διπλού καυσίμου LNG χωρητικότητας 22.000 teu στα ναυπηγεία Hengli Heavy Industry στο Νταλιάν, με την παράδοση να έχει προγραμματιστεί για το 2029.

1

Παράλληλα, η MSC υπέγραψε ξεχωριστή συμφωνία για δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 21.700 teu, που θα λειτουργούν με LNG, στο Ναυπηγείο Zhoushan Changhong, με την παράδοση να αναμένεται επίσης το 2029.

Η πιο σημαντική νέα κίνηση έρχεται στην China Merchants Heavy Industry (CMHI) Jiangsu, όπου η MSC υπέγραψε συμφωνία για τη ναυπήγηση τριών πλοίων με δυνατότητα επέκτασης για άλλα τρία, χωρητικότητας 21.000 teu.

Η πρώτη τριάδα έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το 2028, με τις προαιρετικές παραδόσεις να είναι πιθανό να ακολουθήσουν, αν λάβουμε υπόψη την προηγούμενη τακτική.

Δεν έχουν αποκαλυφθεί λεπτομέρειες τιμολόγησης, αλλά οι παρατηρητές της αγοράς υποδηλώνουν ότι κάθε πλοίο θα μπορούσε να κοστίσει περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια, δεδομένων των τρεχουσών προδιαγραφών για πλοία με πρόωση LNG.

Αυτές οι τελευταίες συμφωνίες επισκιάζουν τον αριθμό των παραγγελιών των ανταγωνιστών της.

Η MSC έχει περίπου 130 πλοία σε παραγγελία, που ισοδυναμούν με χωρητικότητα σχεδόν 2,2 εκατομμυρίων teu και σύντομα θα ξεπεράσει ένα ακόμη ορόσημο, καθώς ο υφιστάμενος στόλος των πλοίων της πλησιάζει το όριο των 7 εκατομμυρίων teu.

Οι τελευταίες παραγγελίες επιβεβαιώνουν επίσης την αυξανόμενη ευθυγράμμιση της MSC με το LNG ως μεταβατικό καύσιμο.

 

Διαβάστε επίσης 

Yang Ming: Ναυπηγεί 7 πλοία μεταφοράς κοντέινερ στην Νότιο Κορέα

BIMCO: Στο 52% από το 72% το μερίδιο των Κινεζικών ναυπηγείων στο πρώτο εξάμηνο

Αντώνης Κομνηνός: Ναυπηγεί σύγχρονα πλοία και προωθεί τον πολιτισμό στη Σύρο