Ακόμα δεν ξεκίνησε το Survivor All Star και ήδη έγινε η πρώτη οικειοθελής αποχώρηση στο παιχνίδι.
Όπως μεταδίδει η εκπομπή του ΣΚΑΪ, Πρωινό μας, πριν από λίγες ώρες ανακοίνωσε την αποχώρησή της μία από τις παίκτριες.
Αν και δεν αποκαλύφθηκε το όνομά της, κατά την εκτίμηση της Φαίης Σκορδά πρόκειται για την Κατερίνα Δαλάκα.
Στη συνέχεια, όμως, τόνισε πως και η Βρισηίδα Ανδριώτου είχε κάποια προβλήματα υγείας που αφορούσαν τον αυχένα της.
Ο δημοσιογράφος της εκπομπής, Νίκος Παρτσώλης, πρόσθεσε μόνο ότι στην απόφασή της εν λόγω παίκτριας θα συντρέξουν ψυχολογικοί λόγοι. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, έχει συμβεί κάτι που επιβαρύνει την ψυχολογία της.
Συνεπώς, ενδέχεται να αποχωρεί μία από τις δύο γυναίκες.
Την αποχώρηση αναμένεται να δούμε στο επεισόδιο της Τετάρτης.
Υπενθυμίζεται ότι από το Συμβούλιο του Νησιού ήδη υποψήφιος προς αποχώρηση είναι ο Περικλής Κονδυλάτος από την ομάδα των Μαχητών, μετά την ήττα τους από τους Διάσημους.
Διαβάστε επίσης:
Survivor All Star: Τι τηλεθέαση έκανε η πρεμιέρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ebury: Νευρικότητα στις αγορές από την αποχώρηση Στάρμερ
- Γιάννης Παπαχρήστου: 10 μεγάλα έργα του Υπερταμείου θα παρουσιαστούν στη διεθνή επενδυτική κοινότητα το προσεχές διάστημα
- Μαρινάκης: Βασική επιδίωξη της κυβέρνησης η στήριξη οικογενειών, συνταξιούχων και ευάλωτων ομάδων
- Getty Images: Εκτίναξη 200% για τη μετοχή μετά από συμφωνία με την OpenAI
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.