Το τροχαίο στη Χαλκιδική φέρνει στο προσκήνιο ένα σημαντικό θέμα που αφορά στη συμπεριφορά μας στο δρόμο σε περίπτωση που εμπλακούμε σε τροχαίο ή γίνουμε αυτόπτες μάρτυρες τροχαίου συμβάντος.
Στη Χαλκιδική η παράσυρση οφείλεται κυρίως στην παρουσία ανθρώπων στο κατάστρωμα του δρόμου και δευτερευόντως στον περιορισμό της ορατότητας (σταματημένο φορτηγό στην αντίθετη κατεύθυνση με αναμμένα φώτα).
Ως χρήστες της οδού οφείλουμε σε περίπτωση τροχαίου συμβάντος να απομακρυνθούμε από το κατάστρωμα του δρόμου πριν από οτιδήποτε άλλο. Αφού συμβεί αυτό, οριοθετούμε με ασφάλεια το χώρο του συμβάντος χωρίς να στεκόμαστε στο δρόμο παρά μόνο το ελάχιστο δυνατό και πάντα σε συνεργασία με δεύτερο άτομο επιφορτισμένο με το να βλέπει σε απόσταση ασφαλείας.
Η οριοθέτηση γίνεται με προειδοποιητικό τρίγωνο, προειδοποιητικό φως (πορτοκαλί), κορύνες, σημαίες ή ότι άλλο πρόσφορο. Αφού ολοκληρώσουμε την οριοθέτηση (προσοχή το τρίγωνο δεν το τοποθετούμε στα πέντε μέτρα αλλά στα 150 μέτρα) μετά ασχολούμαστε με το συμβάν. Το ίδιο ακριβώς κάνουμε αν μια μηχανική βλάβη ή αστοχία, π.χ. ένα κλαταρισμένο ελαστικό μας αναγκάσει να σταματήσουμε εκτάκτως ή στον αυτοκινητόδρομο, ή σε επαρχιακό δρόμο.
Αν δεν μπορούμε να συνεχίσουμε την πορεία μας με αλάρμ ωσότου σταθμεύσουμε ασφαλώς, σταματάμε δεξιά και το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να απομακρυνθούμε από το κατάστρωμα του δρόμου. Αμέσως μετά οριοθετούμε το σημείο συμβάντος παραμένοντας ει δυνατόν εκτός του δρόμου σε ασφαλές σημείο, ή ελαχιστοποιώντας την παρουσία μας στο δρόμο.
Ποτέ και για κανένα λόγο δε στεκόμαστε στο κατάστρωμα του δρόμου, φωτογραφίζοντας, τηλεφωνώντας ή διαπληκτιζόμενοι. Νομοτελειακά κάποιος θα έρθει να πέσει πάνω μας, αν δεν καταφέρει με επικίνδυνη μανούβρα να μας αποφύγει τελευταία στιγμή. Φευ…
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραγωδία στη Χαλκίδα: Δολοφόνησαν με μαχαίρι έναν 23χρονο
- Αγιάσογλου (ΟΣΥ): Στα σκαριά η λύση της έλλειψης οδηγών – Πώς θα αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων
- Άδωνις Γεωργιάδης – φαρμακευτικές: Ο Υπουργός στέλνει τον λογαριασμό για το clawback στον Κυριάκο Πιερρακάκη
- Γιατί έκαναν ράλι ΔΕΗ, ΕΛΠΕ και τράπεζες, ο Ψάλτης και το νέο πρόσωπο στην Alpha, τα ΕΛΤΑ και η πώληση για 1 ευρώ, στην αρένα ο Σκλήκας, τι τρέχει με την Ιόνιο Σχολή και ο συνοδός της Όλγας
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Tα μυστικά της 6ης Νοεμβρίου της Metlen, πόσα έβγαλε ο Μυτιληναίος από τα ΕΛΠΕ, το μυστικό γεύμα της KG σε super yacht, ο άμπαλος Σκλήκας των ΕΛΤΑ, πόσο αξίζει η ΔΕΛΤΑ, ποιοι θα τρέξουν το Zuma Athens
Ρύθμιση δανείου και ευθύνη του εγγυητή: Πότε η τράπεζα μπορεί να στραφεί εναντίον του για ολόκληρο το χρέος