Pioneers

ΜΑΡΙ ΔΑΣΚΑΛΑΝΤΩΝΑΚΗ

«Στην Ελλάδα έχουμε το καλύτερο τουριστικό προϊόν της Ευρώπης», λέει η Μάρι Δασκαλαντωνάκη που ηγείται του μεγαλύτερου ξενοδοχειακού ομίλου της χώρας, της Grecotel.

Η Μάρι, κόρη του Νίκου Δασκαλαντωνάκη, ιδρυτή, Προέδρου του ομίλου και ενός εκ των πρωτοπόρων του κλάδου, μιλάει με πάθος για τον τουρισμό. Άλλωστε γεννήθηκε, έκανε τα πρώτα της βήματα και μεγάλωσε μέσα στα ξενοδοχεία που δημιούργησε ο πατέρας της.

«Η χώρα μας τουριστικά είναι πολύ ισχυρή, διαθέτει ενισχυμένο brand, ξενοδοχειακές και τουριστικές επενδύσεις δισεκατομμυρίων, επιχειρηματίες και εργαζόμενους προικισμένους με το DNA της φιλοξενίας», λέει η CEO της Grecotel.

Και σίγουρα γνωρίζει καλά τι σημαίνει φιλοξενία, τι σημαίνει εξυπηρέτηση, τι σημαίνει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Η Grecotel έχει portfolio που περιλαμβάνει 40 ξενοδοχειακές μονάδες 4 και 5 αστέρων, πάνω στη θάλασσα, στους πλέον δημοφιλείς προορισμούς: στη Μύκονο, στην Κρήτη, στην Κέρκυρα, στο Σούνιο, σε Πελοπόννησο, Κω, Ρόδο, αλλά και στην ηπειρωτική Ελλάδα.

Ο Όμιλος υιοθέτησε αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα λόγω της πανδημίας, επένδυσε στην ασφάλεια των επισκεπτών και κέρδισε το στοίχημα. «Ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας έχουν εργαστεί πιο σκληρά από ποτέ, ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες για την ασφαλή διακίνηση των πολιτών και τις διακοπές τους», λέει η Μάρι Δασκαλαντωνάκη.

Η Grecotel έχει ιστορία 45 χρόνων και με δυναμικότητα 17.000 κλινών βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας κατέχοντας το 4% της ελληνικής αγοράς.

Από την πρώτη χρονιά της πανδημίας, η Grecotel προσάρμοσε το προϊόν της στις νέες συνθήκες και πρόσφερε στους Έλληνες και ξένους επισκέπτες διακοπές με τρόπο ήσυχο και ασφαλή τηρώντας πιστά σε όλες τις μονάδες της τα πρωτόκολλα και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Και όπως -με υπερηφάνεια- λέει η Μάρι Δασκαλαντωνάκη, η Grecotel ήταν η πρώτη αλυσίδα στην Ελλάδα το 2020, όταν παντού επικρατούσε η ασάφεια και ο φόβος, που ανακοίνωσε το άνοιγμα των ξενοδοχείων της για να παραμείνει η χώρα μας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Αναμφίβολα, ο Όμιλος είναι πρωτοπόρος και ηγέτης του ελληνικού τουρισμού, που συνεχίζει να καινοτομεί και να προσφέρει φιλοξενία με ποιότητα και μεράκι. Συνεχίζει να διατηρεί και να επεκτείνει ισχυρές συνεργασίες με παγκόσμιους τουριστικούς οργανισμούς, αλλά και να υλοποιεί το επενδυτικό του πλάνο με εξαγορές ξενοδοχείων και ανακαινίσεις των μονάδων του.

Τον Απρίλιο 2021 η Grecotel ανακοίνωσε επένδυση ύψους 61 εκατ. ευρώ για την απόκτηση των ξενοδοχείων resort Mykonos Star και Mykonos Thea, στην περιοχή του Αγίου Σώστη, καθώς και τα Nostos, Vassilia, Gelina και Aqua Park Υδρόπολις, στην Κέρκυρα. Οι συμφωνίες εξαγοράς ολοκληρώθηκαν μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις και πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος του Ομίλου, που περιλαμβάνει ακόμα σημαντικές ανακατασκευές και νέα ξενοδοχειακά προϊόντα Lifestyle και Luxury Resorts σε Κρήτη, Κω και Κέρκυρα.

Για την Grecotel, οι επενδύσεις στον τουρισμό αποτελούν «ρεαλιστικό μοχλό ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας» και, όπως πιστεύουν η Μάρι και ο πατέρας της Νίκος Δασκαλαντωνάκης, η πανδημία θα περάσει«Ο Τουρισμός είναι ανθρώπινη εμπειρία, δεν αντικαθίσταται με «zoom». Αταλάντευτη βούλησή μας αποτελεί η ανάπτυξη και η αύξηση της απασχόλησης του ντόπιου εργατικού δυναμικού, γεγονός που προσφέρει στα ξενοδοχεία μας προστιθέμενη αξία. Γιατί οι άνθρωποι που αγαπούν τον τόπο τους θέλουν και την προκοπή του».

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

        
Δείτε όλη την λίστα