• Ναυτιλία

    Γ. Κούστας: Η Danaos έτοιμη να αξιοποιήσει τις νέες ευκαιρίες

    Γιάννης Κούστας. Ιδιοκτήτης Danaos Corporation


    Έχοντας πετύχει μία άκρως συμφέρουσα αναχρηματοδότηση του χρέους της και με τα οικονομικά της αποτελέσματα να κινούνται σταθεροποιητικά, η ναυτιλιακή Danaos, του εφοπλιστή Δρ Γ. Κούστα, εμφανίζεται έτοιμη να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πραγματοποιώντας νέες επενδυτικές κινήσεις.

    Η εταιρία εμφάνισε, σύμφωνα με τη διοίκηση της, ικανοποιητικά οικονομικά αποτελέσματα κατά το δεύτερο τρίμηνο 2018. Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα ανήλθαν στα 29,2 εκατ. δολ., οριακά υψηλότερα από τα 29 εκατ. δολ. που εμφάνισε στο δεύτερο τρίμηνο του 2017.

    Τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,27 δολ. , ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν κέρδη ανά μετοχή στα 0,23 δολ.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Danaos, Δρ Γ. Κούστας, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα επισήμανε: “Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης του χρέους μας, η κεφαλαιακή διάρθρωση της εταιρίας ενισχύθηκε λόγω της σημαντικής μείωσης χρεών κατά 551 εκατ. δολ., ενώ οι συμβάσεις μας τροποποιήθηκαν και η χρονική τους διάρκεια επεκτάθηκε για περισσότερα από πέντε χρόνια, μέχρι το τέλος του 2023. Στην παρούσα φάση, ανταποκρινόμαστε πλήρως σε όλους του όρους των δανειακών μας συμβάσεων και η εταιρία είναι πλέον ελεύθερη να συνεχίσει την αναζήτηση ευκαιριών ανάπτυξης με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους της.”

    Οι εκτιμήσεις για την αγορά

    Παράλληλα ο εφοπλιστής τόνισε ότι: “Η αγορά τσάρτερ, παρουσίασε σημάδια βελτίωσης το δεύτερο τρίμηνο, αλλά μετριάστηκε περίπου 10-15% κατά μέσο όρο σε όλους τους τομείς από τον Ιούνιο. Η αγορά είναι πολύ επιφυλακτική όσον αφορά τις εξελίξεις στο εμπόριο και τους νέους δασμούς που ανακοινώθηκαν πρόσφατα για τις κινεζικές εισαγωγές. Ταυτόχρονα, η αβεβαιότητα αποθαρρύνει τις νέες παραγγελίες, το οποίο είναι θετικό για τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη εικόνα της ναυλαγοράς, καθώς οι εταιρίες τακτικών γραμμών αποφεύγουν να αναλάβουν ουσιαστικές δεσμεύσεις μέχρι να καταστούν πιο σαφείς οι προοπτικές. Υπάρχει ενδιαφέρον για τους νέους κανονισμούς και το ζήτημα της τοποθέτησης scrubbers στα πλοία και αναμένουμε ότι αυτό θα βρεθεί στο επίκεντρο τους επόμενους μήνες. Η Danaos διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων ως αποτέλεσμα της εστίασης μας στην συνεχή βελτίωση των λειτουργιών μας και στην αξιοποίηση της τεχνολογικής καινοτομίας με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μας.” 

    Η Danaos, όπως τόνισε ο κ. Κούστας, δεν επηρεάζεται από την υποχώρηση της ναυλαγοράς, καθώς διαθέτει υψηλό ποσοστό κάλυψης στις συμβάσεις ναύλωσης που ανέρχεται σε 87% για την επόμενη χρονιά και στο 77% με βάση τις συμφωνημένες ημέρες ναύλωσης.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί οι Έλληνες πλοιοκτήτες αγοράζουν μαζικά «γερμανικά» πλοία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Σουραβλάς: Η Load Line προσθέτει ένα supramax στον στόλο της

     



    ΣΧΟΛΙΑ