array(0) {
}
        
    
Menu
1.7%
Τζίρος: 187.13 εκατ.

Ινδία-Πακιστάν: Το Ισλαμαμπάντ έπληξε στόχους στην Ινδία σε απάντηση στα ινδικά πλήγματα

Media

Τα 30 εκατ. του Ιβάν, η αγωνία του Ζούλα, το δράμα της Δανάης, τι αλλάζει στην ΕΡΤ και μια ηχηρή μεταγραφή από τον Μαρινάκη

Comments

Το OPEN κάνει restart: αθόρυβη αύξηση 30 εκατ. ευρώ και «τίμιο» πρόγραμμα

Μετά από μια μακρά περίοδο παλινωδιών, αναζήτησης επενδυτών και αμφίβολων στρατηγικών, το OPEN επιχειρεί σοβαρή επανεκκίνηση με λελογισμένη επένδυση και πρόγραμμα εξορθολογισμού. Δεν «πωλείται» πια – ξαναστήνεται. Η διαδικασία εταιρικής αναδιοργάνωσης έχει ήδη ξεκινήσει, με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 30 εκατ. ευρώ να έχει προχωρήσει αθόρυβα, και νέα Γενική Συνέλευση στις 21 Μαΐου να καλείται να εγκρίνει τρεις ακόμα επιμέρους αυξήσεις: εισφορά σε είδος (σήματα «Έθνος» και «Ημερησία»), συμψηφισμό χρεών προς τράπεζες και καταβολή μετρητών (ποσό κάτω των 100.000 ευρώ).

Κομβικός συμπαίκτης στη νέα φάση ο Ανδρέας Παπαμιμίκος, ως μέλος του Δ.Σ.. Η καθημερινή λειτουργία του σταθμού αλλάζει, με συσκέψεις σε σταθερή βάση, νέο οργανόγραμμα, και μια ομάδα που επιδιώκει να δουλεύει με σχέδιο και συνέπεια.

1

Ήδη το καλοκαίρι και το ερχόμενο φθινόπωρο αναμένεται “τίμιο” πρόγραμμα, με έμφαση στην ενημέρωση αλλά και ανανεωμένο περιεχόμενο ψυχαγωγίας. Οι μισθοί καταβάλλονται κανονικά, κάτι που θεωρείται αυτονόητο το 2025 – αλλά δυστυχώς, στον χώρο των media, εξακολουθεί να αξίζει αναφοράς.

Η συγκέντρωση όλων των brands (ψηφιακά, έντυπα και τηλεόραση) κάτω από την ομπρέλα της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. δημιουργεί για πρώτη φορά προϋποθέσεις εσωτερικής συνοχής, σαφούς ταυτότητας και συντονισμένης εξωστρέφειας.

Αν το πλάνο προχωρήσει, το 2026–2027 μπορεί να βρει το OPEN ως έναν κανονικοποιημένο τηλεοπτικό παίκτη, με σταθερά διαφημιστικά έσοδα και ανακτημένο brand equity. Προς το παρόν, το στοίχημα είναι ανοιχτό – αλλά τουλάχιστον, αυτή τη φορά, παίζεται με σοβαρούς όρους.

Νίκος Χασαπόπουλος: Αντίο Βήμα, Καλημέρα Mononews.gr

Ο Νίκος Χασαπόπουλος είπε «αντίο» στο ΒΗΜΑ ύστερα από 51 χρόνια και «καλημέρα» στο mononews.gr. Η μεταγραφή του βετεράνου δημοσιογράφου προκαλεί αίσθηση στον κόσμο των media, καθώς πρόκειται για έναν από τους πιο έμπειρους πολιτικούς και διπλωματικούς συντάκτες της χώρας.

Στο νέο του δημοσιογραφικό σπίτι, ο Χασαπόπουλος επιμελείται τη στήλη Room 301, ενώ θα υπογράφει ρεπορτάζ με αιχμή την Άμυνα, το Υπουργείο Εξωτερικών και το ελεύθερο πολιτικό.

ΣΚΑΪ: Ο Ζούλας ψάχνει τον «αλγόριθμο επαναφοράς» – Πορτοσάλτε σε αποδρομή – Αλαφούζος «έδεσε» τον Οικονόμου

Ο Κωνσταντίνος Ζούλας καλείται να λύσει τη δύσκολη εξίσωση της επανεκκίνησης του ΣΚΑΪ. Το κανάλι, με σαφές πρόβλημα ταυτότητας, κινδυνεύει να μείνει καθηλωμένο σε πρόσωπα και πρακτικές μιας περασμένης εποχής. Ο Άρης Πορτοσάλτε βιώνει πλέον ανοιχτά τη σταδιακή αποδρομή του – εμφανίσεις στην τηλεόραση περιορισμένες, ραδιοφωνικές δηλώσεις με αποδέκτες στη διοίκηση: «Είμαι πάντα της διοικήσεως… από μια ηλικία και μετά, τα αντάρτικα είναι ανοησία». Αλλά η πικρία είναι εμφανής.

Στο μικροσκόπιο και ο Δημήτρης Οικονόμου, καθώς το δίδυμο με τον Παυλόπουλο δείχνει σημάδια κόπωσης στο δυναμικό κοινό. Ήταν τέτοια η φθορά που ΕΡΤ και ΑΝΤ1 κινήθηκαν για να τον προσεγγίσουν, όμως ο Γιάννης Αλαφούζος έσπευσε να τον «δέσει» με νέο συμβόλαιο, αναγνωρίζοντας ότι μια απώλεια στην πρωινή ενημέρωση θα ήταν στρατηγικό πλήγμα.

Η συζήτηση όμως ξεφεύγει από τα πρόσωπα. Ο Ζούλας, που κάποιοι βλέπουν ως ψύχραιμο τεχνοκράτη και άλλοι ως «διαχειριστή», έχει μπροστά του το στοίχημα να επαναπροσδιορίσει το ενημερωτικό DNA του ΣΚΑΪ. Χρειάζεται να χτίσει εμπιστοσύνη, ακόμη και με κόστος στην τηλεθέαση, απομακρύνοντας σταδιακά από την πρώτη γραμμή τα πρόσωπα που συμβολίζουν το χθες – ούτε Πορτοσάλτε, ούτε Αυτιάς, ούτε Big Brother.

