• Ναυτιλία

    Π. Παππάς-R. Zagari: Γιατί ναυάγησε το σχέδιο τους για απόκτηση του στόλου της Bottiglieri

    Πέτρος Παππάς. Επικεφαλής Star Bulk Carriers ναυτιλία

    Πέτρος Παππάς. Επικεφαλής Star Bulk Carriers


    Φρένο στα σχέδια της Oceanbulk Maritime (συμφερόντων του Πέτρου Παππά) και της Augustea Holdings (συμφερόντων του Raffaele Zagari) για την απόκτηση του ελέγχου της ναυτιλιακής εταιρείας Giuseppe Bottiglieri Shipping Company (GSBC) έβαλε δικαστήριο της Νάπολης, με απόφασή του που εκδόθηκε στις 2 Φεβρουαρίου, όπως έκανε γνωστό η GSBC.

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση της GSBC, το δικαστήριο έκρινε πως η πρόταση αναδιάρθρωσης που υπέβαλαν οι δύο εφοπλιστές, μέσω της κοινοπραξίας Lighthouse Ltd, “είχε πολλά σημεία που δεν μπορούσαν να γίνουν αποδεκτά, και επομένως δεν άξιζε να τεθεί υπόψη των πιστωτών”.

    Ο δικαστής έκρινε ότι η πρόταση των Zagari και Παππά, αντίθετα με την πρόταση της GBSC, δεν μπορούσε να εγγυηθεί την ανάκτηση πιστώσεων, ούτε να διασφαλίσει τους υπαλλήλους μίας εταιρείας της οποίας οι ναυτιλιακές δραστηριότητες χρονολογούνται από το 1850”, αναφέρει η χρεωμένη ιταλική εταιρεία, που προσπαθεί να καταλήξει σε συμφωνία με τους πιστωτές της, ώστε να καταφέρει να διατηρηθεί «ζωντανή».

    Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι η πρόταση των δύο εφοπλιστών προέβλεπε την απόκτηση ολόκληρου του στόλου της εταιρείας που αποτελείται από 11 πλοία post panamax, ένα capesize και τέσσερα τάνκερ MR, καθώς και την αγορά πιστώσεων ύψους 49,4 εκατ. δολαρίων, με δεκαετή αναβολή των πληρωμών χρέους και “κενές μελλοντικές υποσχέσεις”.

    Έτσι, πλέον η μοναδική πρόταση που υπάρχει στο τραπέζι είναι αυτή της GBSC, που προβλέπει μία επένδυση ύψους 120 εκατ. δολαρίων για να αποπληρωθούν οφειλές προς τράπεζες.

    Το δικαστήριο κατανόησε πως η πρόταση των Zagari και Παππά ήταν απλώς ένα σχέδιο ρευστοποίησης που απλά δεν πρόσφερε καμία πληρωμή μπροστά, ούτε μπορούσε να εγγυηθεί καμία μελλοντική ανάκτηση”, σύμφωνα με την εταιρεία.

    Σημειώνεται ότι η ιταλική ναυτιλιακή είχε αντιταχθεί σε κάθε αναδιάρθρωση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πώληση ή διαχείριση -από τρίτους- του στόλου της.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Τσάκος: Nέα παραγγελία της Tsakos Shipping στην αγορά ξηρού φορτίου;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Richard Rivlin (VesselsValue): Οι κλάδοι της ναυτιλίας που θα πρωταγωνιστήσουν το 2018

     ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο νέος παίκτης στην ελληνική αγορά του dry bulk που πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα



    ΣΧΟΛΙΑ