Leaders

ΙΩΑΝΝΑ ΔΡΕΤΤΑ

CEO Marketing Greece

Η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, ήταν εκείνη που έκανε τη διαφορά με την εθνική καμπάνια για τον τουρισμό, κεντρίζοντας το πολύπλευρο ενδιαφέρον μέσα στις δύσκολες συνθήκες της περσινής χρονιάς.

 Το «Greek Summer Is a State Of Mind» στόχευε να μεταδώσει την αίσθηση της μοναδικής εμπειρίας που χαρίζει στους επισκέπτες της χώρας το ελληνικό καλοκαίρι. Ένα ευχάριστο κοντράστ κι ένα ηλιόλουστο σινιάλο αισιοδοξίας απέναντι στα φοβικά σύνδρομα που κληροδότησε η πανδημία.

Αναμφίβολα, η επικοινωνιακή εκστρατεία κέρδισε τις εντυπώσεις. Μπορεί λόγω των αρνητικών συγκυριών αυτό να μην μεταφράστηκε στην προσδοκώμενη ροή αφίξεων και εσόδων από τον τουρισμό, αλλά αφήνει όμως μια ισχυρή παρακαταθήκη για τη συνέχεια.

Οι αλυσιδωτά ανατρεπτικές καταστάσεις για τους επαγγελματίες του τουρισμού άρχισαν να εμφανίζονται από τον περσινό Μάρτιο. Όταν το πρώτο κύμα της υγειονομικής κρίσης οδήγησε τη χώρα σε καθολικό lockdown.

Τότε η Marketing Greece, με κεντρικό μήνυμα Till Then, #StaySafe, δημιούργησε μία πρώτη καμπάνια, την οποία μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ελεύθερα οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Προκειμένου να μοιραστούν με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό το μήνυμα των επερχόμενων καλύτερων ημερών, «αρκεί να παραμείνουμε όλοι ασφαλείς».

Ήταν ένα μήνυμα ελπίδας και προοπτικής προς τη διεθνή κοινότητα.

Η Ιωάννα Δρέττα δόμησε την καμπάνια πάνω στα συναισθήματα της ελευθερίας, της αμεσότητας και της απόδρασης από την καθημερινότητα, με τα οποία ταυτίζεται το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Απόφοιτη του Harvard, με μεταπτυχιακό στην Δημόσια Διοίκηση, έχει αναλάβει από το καλοκαίρι του 2017 τα ηνία της Marketing Greece. Μάλιστα στην Ιωάννα Δρέττα (όπως επίσης και τον Στηβ Βρανάκη) εμπιστεύτηκε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, το restart του ελληνικού τουρισμού.

Τον Απρίλιο του 2020, η Marketing Greece, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τον Στηβ Βρανάκη και την Google, συμμετείχε ενεργά στη δημιουργία της καμπάνιας #GreeceFromHome, «δανείζοντας» το ανανεωμένο discovergreece.com για τις ανάγκες της δράσης.

Η Ιωάννα Δρέττα τον Ιούνιο του 2020, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, και με την παρουσία του Πρωθυπουργού, κοινοποίησε την εθνική καμπάνια. Στέλνοντας για δεύτερη φορά ένα μήνυμα ενσυναίσθησης σε όλο τον κόσμο. Διαμορφώνοντας έτσι μια νέα εποχή για τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί ο τουρισμός.

Παράλληλα, με ολόκληρη τη δημιουργική ομάδα που την πλαισιώνει, εστίασε στις συνεργασίες της εταιρείας αναπτύσσοντας πλήθος δράσεων το καλοκαίρι του 2020, με φόντο πάντα τον ελληνικό τουρισμό. Σημαντικό επίτευγμα ήταν η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού για τη Κεντρική Μακεδονία, όπου με τη συμβολή τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, δημιουργήθηκε ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

        
Δείτε όλη την λίστα