MEGA: Το «Πάμε Δανάη» τελείωσε – Γιατί αποχωρεί η Μπάρκα

Το MEGA απέδειξε για άλλη μια φορά ότι, όταν δεν του “βγαίνει” κάτι, δεν διστάζει: κόβει χωρίς συναισθηματισμούς. Πέρυσι ήταν η Μενεγάκη, φέτος η Δανάη Μπάρκα. Το “Πάμε Δανάη” ολοκληρώθηκε πρόωρα, χωρίς ευχαριστήρια, χωρίς δελτίο Τύπου, χωρίς καν το όνομα της παρουσιάστριας στην ανακοίνωση. Ένα λιτό mail: «Από Δευτέρα, Παρά Πέντε». Τόσο απλά.

Η Δανάη φεύγει όχι μόνο γιατί η εκπομπή της σέρνονταν στο 7% αλλά –όπως διαρρέεται– και εξαιτίας επεισοδίου εκτός πλατό, που θεωρήθηκε μη διαχειρίσιμο. Το κανάλι είχε κάνει προτάσεις για αλλαγές, μεταφορά στη Σαββατοκυριακάτικη ζώνη, πιο ευέλικτο φορμά – εκείνη αρνήθηκε. Έτσι, το “όχι” ήρθε και από τις δύο πλευρές. Κάπου εδώ τελειώνει και η συνεργασία του MEGA με την υπεύθυνη παραγωγής Μαίρη Κούσουλα, που είχε υπογράψει και άλλες πρόωρες αποχωρήσεις: Μελέτη, Τσουρός, τώρα και Μπάρκα.

Ο Γιώργος Λιάγκας, χωρίς να μασήσει τα λόγια του, είπε την αλήθεια: «Το MEGA έκοψε τη Δανάη – όχι την εκπομπή». Και συμπλήρωσε: «Παρουσιάστρια είναι. Ηθοποιός δηλώνει, αλλά δεν είναι Παξινού». Για πρώτη φορά, ο κόσμος δεν διαμαρτυρήθηκε για κόψιμο εκπομπής. Γιατί όταν σου δίνουν lead-in από Ευαγγελάτο και το χάνεις με 5%, δεν πας Σαββατοκύριακο. Πας σπίτι.

Το ενδιαφέρον, πλέον, μεταφέρεται στο θρίλερ Τσουρού – Γιάμαλη. Ο Κώστας Τσουρός θέλει μόνο δική του εκπομπή ή τίποτα – και η διαπραγμάτευση έχει «παγώσει». Αντίθετα, η Αναστασία Γιάμαλη δείχνει ευελιξία: ανοιχτή στο να παραμείνει ως σχολιάστρια στο δελτίο, εάν δεν γίνει η βραδινή της εκπομπή. Πάντως, τα επίσημα ραντεβού με όλους θα ξεκινήσουν μετά τις 19 Μαΐου – και το Σαββατοκύριακο παραμένει “καυτή πατάτα”.

Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: στο MEGA δεν έχουν χώρο για πειράματα με νούμερα μονοψήφια.

Η άνοδος Μητσοτάκη στην ΕΡΤ και το παρασκήνιο της «Δημόσιας Μεταρρύθμισης»

Το γεγονός ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε μια Τσαγκαροδευτέρα για να ανηφορίσει την Μεσογείων μέχρι την Αγία Παρασκευή – διασχίζοντας στωικά τα φανάρια δεν είναι απλώς ρεπορταζιακή λεπτομέρεια. Είναι πολιτική σημειολογία. Είναι η πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες που πρωθυπουργός επισκέπτεται το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ όχι για debate, όχι για συνέντευξη, όχι για damage control μετά από τηλεοπτικό στραπάτσο, αλλά για να δηλώσει “παρών” στην καρδιά της κρατικής ραδιοτηλεόρασης. Το timing, οι συνοδοί του και τα μηνύματα ήταν όλα μελετημένα. Μπροστάρης στην επίσκεψη ο Παύλος Μαρινάκης, κυβερνητικός εκπρόσωπος και νυν πολιτικός προϊστάμενος της ΕΡΤ· παρών και ο Άκης Σκέρτσος, υπουργός Επικρατείας και επί των μεγάλων αφηγημάτων. Η παρουσία του δεν ήταν απλώς συμβολική – ήταν δομική.

Το νέο σκηνικό στην ΕΡΤ: Ανθρώπινο, τεχνολογικό και μισθολογικό

Η επίσκεψη Μητσοτάκη έρχεται σε μια περίοδο που η ΕΡΤ δεν θυμίζει σε τίποτα το χαμηλοφωτισμένο σαλόνι της θείας σου που έπαιζε μόνο Eurovision. Η νέα ΕΡΤ του Παπαδόπουλου και του Παπαβασιλείου επενδύει στην ταχύτητα, στην τεχνολογία και – ναι – στην εικόνα. Την εικόνα όχι μόνο στην κάμερα, αλλά και στην κοινή γνώμη.

Ο Πρωθυπουργός, πριν καλά καλά πιει τον καφέ του, βρέθηκε στο ολοκαίνουριο newsroom και στο στούντιο του Πρώτου Προγράμματος, πλάι στον (νέο) διευθυντή Βασίλη Αδαμόπουλο. Εκεί, τού παρουσίασαν την τεχνολογική τομή: αυτόματο υποτιτλισμό ειδήσεων για άτομα με προβλήματα ακοής – σε πραγματικό χρόνο, με Τεχνητή Νοημοσύνη.

Όμως η πραγματική «βόμβα» δεν ήταν τεχνολογική. Ήταν μισθολογική. Ο Μητσοτάκης μίλησε καθαρά για το ενδεχόμενο οριζόντιας αύξησης στις αποδοχές των εργαζομένων της ΕΡΤ – ύστερα από 12 χρόνια στασιμότητας. Το κονδύλι των 6 εκατ. ευρώ θα προκύψει από το πλεόνασμα του οργανισμού (που πλησιάζει τα 60 εκατ. ευρώ ετησίως), χάρη – λένε οι καλά γνωρίζοντες – στην καλή διαχείριση.

