array(0) {
}
        
    
Menu
0.49%
Τζίρος: 34.61 εκατ.

ΔΕΗ: Τι τροφοδοτεί την άνοδο στην μετοχή, πάνω από 6,5 δις. η κεφαλαιοποίηση

Ψηφιακή Διακυβέρνηση

Προτεραιότητα ο καταναλωτής – Άμεση εξυπηρέτηση με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό CHATBOT

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται για άμεση και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Chatbot για άμεση εξυπηρέτηση

Στο πλαίσιο της ψηφιακής της μετάβασης, αλλά και των υποχρεώσεών της να φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, η Εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία ένα σύγχρονο αυτόματο ψηφιακό βοηθό (chatbot), ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

1

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ στηρίζεται στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας τη δυνατότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται συνεχώς.

Η επικοινωνία με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό ΕΥΔΑΠ μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το website της Εταιρείας (www.eydap.gr), χωρίς να απαιτεί την εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής και είναι διαθέσιμος και μέσω messenger.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ – chatbot- προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών και τους καθοδηγεί μέσα από μια ροή στρατηγικά σχεδιασμένων ερωτήσεων και αυτοματοποιημένων απαντήσεων, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα την πληροφορία που ψάχνουν μέσα σε λίγα clicks.

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

 

Δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα της ΕΥΔΑΠ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο «κόκκινο» τα αποθέματα σε Μόρνο και Υλίκη – Τα έργα 2,5 δισ. της ΕΥΔΑΠ για την λειψυδρία
Αττική: Επίσημα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω λειψυδρίας – Επτά απαντήσεις για τη μείωση των αποθεμάτων νερού
ΡΑΑΕΥ: Σε κόκκινο συναγερμό η Αττική, η Πατμος και η Λέρος- Τι έπεται
Η εισήγηση που απέρριψε ο ΚΜ, ποιος διέλυσε την Intralot και τι θα κάνουν τώρα οι μέτοχοι, το ράλι της ΓΕΚ, ο Παπακωνσταντίνου στο My Story, ο… σερβιτόρος της Κίμπι και το πάρτι της Ράνα Ζέιν (φωτό 40 χρόνια πριν)
Πεδίον του Άρεως: Ανοίγει την Παρασκευή το Χριστουγεννιάτικο Χωριό της Περιφέρειας Αττικής
ΕΥΔΑΠ: Έξτρα φόρος και πρόστιμο μετά από έλεγχο της χρήσης 2019
Λειψυδρία: Σήμερα οι αποφάσεις για κόκκινο συναγερμό – Τι σημαίνει
Το νέο ράλι των μετοχών, τι συμβαίνει με την Qualco και το Eaton Vance, η νέα εξαγορά του Κόκκαλη, η εταιρεία του CEO Στέλιου Φράγκου, τα τάνκερ της Μαριελένας Προκοπίου, η… αφασία της Φραγγιά και η βλαχάρα millionaire
Συνάντηση Παπασταύρου – Λιβάνιος με θέμα της επέκτασης της αρμοδιότητας της ΕΥΔΑΠ σε Εύβοια, Βοιωτία και Φωκίδα
Παύλος Μαρινάκης: Οι επενδύσεις που σχεδιάζουμε θα εξασφαλίσουν ότι η Ελλάδα θα έχει το καλύτερο και φθηνότερο νερό