Δυναμική είσοδο στη φετινή μυθοπλασία έκανε η δραματική σειρά του MEGA «Το Ναυάγιο».
Η χθεσινή πρεμιέρα της μεγάλης παραγωγής του MEGA κέρδισε το στοίχημα της τηλεθέασης και έγινε πρώτο trend στο Twitter(X) αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
Το «Ναυάγιο» επικράτησε του ανταγωνισμού και ανέβηκε στην πρώτη θέση με ποσοστό 19,1% στο σύνολο του κοινού και την κάλυψη να καταγράφεται στους 2.234.000 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Την κορυφή κατέκτησε και στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 17,2%.
Σε επιμέρους κοινά η σειρά ξεπέρασε το 24% με την τηλεθέαση να φτάνει μέχρι και το 26,3%.
Με την κινηματογραφική αισθητική που υπογράφει ο Γιάννης Χαριτίδης και τις εξαιρετικές ερμηνείες από το πλούσιο καστ, αυτό το τηλεοπτικό ταξίδι ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς.
Βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη και με τον Γιώργο Κόκουβα να υπογράφει το καθηλωτικό σενάριο, «Το Ναυάγιο» ενθουσίασε και τους χρήστες των social media, οι οποίοι δεν σταμάτησαν να γράφουν διθυραμβικά σχόλια για την πλοκή, την αισθητική και την υποκριτική δεινότητα των ηθοποιών καθ’ όλη τη διάρκεια της μετάδοσης του διπλού επεισοδίου.
Στο Twitter (X) το #Navagio έγινε πρώτο trend, από την έναρξη του επεισοδίου και παρέμεινε στην πρώτη θέση και για αρκετές ώρες μετά το τέλος του.
Συνολικά, η απήχηση της σειράς στα social media ξεπέρασε τους 2,5 εκατομμύρια χρήστες.
Απόψε στις 22:50 έρχεται στο MEGA, το τρίτο συγκλονιστικό επεισόδιο της δραματικής σειράς «Το Ναυάγιο».
Διαβάστε επίσης:
Το Ναυάγιο: Τι κοινό έχει με τις σειρές του Netflix, «One Piece» και «The Crown»
Στην κορυφή το MEGA τον Σεπτέμβριο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πέγκυ Κλιάφα: Επιδιώκω ανανοηματοδότηση της πραγματικότητας
- Οι μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς στη μάχη των οδικών έργων – Ποιοι διεκδικούν συμβάσεις άνω του 1 δισ. ευρώ
- Jackaroo, Pizza Hut, Taco Bell, Mailo’s: Σκληρή μάχη στο νέο «Ελντοράντο» των Fast Food
- BofA και Morgan Stanley «βλέπουν» Ελλάδα και ελληνικές μετοχές στο επίκεντρο για το 2026