Το τρίγωνο εξουσίας στην ΕΡΤ και ο ρόλος Μαρινάκη – Πιερρακάκη – Μενδώνη

Όσοι νομίζουν πως στην ΕΡΤ αποφασίζει αποκλειστικά η διοίκηση, μάλλον δεν έχουν διαβάσει καλά το… κυβερνητικό manual. Τρεις υπουργοί έχουν λόγο: ο Μαρινάκης (που έχει και τον τίτλο του επιστάτη επικοινωνίας), ο Πιερρακάκης (ως ΥΠΟΙΚ – με ράμματα για πολλές μισθολογικές γούνες) και η Μενδώνη, που έχει κάποιο λόγο στα πολιτιστιμά.

Το νέο νομοσχέδιο που ετοιμάζει ο Μαρινάκης θα επανεξετάσει όχι μόνο τα μισθολογικά, αλλά και το νομοθετικό πλαίσιο που καθιστά την ΕΡΤ δημόσια μεν, ευέλικτη δε. Το ζητούμενο είναι να «ξεπαγώσει» ο μισθός. Ο στόχος: ένα υβριδικό μοντέλο, έξω από τα στενά όρια του δημοσιοϋπαλληλισμού, αλλά εντός του ορθολογισμού.

Ο Θωμόπουλος, οι «παλιοί» και τα κουμπιά τους – Αλλάζει ομάδα

Στην ΕΡΤ, ο Βασίλης Θωμόπουλος ανέλαβε επισήμως καθήκοντα Γενικού Διευθυντή Ειδήσεων και Ενημέρωσης και ξεκινά, ήδη, να χτίζει τη δική του ομάδα. Δεν είναι «νέος» στο Ραδιομέγαρο, αλλά παλιά καραβάνα με πολιτικό ραντάρ και γερό GPS, που γνωρίζει καλά τα πατήματα (και τα «κουμπιά») των ανθρώπων του. Όσοι τον ξέρουν προσωπικά, ξέρουν και πώς να του μιλούν. Οι υπόλοιποι, απλώς προσαρμόζονται γρήγορα: νωρίς ξύπνημα, ενημέρωση με ρυθμό και… λιγότερο comfort zone.

Δύσκολος coach, ο Θωμόπουλος φέρνει έναν πιο σφιχτό και ουσιαστικό έλεγχο στην ενημέρωση.

Ο Τάσσος Οικονόμου παραμένει Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Ενημέρωσης Διαδικτύου έως τις 29/6/2025, οπότε και προγραμματίζεται αλλαγή προσώπου, με τον νέο γενικό να έχει τον τελευταίο λόγο.

Ταυτόχρονα, ανακοινώθηκε πως ο Δημήτρης Αθανασόπουλος αναλαμβάνει για έναν χρόνο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Περιφερειακών Σταθμών, ενώ η Ελένη Καμπάκη αναλαμβάνει Συντονίστρια Ενημερωτικού Περιεχομένου στην ίδια Διεύθυνση, με σαφή εντολή να ισχυροποιήσει τη γραμμή ενημέρωσης της ΕΡΤ στην περιφέρεια.

Ο Καφαράκης… προς ΕΒU

Μπορεί να παρέδωσε τα κλειδιά της Ενημέρωσης, αλλά ο Φώτης Καφαράκης δεν βγαίνει από το κάδρο της ΕΡΤ — απλώς αλλάζει πλάνο. Μετακομίζει στο τμήμα Εταιρικής Επικοινωνίας, με εντολή να ενισχύσει την εξωστρέφεια του οργανισμού και να αναπτύξει γέφυρες με την EBU (European Broadcasting Union), την ένωση των δημόσιων ραδιοτηλεοράσεων της Ευρώπης.

Ο Καφαράκης καλείται να «καλλιεργήσει σχέσεις» – διπλωματικά, τηλεοπτικά και, ει δυνατόν, χρηματοδοτικά. Να αξιοποιήσει ευρωπαϊκά formats, να διεκδικήσει περιεχόμενο, να κάνει την ΕΡΤ λιγότερο εσωστρεφή και περισσότερο… Eurovision-ready, σε όλα τα επίπεδα.

Όσοι ξέρουν από παρασκήνιο, λένε πως η μετακίνηση αυτή δεν είναι υποβάθμιση, αλλά αποστολή ειδικού σκοπού.

Η Φένια Κοσοβίτσα απέναντι στον Τραμπ: Από την «Καμπούλ» στην Ουάσιγκτον

Η Φένια Κοσοβίτσα, παραγωγός με την υπογραφή στη «Καμπούλ Κιτς», το εκρηκτικό «Τεχεράνη», την καλογυρισμένη «Ελληνική Σαλάτα» και το «Έτερος Εγώ» που τίναξε την έννοια του crime drama στον αέρα, δεν είναι γυναίκα που σιωπά. Πόσο μάλλον όταν η παγκόσμια οπτικοακουστική βιομηχανία απειλείται από έναν εμπορικό αποκλεισμό που, αυτή τη φορά, φοράει το κουστούμι του… Donald Trump 2.0.

Με μια ανάρτηση στο Truth Social, ο Αμερικανός πρόεδρος ανακοίνωσε δασμούς 100% σε κάθε ταινία που γυρίστηκε εκτός ΗΠΑ. Για λόγους εθνικής ασφάλειας, λέει. Γιατί «πρόκειται για προπαγάνδα». Γιατί «μας κλέβουν τα κινηματογραφικά μας παιδιά». Γιατί μπορεί.

Ο ΣΑΠΟΕ, με την Κοσοβίτσα στην προεδρία και τον Κωνσταντίνο Κοντοβράκη στη γενική γραμματεία, σηκώνει ανάστημα. Δεν αρκούνται σε διεθνή καημό. Τον μεταφράζουν σε πολιτικό αίτημα: Αν οι ΗΠΑ δασμολογούν τις ταινίες μας, ας φορολογήσουμε και εμείς τις δικές τους πλατφόρμες. Netflix, Disney+, Prime Video, όλοι αυτοί που γεμίζουν τις οθόνες μας χωρίς να αφήνουν ούτε ευρώ πίσω – ήρθε η ώρα να επιστρέψουν ένα κομμάτι στην εγχώρια δημιουργία.

