• Ναυτιλία

    Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Tα νέα σχέδια της Latsco για την αγορά LNG

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης


    Τις επόμενες κινήσεις της στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ετοιμάζει η ναυτιλιακή Latsco Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Λάτση.

    Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην υπογραφή συμφωνίας με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries, για την παραγγελία δύο νεότευκτων πλοίων LNG.

    Μάλιστα, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή έχει ήδη εξασφαλίσει ή βρίσκεται πολύ κοντά στο να κλείσει συμφωνία ναύλωσης, πενταετούς διάρκειας, για το ένα πλοίο με την ολλανδική πολυεθνική Trafigura.

    Παράλληλα, η διοίκηση της Latsco βρίσκεται σε διαδικασία εξασφάλισης συμφωνίας ναύλωσης και για το δεύτερο νεότευκτο και αυτός, αναφέρουν πηγές, είναι ο λόγος που δεν έχει υπογράψει ακόμη με το ναυπηγείο για την έναρξη της κατασκευής των νεότευκτων.

    Σημειώνεται ότι ο επικεφαλής της εταιρείας Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης έχει επισημάνει σε δηλώσεις του στο προηγούμενο διάστημα την πρόθεση του να εισέλθει στην αγορά LNG, η οποία έχει θετικές προοπτικές. Μάλιστα, έχει επισημάνει χαρακτηριστικά ότι αποτελεί υποχρέωση της νέας γενιάς πλοιοκτητών να κατευθύνονται προς νέες, καθαρότερες μορφές ενέργειας και τη μεταφορά τους.

    Ωστόσο, όπως τονίζουν πηγές προσκείμενες στην Latsco, η εταιρεία είναι προσεκτική στις κινήσεις της και προϋπόθεση για να προχωρήσει στο νέο εγχείρημα είναι να εξασφαλίσει πρώτα συμφωνίες ναύλωσης για τα νέα πλοία.

    Σημειώνεται ότι αν τελικά ο κ. Κασιδόκωστας-Λάτσης υπογράψει για τις νέες παραγγελίες θα είναι ο τρίτος Έλληνας εφοπλιστής που εισέρχεται φέτος στην αγορά LNG.

    Έχουν προηγηθεί ο Ανδρέας Μαρτίνος με τη Minerva Marine και ο Βαγγέλης Μαρινάκης με τη νέα του εταιρεία Capital Gas. Αμφότεροι έχουν προχωρήσει σε παραγγελίες πλοίων LNG.

    Tον περασμένο Μάρτιο ο Ανδρέας Μαρτίνος έκανε το πρώτο βήμα για την είσοδο της Minerva Marine στον κλάδο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG). Προχώρησε στην παραγγελία δύο πλοίων μεταφοράς LNG, στα ναυπηγεία DSME. Τα πλοία είναι χωρητικότητας 173,400 cbm και ο χρόνος παράδοσης έχει οριστεί για το 2021. Ακολούθησε και δεύτερη παραγγελία στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries, τον Οκτώβριο.

    Toν περασμένο Ιούλιο έγινε γνωστό ότι ο εφοπλιστής Βαγέλης Μαρινάκης έκλεισε με τη νέα του εταιρεία Capital Gas Carrier Corporation συμφωνία με το ίδιο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας, για την κατασκευή τεσσάρων νεότευκτων πλοίων, αξίας 744 εκατ. δολ. Τα νεότευκτα αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρία στο τέλος Ιουνίου 2021.

    bimco

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Γιατί η Μoody’s αναβάθμισε τη μετοχή της Navios Maritime Partners

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Δ. Διαμαντίδης: Η ηχηρή κίνηση της Delta Tankers που τη βάζει για τα καλά στον χάρτη των VLCCs

    MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare

     



    ΣΧΟΛΙΑ