ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η στρατηγική κίνηση που πραγματοποίησε ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου το 2016, ποντάροντας στο ανοδικό “γύρισμα” των ναύλων απέδωσε. Με την αύξηση των τιμών ο πλοιοκτήτης αποφάσισε να επαναφέρει στην ενεργό δράση πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που ήταν παροπλισμένο για πάνω από δύο χρόνια και είχε αγοράσει σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή.
Πρόκειται για το Sofia I, χωρητικότητας 5,086-teu, κατασκευής 2010, το οποίο ναυλώθηκε από την εταιρία Ζim για 10 έως 13 μήνες, στην τιμή των 12.800 δολ. ημερησίως, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες. Θα παραδοθεί στο ναυλωτή τον Ιούνιο.
To Sofia Ι είναι ένα από τα δύο panamax που απέκτησε η Sea Traders, η εταιρία του εφοπλιστή που δραστηριοποιείται στη μεταφορά ξηρού φορτίου, το Μάρτιο του 2016, όταν η συγκεκριμένη αγορά βρίσκονταν σε χαμηλά επίπεδα.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το tradewinds, η απόφαση του εφοπλιστή να επενδύσει σε boxships θεωρήθηκε μια καθόλου συνηθισμένη κίνηση από πλευράς του. Ωστόσο, αγόρασε τα πλοία από τράπεζες, στην τιμή των 7,5 εκατ. δολ. έκαστο.
Το Sofia I και το Cornelia I παραμένουν τα μοναδικά boxships τoυ στόλου της Sea Traders και βρίσκονταν ακινητοποιημένα στη Μαλαισία, όπου το δεύτερο παραμένει εκεί προς το παρόν.
Σημειώνεται ότι οι ναύλοι για τα παραδοσιακά panamax boxships έχουν αυξηθεί από τα χαμηλά των 5.000 δολ. ημερησίως που βρέθηκαν το 2016, στα 13.000 δολ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Deloitte επιβλέπων για το deal Attica – Hellenic Seaways
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Χατζηπατέρας: Πρωτοπόρος στη μείωση της εκπομπής των ρύπων η Dorian LPG
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΕΕΕ: Στα 9,14 δισ. το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισήλθε στη χώρα μας το 2017
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- 28 χρόνια χωρίς την Πριγκίπισσα Νταϊάνα: η ζωή και το στυλ που άφησε εποχή
- Formula 1: Εντυπωσιακή αποτίμηση $4,1 δισ. για την McLaren ενόψει πιθανής πώλησης μεριδίου
- Μαρινάκης για ιδιωτικά πανεπιστήμια: Σταματήσαμε να αποτελούμε θλιβερή εξαίρεση στον παγκόσμιο εκπαιδευτικό χάρτη
- Χαλκός: Φλερτάρει ξανά με τα 10.000 δολάρια – Ώθηση από την μεγάλη ζήτηση και το αδύναμο δολάριο