Η Ευρωπαϊκή Οδηγία AVMS προβλέπει φορολόγηση των παρόχων εδώ και χρόνια. Γαλλία, Ισπανία, Τσεχία, Δανία την έχουν εφαρμόσει. Η Ελλάδα; Ακόμη την «εξετάζει». Κι ενώ το ΥΠΟΙΚ διαβάζει PowerPoint και το ΥΠΠΟ αλλάζει φακέλους, ο ΣΑΠΟΕ χτυπά καμπανάκι: Αν δεν προστατεύσουμε το εγχώριο σινεμά και τις ανεξάρτητες παραγωγές τώρα, αύριο θα αναρωτιόμαστε γιατί δεν υπάρχει τίποτα να δείξουμε, ούτε στο φεστιβάλ ούτε στην ΕΡΤ ούτε στο ERTflix.

Η Blonde AE, η εταιρεία της, έγινε σημείο αναφοράς για ό,τι σημαίνει σοβαρή, εξωστρεφής, δημιουργική ελληνική παραγωγή. Αν η ελληνική οπτικοακουστική βιομηχανία θέλει να σταθεί στα πόδια της, θα χρειαστεί κι άλλες Φένιες. Και λιγότερους Τραμπ.

Δύσκολη σέντρα – Ο Σήφης Βοτζάκης νέος διευθυντής στην ΕΡΑ Σπορ

Μετά από αρκετές εβδομάδες σκέψεων, υποψηφιοτήτων και εσωτερικών διαβουλεύσεων, ο Σήφης Βοτζάκης αναλαμβάνει τη διεύθυνση της ΕΡΑ Σπορ 101.8, με απόφαση που φέρει την υπογραφή της Μαρίας Κοζάκου. Ο δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στο μικρόφωνο και κεντρική φυσιογνωμία της εκπομπής «Μικρόφωνο στα γήπεδα», καλείται να διαχειριστεί έναν σταθμό-σύμβολο του δημόσιου αθλητικού ραδιοφώνου, σε μια φάση που η ΕΡΤ επανατοποθετεί τον ρόλο των ραδιοφώνων της.

Αντικαθιστά τον Νίκο Γκομώλη, ο οποίος αποχωρεί μετά από τριετή θητεία, ενώ, , στη μάχη για τη θέση είχε ριχτεί και ο Δημήτρης Μαλισιώβας, χωρίς όμως να κερδίσει την τελική επιλογή. Η απόφαση ήταν, όπως λένε πηγές, «όχι εύκολη».

Η αρπαγή Αδαμίδη – Κουτσαυτάκη: Όταν ο ΣΚΑΪ δακρύζει κι ο MEGA υπογράφει συμβόλαια

Ο ΣΚΑΪ εξελίσσεται …σε ίδρυμα υιοθεσίας υψηλόβαθμων στελεχών. Οι αποχωρήσεις γίνονται με βουρκωμένα μάτια, αλλά οι αφίξεις… με στιλό Montblanc. Η Εύη Κουτσαυτάκη, πρώην CEO του σταθμού, είχε φύγει από το Φάληρο, έπειτα από υπόγεια ρήξη με τον Γιάννη Αλαφούζο, εξαιτίας διαφωνιών για πρόσωπα, στρατηγική και επιδόσεις. Σύντομα, βρέθηκε στην Alter Ego ως αντιπρόεδρος και μη εκτελεστικό μέλος του ΔΣ – μια επιστροφή στην πρώτη γραμμή, σε άλλη όχθη.

Ακολούθησε, με πιο πρόσφατο βήμα, ο Γιάννης Αδαμίδης, που άφησε πίσω του τη διεύθυνση ειδήσεων του ΣΚΑΪ επικαλούμενος «προσωπικούς λόγους». Μόλις λίγες εβδομάδες μετά, ανακοινώθηκε ότι αναλαμβάνει τα Νέα Ψηφιακά Μέσα της Alter Ego Media, κλείνοντας οριστικά το κεφάλαιο Φάληρο και ανοίγοντας το κεφάλαιο οδός Συγγρού.

Οι δυο τους είχαν κοινή επαγγελματική γραμμή: πίστευαν σε ένα ευέλικτο μοντέλο – μια task force που θα κινείται ανάμεσα σε όλα τα μέσα του Ομίλου ΣΚΑΪ. Αντίθετα, ο Βασίλης Χιώτης, με την επιστροφή του στη διεύθυνση του Ραδιοφώνου, πάγωσε κάθε διακλαδική συνεργασία. Επέλεξε το παραδοσιακό ραδιόφωνο με τον Γιαννίρη να λέει πρωϊνό δελτίο και μόνο γυναίκες για τα υπόλοιπα, επιβεβαιώνοντας τη γνωστή του προτίμηση στη «δομή».

Ο Χιώτης, άλλωστε, διατηρεί εξαιρετική σχέση με τον Κωνσταντίνο Ζούλα – έναν άλλο έμπειρο παίκτη της media-σκακιέρας, που παρακολουθεί τις μεταγραφές του ιδιωτικού τομέα με την ψυχραιμία δημόσιου λειτουργού.

 

Στο εδώλιο του ΕΣΡ ο Πορτοσάλτε για τον Ζακ: «Τοξικοαυτό» και ανακρίβειες on air

Μετά από σχεδόν πέντε χρόνια, το ΕΣΡ ξυπνά και καλεί –επιτέλους– τον ΣΚΑΪ 100.3 σε ακρόαση για δύο εκπομπές του Άρη Πορτοσάλτε, όπου αποκαλούσε τον Ζακ Κωστόπουλο «τοξικοαυτό» και περιέφερε –με περισσή άνεση– ανακρίβειες για μια υπόθεση που ακόμη ζητά Δικαιοσύνη. Τρία σοβαρά ζητήματα στο μικροσκόπιο: προσβολή μνήμης νεκρού, διάδοση ψευδών, άρνηση επανόρθωσης.

