ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άκυρη έβγαλε το Πρωτοδικείο της Πάτρας την απεργία στα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία που αποφάσισε το Εργατικό Κέντρο Πάτρας.
Πρόκειται για την πέμπτη απόφαση σε ισάριθμες ημέρες, ωστόσο, τα πλοία παραμένουν ακινητοποιημένα στα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας.
Η οικονομική ζημία για τις δύο εταιρείες της Attica Group και των Μινωϊκών Γραμμών είναι τεράστιες, δεδομένου ότι παραμένουν στα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας πέντε πλοία της Attica Group και ένα των Μινωϊκών Γραμμών.
Τα πλοία που είναι στα νηολόγια της Ιταλίας, της Κύπρου και της Γερμανίας εκτελούν κανονικά τα δρομολόγια από Πάτρα και Ηγουμενίτσα για τα λιμάνια της Αδριατικής.
Στέλεχος ναυτιλιακής εταιρείας υποστήριζε χθες το απόγευμα ότι «το υπουργείο Ναυτιλίας και το Λιμεναρχείο αδυνατεί να τηρήσει τις αποφάσεις των Δικαστηρίων, ενώ υπάρχει υπογεγραμμένη και επικυρωμένη συλλογική σύμβαση εργασίας από τον ΣΕΕΝ, την ΠΝΟ και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής».
Πάντως, οι εταιρείες, σύμφωνα με πληροφορίες, ενδέχεται να αντικαταστήσουν τους ναύτες, που απεργούν, ενώ θα τους ζητήσουν αποζημιώσεις για διαφυγόντα κέρδη που υπερβαίνουν τα 3 εκατομμύρια ευρώ.
Ωστόσο, υπάρχει ένα αντικειμενικό πρόβλημα για την αντικατάσταση των ναυτών, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν προσφερόμενοι (άνεργοι) ναύτες και λοστρόμοι στην Ακτή Μιαούλη.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΝΕΝ: Για τέταρτη φορά το Πρωτοδικείο Πειραιά έβγαλε παράνομη την απεργία στην Πάτρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Πράσινο φως» για το έργο-πρότυπο οδικής ασφάλειας 45,2 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η Περιφέρεια Πελοποννήσου
- Ιωάννα Κλάπα: Βολές στους δικηγορικούς συλλόγους για τη μη παρέμβαση τους στις δηλώσεις Κωνσταντοπούλου προς τους δικαστές
- Οι εκδηλώσεις Ιουνίου στα Public
- Unicef για Γάζα: “Παιδιά θα αρχίσουν να πεθαίνουν από την πείνα” – O παλαιστινιακός θύλακας είναι αντιμέτωπος με ανθρωπογενή ξηρασία
