Μετά από 8 αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα έχουμε 3 νικητές: Πιάστρι (Κίνα, Μπαχρέιν, Σ.Αραβία, Μαϊάμι), Φερστάπεν (Ιαπωνία, Ίμολα), Νόρις (Αυστραλία, Μονακό). Είναι ξεκάθαρο πως οι τρεις τους θα διεκδικήσουν το φετινό τίτλο.
Ο Πιάστρι προηγείται με 161 βαθμούς, ο Νόρις ακολουθεί με 158 και ο Φερστάπεν με 136. Όσο η ΜcLaren αρνείται να ορίσει πρώτο οδηγό τόσο ο Ολλανδός ευνοείται καθώς ο ένας οδηγός της McLaren κόβει βαθμούς από τον άλλο. Αν κάνουμε μια υπόθεση εργασίας με το Πιάστρι πρώτο οδηγό καθώς έχει περισσότερες νίκες: Σε Ιαπωνία και Ίμολα ο Νόρις τερμάτισε 2ος μπροστά από τον Πιάστρι. Αν άλλαζαν θέσεις, ο Πιάστρι θα είχε 6 βαθμούς παραπάνω.
Στο Μονακό αν ο Πιάστρι έμπαινε νωρίς για την πρώτη αλλαγή και ο Νόρις βράδυνε το Λεκλέρκ, θα βρισκόντουσαν αμφότεροι πίσω από τον Πιάστρι, ο οποίος θα κέρδιζε. Με 16 βαθμούς παραπάνω ο Πιάστρι θα απείχε από το Φερστάπεν 41 βαθμούς αντί για 25. Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι αν η μάχη του πρωταθλήματος μείνει ανοιχτή ως το τέλος με 3 οδηγούς να διεκδικούν τον τίτλο, ο Φερστάπεν θα έχει πλεονέκτημα. Τρανό παράδειγμα πέρυσι η Βραζιλία.
Ο Νόρις είδε και έπαθε για να του δώσει την 1η θέση, τελευταία στιγμή ο Πιάστρι στον αγώνα Sprint και την άλλη μέρα ο Φερστάπεν υπό βροχή καθάρισε τον τίτλο κερδίζοντας μετά από καιρό.
Δεν αποκλείεται με την εφαρμογή του νέου κανονισμού για την ευκαμψία των εμπρός αεροτομών από τον επόμενο αγώνα στην Ισπανία (1/6) να δούμε ανατροπές όσον αφορά στις ισορροπίες δυνάμεων ανάμεσα στις ομάδες.
Κάποιοι θεωρούν ότι η McLaren μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά από την εφαρμογή πιο αυστηρού ελέγχου με υψηλότερο φορτίο στο εμπρός φτερό. Ο επικεφαλής της ομάδας, Ζακ Μπρον έχει ξεκαθαρίσει πως δεν υπάρχει τέτοια ανησυχία επιμένει όμως στην τακτική των ίσων ευκαιριών στους δυο οδηγούς.
Η φιλοσοφία της ομάδας βασίζεται στις αγωνιστικές αρχές που εφαρμόστηκαν και στο παρελθόν, επιτρέποντας στους οδηγούς να ανταγωνίζονται σκληρά αλλά καθαρά.
Η McLaren πιστεύει ότι οι καλές σχέσεις και η επικοινωνία μεταξύ των οδηγών, καθώς και ο σεβασμός στις αποφάσεις της ομάδας, είναι κρίσιμοι παράγοντες για την επιτυχία. Βέβαια ο Μπρον έχει αναφέρει ότι αν αργότερα στο πρωτάθλημα, ένας οδηγός έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες για τον τίτλο από τον άλλον, τότε ενδέχεται να εξεταστούν διαφορετικές στρατηγικές.
Ωστόσο, η βασική αρχή είναι να μην υπάρξουν εντολές ομάδας που να ευνοούν τον έναν οδηγό έναντι του άλλου, εκτός αν αυτό κριθεί απαραίτητο σε μεταγενέστερο στάδιο του πρωταθλήματος.
Αυτή η πολιτική της McLaren μπορεί να οδηγήσει σε συμβιβασμούς ή να κοστίσει πόντους στην ομάδα, καθώς οι οδηγοί αγωνίζονται μεταξύ τους αντί να υποστηρίζουν έναν ξεκάθαρο στόχο για το πρωτάθλημα οδηγών. Η McLaren το γνωρίζει αυτό, αλλά η βασική της πεποίθηση είναι ότι αυτή η προσέγγιση είναι πιο δίκαιη και υγιής για την ομάδα και τους οδηγούς.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε κόντρα ΣΑΤΑ και Πανελλήνια Ομοσπονδία Οδηγών Ταξί – Για «πολιτικάντικα παιχνίδια» κάνει λόγο η ΠΟΕΙΑΤΑ
- Η γυναίκα πίσω από την εξουσία: Πώς η Κάρι Τζόνσον ενορχήστρωσε την άνοδο του Μπόρις
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Η συλλογική ευθύνη και η μάχη με το βαθύ κράτος για την καθημερινότητα
- ΔΕΔΔΗΕ: Πώς προχωρά το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης μετρητών- Ορόσημο η υπογραφή της σύμβασης

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