 

Mega, Alpha, Star, ANT1 και ΜΑΚ TV σχεδιάζουν την «αντεπίθεση» στην εποχή του streaming

Σε τροχιά ψηφιακής συμμαχίας μπαίνουν οι μεγάλοι ελληνικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, με στόχο να προλάβουν τη δραματική μετατόπιση του κοινού και των διαφημιστικών budgets στις διεθνείς πλατφόρμες. Το Mega, ο Alpha, ο Star, ο ANT1 και το ΜΑΚ TV βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις για τη δημιουργία μιας κοινής τηλεοπτικής πλατφόρμας, που θα φιλοξενεί δωρεάν τα προγράμματά τους – ένα ελληνικό “YouView” με στόχευση στο διαδίκτυο και τη διαφημιστική πίτα που το συνοδεύει.

Την ίδια ώρα, συνεχίζεται η συνεργασία του Mega με την Cosmote TV, με το Mega News να ενσωματώνεται από 1η Μαΐου στην πλατφόρμα της Cosmote Telekom.

Νομοσχέδιο Μαρινάκη: Τάξη στον Τύπο και… podcasts με θεσμική ταυτότητα

Με στόχο τον εκσυγχρονισμό και τη διαφάνεια στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ Παύλος Μαρινάκης έθεσε σε δημόσια διαβούλευση (έως 19 Μαΐου) σχέδιο νόμου που φέρνει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν και ελέγχονται οι επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης.

Τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου:

  • Podcasts με επίσημη αναγνώριση:
    Για πρώτη φορά, ο αμιγώς ηχητικός ψηφιακός τύπος –δηλαδή τα podcasts με ενημερωτικό περιεχόμενο (πολιτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό κ.ά.)– εντάσσεται επίσημα στο Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (ΜΗΤ), αποκτώντας τα ίδια δικαιώματα (π.χ. κρατική διαφήμιση) με τα ενημερωτικά sites.
  • Αναβάθμιση και εξορθολογισμός Μητρώων (ΜΕΤ & ΜΗΤ):
    Απλούστερες διαδικασίες εγγραφής και επανεγγραφής, λιγότερη γραφειοκρατία, σαφέστεροι ορισμοί, και μεγαλύτερες προθεσμίες για την υποβολή δικαιολογητικών.
  • Αυστηρότεροι έλεγχοι & κυρώσεις:
    Εισάγεται νέα διαδικασία δειγματοληπτικών και επιτόπιων ελέγχων, με σαφώς ορισμένες κυρώσεις για παρατυπίες στα στοιχεία ιδιοκτησίας, περιεχομένου και λειτουργίας.
  • Διαχωρισμός ρόλων:
    Ο διαχειριστής μιας ιστοσελίδας δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα διευθυντής σύνταξης, προκειμένου να ενισχυθεί η αξιοπιστία και να αποφευχθούν εσωτερικές «συγκρούσεις ρόλων».
  • Καθορισμός μεταβιβάσεων:
    Όσες επιχειρήσεις αλλάζουν ιδιοκτησία θα πρέπει εντός 60 ημερών να επανυποβάλλουν αίτηση στο Μητρώο.
  • Κίνητρα συμμόρφωσης:
    Η εγγραφή στο ΜΗΤ ή το ΜΕΤ είναι προϋπόθεση για τη λήψη κρατικής διαφήμισης ή ενίσχυσης, γεγονός που καθιστά την τήρηση των κανόνων απαραίτητη για την οικονομική επιβίωση πολλών μέσων.

Ρυθμίσεις για τον Περιφερειακό και Τοπικό Τύπο:

  • Δίνεται παράταση στις αιτήσεις εγγραφής στο σχετικό υπομητρώο.
  • Θεσπίζεται δυνατότητα ένστασης για απορριφθείσες αιτήσεις.
  • Διασφαλίζεται η πληρωμή δημοσιεύσεων διακηρύξεων σε περιφερειακές εφημερίδες.

Ειδικές προβλέψεις για ραδιόφωνο και διανομή τύπου:

  • Νομιμοποιείται η δικτύωση ραδιοφωνικών σταθμών.
  • Ρυθμίζεται το καθεστώς μεταβίβασης μετοχών στους ραδιοφωνικούς φορείς.
  • Εξαιρούνται από τεκμαρτή φορολόγηση οι υποδιανομείς και υποπράκτορες Τύπου.

Σε νέα εταιρεία ο τηλεοπτικός κλάδος του Kontra Channel

Με ομόφωνη απόφασή του, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) ενέκρινε την απόσχιση του τηλεοπτικού και τηλεμάρκετινγκ κλάδου της εταιρείας Kontra Media Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε. και τη μεταφορά του στη νεοσυσταθείσα Kontra Υπηρεσίες TV Marketing Μονοπρόσωπη Α.Ε., η οποία αποτελεί 100% θυγατρική της πρώτης.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ως εργοδότης: «Θα σας πληρώσουμε… όταν μπορέσουμε»

Από τα συνθήματα για «εργασία με αξιοπρέπεια» στο… «όταν έχουμε», ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει τη δική του τομή στην εργοδοτική κουλτούρα. Απλήρωτοι εργαζόμενοι της Αυγής και του Στο Κόκκινο άκουσαν χθες από τον Σωκράτη Φάμελλο ότι… λεφτά δεν υπάρχουν – ούτε χρονοδιάγραμμα. Δεδουλευμένα δύο μηνών, υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα, και προτάσεις για… εθελοντισμό.

Η ΕΤΕΡ κάνει λόγο για «θολή διαχείριση» και «καμένη γη», ενώ οι τεχνικοί προχωρούν σε 24ωρη απεργία το Σάββατο. Η Αυγή θα κυκλοφορήσει – αλλά χωρίς τους ανθρώπους που τη γράφουν.

