Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενημέρωσε σήμερα τους υπεύθυνους της πλατφόρμας TikTok για την προκαταρκτική της άποψη ότι η εταιρεία δεν εκπληρώνει την υποχρέωση του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) να δημοσιεύει ένα αποθετήριο διαφημίσεων.

Η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η πλατφόρμα TikTok δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται οι διαφημίσεις και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις.

1

Επιπλέον, σύμφωνα με την Κομισιόν, «το αποθετήριο διαφημίσεων του TikTok δεν επιτρέπει στο κοινό να αναζητήσει διεξοδικά τις διαφημίσεις με βάση αυτές τις πληροφορίες, περιορίζοντας έτσι τη χρησιμότητα του εργαλείου».

Η έκθεση της Επιτροπής βασίζεται σε έρευνα που αφορά την ανάλυση εσωτερικών εγγράφων της εταιρείας, τη δοκιμή των εργαλείων της TikTok και συνεντεύξεις με εμπειρογνώμονες του τομέα.

Η Κομισιόν ενημερώνει την TikTok για την προκαταρκτική της έκθεση ότι παραβιάζει το νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες και η εταιρεία έχει πλέον τη δυνατότητα να ασκήσει τα δικαιώματα υπεράσπισής της εξετάζοντας τα έγγραφα που περιέχονται στον φάκελο έρευνας της Επιτροπής.

 

Διαβάστε επίσης 

Βάντεφουλ: Ο Γερμανός ΥΠΕΞ τάσσεται υπέρ της αύξησης των αμυντικών δαπανών στο 5% του ΑΕΠ

Ακίνητα: Αύξηση έως 6,8% στις τιμές πώλησης το 2024 – Ανοδικά η ζήτηση για το ασφαλές «καταφύγιο» των Ελλήνων

Γ. Κώτσηρας: 52.000 οδηγοί πλήρωσαν τέλη κυκλοφορίας με το μήνα από τον Απρίλιο – 80.000 συνολικά ήραν την ακινησία