• Business

    Οι Ρώσοι ανεβάζουν επίπεδο τη Δωδώνη: Έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. και συνεχίζει…


    Ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Πέντε χρόνια μετά την ιδιωτικοποίησή της, η Δωδώνη κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 100 εκατ. ευρώ κόντρα στην αρνητική συγκυρία, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία που άρχισε στα τέλη του 2012.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία πέτυχε για πρώτη φορά με την είσοδο των Ρώσων της SI Foods στο μετοχικό κεφάλαιο να υπερβεί το ψυχολογικό φράγμα των 100 εκατ. ευρώ κατά την περσινή χρήση από 95,4 εκατ. ευρώ που ήταν το 2015 και 83,5 εκατ. ευρώ το 2012 πριν αλλάξει ιδιοκτησιακό καθεστώς.

    Σημαντικό ρόλο, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες έπαιξε η δυναμική παρουσία της εταιρείας σε επίπεδο προωθητικών ενεργειών καθώς και η κυκλοφορία νέων προϊόντων, όπως το τυρί του τοστ και το γαλοτύρι, τα οποία προσέλκυσαν νέους καταναλωτές.

    Καταλυτική ήταν και η συμβολή των εξαγωγών, οι οποίες αναδεικνύονται σε κινητήριο μοχλό ανάπτυξης. Είναι ενδεικτικό πως την τελευταία τριετία οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 40% με ταυτόχρονη διεύρυνση των χωρών που ταξιδεύουν τα προϊόντα σε 46 χώρες σήμερα από 35 χώρες το 2012.

    Πηγές προσκείμενες στη διοίκηση δηλώνουν αισιόδοξες για τη συνέχεια παρά την κάμψη της κατανάλωσης γαλακτοκομικών. Όπως λένε οι ίδιες πηγές, η εταιρεία συνεχίζει να αυξάνει τις πωλήσεις της και τη φετινή χρονιά στις περισσότερες κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

    Ειδικότερα, στο οκτάμηνο του 2017 οι πωλήσεις στην κατηγορία της γιαούρτης είναι αυξημένες κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, στη φέτα κατά 1% και στα σκληρά τυριά κατά 57% ενώ στο σύνολο των τυροκομικών οι πωλήσεις είναι αυξημένες κατά 5,1%.

    Συνολικά, οι πωλήσεις της εταιρείας στο οκτάμηνο του 2017 ενισχύονται κατά 4,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, γεγονός που κάνει τη διοίκηση να αισιοδοξεί και να ανεβάζει ακόμη υψηλότερα τον πήχη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο στόχος για τις πωλήσεις τη φετινή χρονιά έχει τεθεί στα 110 εκατ. ευρώ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Fourlis: Συρρίκνωση των ζημιών στο πρώτο τρίμηνο παρά την πτώση στις πωλήσεις

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Nielsen: Επιβραδύνει ο ρυθμός πτώσης της κατανάλωσης λόγω Σκλαβενίτη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φειδά: «Δίνουμε μάχη για να κρατήσουμε όρθια την Boxer»



    ΣΧΟΛΙΑ