Ράνια Τζίμα: Της πρώτης γραμμής και της πρώτης ευθύνης

Με άρθρο-παρέμβαση στο «Βήμα», η Ράνια Τζίμα υπενθυμίζει γιατί ανήκει στην πρώτη γραμμή της δημοσιογραφίας. Χωρίς υπεκφυγές, καταγράφει τη σιωπή των οργάνων του Τύπου απέναντι σε πολιτικές παρεμβάσεις που ζητούν απολύσεις – και την κανονικοποίηση μιας ανωμαλίας. «Η είδηση δεν είναι ότι οι πολιτικοί παρεμβαίνουν – η είδηση είναι ότι δεν αντιδρά κανείς», γράφει. Σε μια εποχή που οι δημοσιογράφοι αντιμετωπίζονται ως «μεταγραφές» και οι παρεμβάσεις πέφτουν σαν «κόκκινες κάρτες», η φωνή της Τζίμα μένει σταθερά εντός πλαισίου αλλά εκτός συμβιβασμών.

Τέσσερα χρόνια μετά, το ΕΣΡ «θυμήθηκε» την ηθική βλάβη – Η ΕΡΤ προσφεύγει στο ΣτΕ για πρόστιμο 20.000 ευρώ

Με την απόφαση 220/2024, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης επέβαλε στην ΕΡΤ Α.Ε. πρόστιμο 20.000 ευρώ, κρίνοντας ότι το απόγευμα της 12ης Ιουνίου 2021, το επεισόδιο της σειράς «Έρωτας όπως έρημος» που προβλήθηκε στην ΕΡΤ2 έφερε εσφαλμένη σήμανση καταλληλότητας – «κατάλληλο για άνω των 8 ετών», αντί αυστηρότερης. Στο σκεπτικό αναφέρεται ότι το δραματουργικό περιεχόμενο –μια ερωτική σχέση θετού γιου και θετής μητέρας, εμπνευσμένη από τον Ιππόλυτο του Ευριπίδη– περιλάμβανε «σκηνές έντονου πάθους» που, σύμφωνα με την Ολομέλεια του ΕΣΡ, μπορούσαν να βλάψουν την ηθική και πνευματική ανάπτυξη των ανηλίκων.

Το επεισόδιο μεταδόθηκε μία μόνο φορά, το απόγευμα Σαββάτου, και δεν επαναλήφθηκε ποτέ. Ωστόσο, η απόφαση ελήφθη τέσσερα χρόνια μετά το περιστατικό – στις 26 Νοεμβρίου 2024, και δημοσιοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2025. Το πρόστιμο, κατά το ΕΣΡ, αφορά τόσο τη λανθασμένη σήμανση όσο και την ώρα μετάδοσης, ενώ η απόφαση κάνει ρητή αναφορά στη «σοβαρή ηθική βλάβη» των ανηλίκων, παρότι δεν διατυπώνονται ποσοτικά ή εμπειρικά δεδομένα για να την τεκμηριώσουν.

Η ΕΡΤ Α.Ε. αντέδρασε άμεσα, θεωρώντας την απόφαση υπερβολικά καθυστερημένη, ουσιαστικά αβάσιμη και δυσανάλογη, και προχώρησε σε κατάθεση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ). Σύμφωνα με πληροφορίες, στη νομική επιχειρηματολογία αναμένεται να περιληφθεί το ότι:

  • Η σήμανση ανταποκρινόταν στο καλλιτεχνικό πλαίσιο και τη φύση της σειράς,
  • Το επεισόδιο μεταδόθηκε εντός της επιτρεπόμενης χρονικής ζώνης για την κατηγορία 2 (άνω των 8),
  • Η σειρά ήταν προϊόν μυθοπλασίας βασισμένο σε αρχαίο μύθο και όχι ακατάλληλο υλικό,
  • Το ΕΣΡ αρνήθηκε δεύτερη αναβολή στη συνεδρίαση, παρότι είχε υποβληθεί αίτημα λόγω απουσίας του πληρεξούσιου δικηγόρου (σε υποχρέωση της EBU).

Η ΕΡΤ εκπροσωπείται στο ΣτΕ από εξωτερικό συνεργάτη, διδάκτορα Νομικής, με την αμοιβή του να προσδιορίζεται στα 80 ευρώ/ώρα, για έξι ώρες ανά φάση (κατάθεση και συζήτηση), συν τα έξοδα και τον ΦΠΑ. Το συνολικό κόστος της διαδικασίας εκτιμάται πως θα φτάσει τις 1.000–1.200 ευρώ, ενώ το Δημόσιο ενδέχεται να κληθεί να το καλύψει σε περίπτωση ακύρωσης της απόφασης.

Στο μεταξύ, η υπόθεση φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ερώτημα του ρόλου και της ταχύτητας του ΕΣΡ. Όταν ο τηλεοπτικός χάρτης διαμορφώνεται από πλατφόρμες, YouTube και TikTok, η τετραετής καθυστέρηση επιβολής κυρώσεων σε ένα δημόσιο κανάλι για σειρά μυθοπλασίας που κανείς πια δεν θυμάται, δημιουργεί ερωτήματα. Ποιον προστατεύει το ΕΣΡ – και πότε;

Η απάντηση, ίσως, βρίσκεται στην ανάγκη επίδειξης έργου από έναν θεσμό που εδώ και χρόνια κατηγορείται για παρατεταμένη αδράνεια. Μόνο που η αργοπορημένη αυστηρότητα, αντί για ρυθμιστική πυγμή, προκαλεί ειρωνικά μειδιάματα – και φέρνει την ηθική βλάβη… στον χρόνο της».

Γιώργος Παπαδάκης: Αυτός ο άνθρωπος δεν τελειώνει ποτέ – Από το «Καλημέρα Ελλάδα» στα αφιερώματα της επόμενης σεζόν!

Μπορεί να είπε «αντίο» στο «Καλημέρα Ελλάδα» μετά από 33 χρόνια, αλλά ο Γιώργος Παπαδάκης δεν το ’χει σκοπό να… ησυχάσει. Γιατί απλούστατα, δεν τελειώνει ποτέ! Ο διαχρονικός παρουσιαστής ήδη σχεδιάζει 20 αφιερωματικές εκπομπές με συνεντεύξεις από προσωπικότητες top στο είδος τους – όχι μόνο επώνυμους αλλά και ανθρώπους με ουσία, διαδρομή και ενδιαφέρον.

