Τρίτο κρούσμα κυβερνοεπίθεσης μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα, σημειώθηκε στο όμιλο LVMH, με θύματα αυτή τη φορά τους πελάτες της ναυαρχίδας του, Louis Vuitton, στη Βρετανία.

Ειδικότερα, αναφέρει το Bloomberg, στις 2 Ιουλίου, χάκερ απέκτησαν πρόσβαση στα συστήματα της βρετανικής μονάδας του ομίλου LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, υποκλέπτοντας πληροφορίες όπως ονόματα, στοιχεία επικοινωνίας και ιστορικό αγορών των πελατών.

1

Ωστόσο δεν παραβιάστηκαν οικονομικά δεδομένα, όπως τραπεζικά στοιχεία, σημείωσε η εταιρεία σε email προς τους πελάτες την Παρασκευή.

«Παρότι δεν έχουμε στοιχεία ότι τα δεδομένα σας έχουν χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά μέχρι σήμερα, ενδέχεται να υπάρξουν απόπειρες ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (phishing), απόπειρες απάτης ή μη εξουσιοδοτημένη χρήση των πληροφοριών σας», επισημαίνεται στο email.

Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι έχει ειδοποιήσει τις αρμόδιες αρχές, συμπεριλαμβανομένου του Γραφείου του Επιτρόπου Πληροφοριών.

Σημειώνεται ότι αυτή είναι η τρίτη κυβερνοεπίθεση εναντίον της LVMH τους τελευταίους μήνες.

Η Louis Vuitton Korea δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι διερευνά μια παρόμοια επίθεση hacking κατά την οποία εκλάπησαν ορισμένες πληροφορίες πελατών.

Επιπλέον, η Christian Dior Couture, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μόδας της LVMH, ανέφερε τον Μάιο ότι χάκερ απέκτησαν επίσης πρόσβαση σε ορισμένα δεδομένα πελατών.

Στόχος τα παρωχημένα συστήματα στο λιανεμπόριο

Υπενθυμίζεται ότι οι κυβερνοεγκληματίες, έχουν βάλει στο στόχαστρο αρκετές βρετανικές εταιρείες λιανικής πώλησης τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ Marks and Spencer και Co-op Group, αλλά και του πολυκαταστήματος πολυτελείας Harrods.

Οι χάκερ, συχνά στοχεύουν σε ευπάθειες των παρωχημένων ηλεκτρονικών συστημάτων ή καταφέρνουν με δόλιους τρόπους να αποσπάσουν από τις εταιρείες κωδικούς πρόσβασης των υπαλλήλων τους.

Η Εθνική Υπηρεσία Εγκλήματος του Ηνωμένου Βασιλείου ανέφερε την Πέμπτη ότι συνέλαβε τέσσερα άτομα για τις πρωτοφανείς επιθέσεις, που έχουν κοστίσει μόνο στην Marks & Spencer 300 εκατομμύρια λίρες (405 εκατομμύρια δολάρια).

Η Louis Vuitton ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία των πελατών της, τονίζοντας ότι διερευνά το ατυχές συμβάν, ενώ ταυτόχρονα, επεσήμανε ότι έχει λάβει μέτρα για την περαιτέρω ενίσχυση της προστασίας των συστημάτων της.