Μετά από περίπου 1,5 χρόνο απουσίας, η ναυτιλιακή Marmaras Navigation, συμφερόντων του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη, επέστρεψε στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο γνωστός πλοιοκτήτης εξαγόρασε από τη γερμανική Claus-Peter Offen Group, το φορτηγό πλοίο τύπου capesize, CPO Asia, χωρητικότητας 179.558 dtw και κατασκευής 2010 (Daewoo Mangalia Heavy Industries).
Η τιμή, σύμφωνα με παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς, ανήλθε στα 26,6 εκατ. δολάρια. Το πλοίο ήταν διαθέσιμο προς αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα και η τιμή πώλησης διαμορφώθηκε σε ελκυστικά επίπεδα. Ο στόλος της Marmaras Navigation αποτελείται πλέον από 28 φορτηγά πλοία.
Οι προηγούμενες εξαγορές του Διαμαντή Διαμαντίδη είχαν πραγματοποιηθεί κατά τους πρώτους μήνες του 2016, όταν απέκτησε το Hyundai Trust (κατασκευής 2011) και το Klara Selmer (κατασκευής 2012).
Αναλυτές της αγοράς επισημαίνουν ότι το 2017 κλείνει με αυξημένη κινητικότητα στον τομέα των μεταχειρισμένων. Παρά το γεγονός ότι οι τιμές τους στην αγορά ξηρού φορτίου έχουν αυξηθεί κατά το τρέχον έτος, αν λάβουμε υπόψη το κόστος των νεότευκτων τότε μπορούμε να πούμε ότι υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω άνοδο της τιμής τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δύο Ελληνίδες στις 10 σημαντικότερες γυναίκες της Ναυτιλίας για το 2017
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ελλάδα: Καινοτομία και ναυτιλία πάνε μαζί
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Αγγελικούση: H Pantheon Tankers δίνει 86 εκ. δολ. για δύο νεότευκτα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- L’Oréal & Mugler: Η στρατηγική συμμαχία που αλλάζει το παιχνίδι στο μακιγιάζ
- Τα hot stories των τραπεζών και της Intralot, τα 100 ραντεβού του Ψάλτη, τα ωραία της Αλουμύλ, τα γκάλοπ και ο ανασχηματισμός, ο Πιερ και οι τραπεζίτες και ποιος σεΐχης είναι στο Πόρτο Χέλι με 2 θηριώδη yachts (vid)
- Οι Τρεις Σωματοφύλακες της Μεταρρύθμισης: Δουλευταράδες και αμφιλεγόμενοι
- Oικογένεια Αγγελάκη: Από τα χαρούπια, στο ατύχημα με το κρουαζιερόπλοιο Princess Sissy και στην τρίτη γενιά με την αγορά 4 κοντέινερ