Από τα φώτα των πλατό στα έδρανα του δικαστηρίου – Το παρασκήνιο της κόντρας Κοκλώνη – Λάτσιου

Μια από τις πιο πολυσυζητημένες –και οικονομικά βαριές– δικαστικές διαμάχες της εγχώριας τηλεοπτικής βιομηχανίας εξελίσσεται αυτές τις ημέρες, με πρωταγωνιστές τον Νίκο Κοκλώνη, επικεφαλής της Barking Well Media, και την πρώην γενική διευθύντρια παραγωγών της εταιρείας, Αγλαΐα Λάτσιου. Η τελευταία, μετά την αποχώρησή της από την εταιρεία, προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, διεκδικώντας δεδουλευμένα που –όπως αποφαίνεται το δικαστήριο– της οφείλονται, με το συνολικό ποσό να ξεπερνά τις 100.000 ευρώ.

Η απόφαση δημιουργεί προηγούμενο: οι τηλεοπτικοί σταθμοί που συνεργάζονται με τη Barking Well υποχρεούνται να καταβάλλουν κατά προτεραιότητα τα οφειλόμενα στην Λάτσιου, γεγονός που επηρεάζει τη ρευστότητα και τις εσωτερικές ισορροπίες της εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο πως ο ίδιος ο Κοκλώνης παρενέβη δημόσια, μέσω της εκπομπής «Το Πρωινό», για να προαναγγείλει προσφυγή με ανακοπή κατά της εκτελεστότητας της διαταγής πληρωμής. Υποστήριξε ότι η Λάτσιου ζητά ποσά που δεν αντιστοιχούν σε εργασία που προσέφερε, και μίλησε ανοιχτά για «τρελές αμοιβές» που δίνονταν σε μεγαλοστελέχη της Barking Well.

Η δημόσια τοποθέτηση του Κοκλώνη ανοίγει τη συζήτηση για τις πρακτικές και τα οικονομικά δεδομένα στον χώρο των media παραγωγών: πώς διαχειρίζονται εταιρείες υψηλού κύκλου εργασιών τις εσωτερικές αμοιβές και πόσο εύθραυστη είναι τελικά η σχέση εμπιστοσύνης με κορυφαία στελέχη. Ειδικά όταν τα νούμερα αφορούν ποσά της τάξης των 30.000 έως και 80.000 ευρώ μηνιαίως, όπως αποκάλυψε ο ίδιος. Πίσω από τις κάμερες, η Barking Well φαίνεται να περνά φάση αναδιάρθρωσης, με διαπραγματεύσεις σε εξέλιξη και νομικά μέτωπα ανοιχτά.

Νέα αναβολή από το ΕΣΡ για ΑΝΤ1, Star και Open στην υπόθεση Μπάλντοκ

Για τις 17 Ιουνίου μετατέθηκε τελικά η προγραμματισμένη ακρόαση των τηλεοπτικών σταθμών ΑΝΤ1, Star και Open από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), αναφορικά με τον τρόπο παρουσίασης του θανάτου του Τζορτζ Μπάλντοκ σε ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές.

«Φλερτ» με το μικρόφωνο και όχι με την πασαρέλα για τον Γιώργο Καράβα

Ο Γιώργος Καράβας άφησε για λίγο τις πασαρέλες και τα casting call του GNTM και πέρασε από δοκιμαστικό στον ΑΝΤ1 για ένα… μουσικό τηλεπαιχνίδι! Πρόκειται για νέα εκδοχή του “Δεν έχω λόγια”, του Γιώργου Καπουτζίδη, και ο Καράβας εντυπωσίασε τους υπεύθυνους.

Το «Κάμπινγκ» από την Κύπρο στο MEGA – Και έχει μαύρο χρήμα, αλλά και μαύρο χιούμορ

Το MEGA βάζει σκηνή στο… κάμπινγκ και φέρνει μαύρη κωμωδία made in Cyprus. Η επιτυχημένη σειρά του ALPHA Κύπρου ετοιμάζεται να… επανακατασκηνώσει σε ελληνική version, με σκηνοθεσία Στάμου Τσάμη και πιθανά πρωταγωνιστικά πρόσωπα τον Γιώργο Χρυσοστόμου και τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο. Ένας πρώην λογιστής που το ‘σκασε με τα λεφτά, ένα μυστήριο κάμπινγκ και ένα αθώο… ξέπλυμα μαύρου χρήματος δίνουν τον τόνο σε μια σειρά που θα έχει και σασπένς και γέλιο και… Εφορία στην αυλή σου.

«Καλά θα πάει και αυτό» – Και πάει… με 4,8 εκατομμύρια ευρώ!

Με την ευχή στο στόμα και τη σφραγίδα της ΕΡΤ, εγκρίθηκε ομόφωνα το νέο πρότζεκτ του Δημήτρη Αποστόλου, “Καλά θα πάει και αυτό”. Με 100 επεισόδια και συνολικό κόστος 4.827.060 ευρώ (με τα ένσημα παρακαλώ), η παραγωγή αναλαμβάνεται από την Pedio Productions και έρχεται για τις σεζόν 2025-2026. Δηλαδή, όχι μόνο καλά θα πάει, αλλά και καλά θα πληρωθεί.

Χαρά στην «Παραλία», ανεβαίνει το budget – Πρώτη θέση στα κρατικά μπάνια

Η ΕΡΤ με τη Foss Productions πήραν μπόνους για την “Παραλία” και μάλιστα γενναίο: +522.025 ευρώ από το ΕΚΚΟΜΕΔ. Συνολικά πάμε στα 3.132.152 ευρώ για 144 επεισόδια. Όχι και άσχημα για τηλεοπτικές διακοπές με ολίγον από δράμα, νοσταλγία και funding.

MEGA News in English – Και οι τουρίστες θα ξέρουν τι παίζει στην Ελλάδα

Η Ιωάννα Μαρία Πιέρρη λέει τα νέα… και στα αγγλικά! Από 5 Μαΐου, καθημερινά στις 18:50, το “MEGA News in English” δίνει την ενημέρωση στα αγγλόφωνα κοινά με στυλ, περιεχόμενο και MEGA-εγκυρότητα. Η Alter Ego Media κάνει άνοιγμα στους επισκέπτες και η Cosmote TV έδωσε κι αυτή τη στήριξή της, βάζοντας το κανάλι στη θέση 118.

Ιορδανίδης: Από ηθοποιός… παρουσιαστής με δική του “Καλημέρα”

Ο Τάσος Ιορδανίδης νιώθει σαν στο σπίτι του στην ΕΡΤ και επιστρέφει του χρόνου με το «Καλημέρα είπαμε;». Ο ίδιος παραδέχεται πως ποτέ δεν φανταζόταν τον εαυτό του ως παρουσιαστή, αλλά του βγήκε αυθόρμητα – σαν να πίνει καφέ με φίλους.

Eurovision 2025: Η Klavdia, ο Β’ Ημιτελικός και τα 402.000 ευρώ του ελληνικού act

Στη Βασιλεία της Ελβετίας, η Klavdia εκπροσωπεί την Ελλάδα στον Β’ Ημιτελικό της Eurovision. Το συνολικό κόστος της αποστολής μας; 402.000 ευρώ. Από αυτά, τα 182.000 πάνε για το show (χωρίς ΦΠΑ), 59.000 για μετακίνηση και διαμονή, 18.000 για το σχολιαστικό booth και 143.000 για τη συμμετοχή.

Στο Netflix η «Ζωή» με τη Μαρία Καβογιάννη – Πρεμιέρα 15 Μαΐου

Η δραματική σειρά «Ζωή», παραγωγής Foss Productions για τον ANT1+ και τον ANT1, ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα στο Netflix στις 15 Μαΐου. Πρωταγωνίστρια η εξαιρετική Μαρία Καβογιάννη, σε σενάριο και σκηνοθεσία της Δωροθέας Πασχαλίδου.

Η ΕΡΤ «μετράει» την τηλεθέαση με νέα πλατφόρμα analytics

H ΕΡΤ ανέθεσε την υλοποίηση πλατφόρμας παρακολούθησης και στατιστικής ανάλυσης της κατανάλωσης βίντεο περιεχομένου και της συμπεριφοράς των χρηστών. Το έργο, αξίας 22.599 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), ανέλαβε η εταιρεία «EPEEGEE» του Ευστάθιου Μιχαήλ, μετά από σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος. Η

Στέλιος Κούλογλου κατά iefimerida – Γιαννακά, Ράπτη και Πούλου

Στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ προσφεύγει ο δημοσιογράφος και πρώην ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου, εγκαλώντας τρεις δημοσιογράφους του iefimerida για παραβίαση της δεοντολογίας. Αφορμή είναι άρθρο της Σοφίας Γιαννακά, που δημοσιεύθηκε στις 8 Ιουνίου 2022 με τίτλο «Ο διασώστης Ιάσονας και ο ρόλος του Στέλιου Κούλογλου». Ο Κούλογλου θεωρεί ότι το δημοσίευμα περιέχει συκοφαντικούς ισχυρισμούς, ανακρίβειες και παραποίηση του τόπου και του χρόνου μιας εκδήλωσης στην οποία συμμετείχε μαζί με τον διασώστη Ιάσονα Αποστολόπουλο, παρουσιάζοντάς τον ως «κατήγορο της πατρίδας», την ώρα που το Ευρωκοινοβούλιο εξέδιδε ψήφισμα κατά της Τουρκίας.

Ο Κούλογλου έχει ήδη απαντήσει μέσω του TVXS λίγες ημέρες μετά τη δημοσίευση, καταγγέλλοντας το iefimerida ως «i-Πούλιτζερ» για διαστρέβλωση των γεγονότων, ενώ επανήλθε και στις 7 Απριλίου 2025, αναφέροντας πως η δικαστική διαμάχη είχε ως αποτέλεσμα την καταδίκη της Σοφίας Γιαννακά και ενός ακόμα στελέχους του site από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών. Μάλιστα, όπως σημειώνει, μάρτυρες υπεράσπισης κατέθεσαν οι Αντώνης Σαμαράς και Άδωνις Γεωργιάδης.

Στη νέα του προσφυγή προς την ΕΣΗΕΑ, ο Κούλογλου στρέφεται πλέον όχι μόνο κατά της Γιαννακά, αλλά και κατά του Χρήστου Ράπτη (διευθυντής έκδοσης του iefimerida) και του Βασίλη Πούλου (διευθυντής σύνταξης), θεωρώντας τους συνυπεύθυνους για την επίμαχη δημοσίευση. Ζητεί την πειθαρχική τους διερεύνηση για παραβίαση του καταστατικού και του κώδικα δεοντολογίας της Ένωσης Συντακτών.

«Πρωίαν σε είδον» για 4η σεζόν στην ΕΡΤ!

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος και η Τζένη Μελιτά ανακοίνωσαν ότι συνεχίζουν και την επόμενη τηλεοπτική χρονιά στην ΕΡΤ, μέσα από τη στήλη «Ρόμπες».

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ινδία-Πακιστάν: Το Ισλαμαμπάντ έπληξε στόχους στην Ινδία σε απάντηση στα ινδικά πλήγματα
Δύο τριάδες με δυνατά φαβορί
«Μυρίζει» αναβάθμιση– Κλειδί τα 5 «assets» του χρέους
Μυστήριο στο Ελληνικό: Μητέρα, κόρη και γιος πέθαναν μέσα σε 13 ημέρες
ΑΑΔΕ: Ποια είναι τα 3 νέα ψηφιακά εργαλεία για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής
Παπαστεργίου για Youth Pass: Δράση με κοινωνικό πρόσημο, μέσω μιας απλής και εύκολης διαδικασίας
Ινδία-Πακιστάν: Μπαράζ αεροπορικών επιδρομών εναντίον στρατιωτικών βάσεων
Η σούρα του Σαββατόβραδου, τα μαύρα σκότη του Στέφανος και τα ξόρκια της Ζωής
Καιρός: Πού θα πέσουν βροχές και καταιγίδες
Ά. Γεωργιάδης: Τι έρχεται για φάρμακα υψηλού κόστους και δωρεάν απογευματινά χειρουργεία