ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Olympic Shipping and Management, του Ιδρύματος Ωνάση συνεχίζει τα μεγάλα deals καθώς εξασφάλισε την κατασκευή ενός ακόμη VLCC tanker.
Για την ακρίβεια η ναυτιλιακή εταιρεία της οποίας ηγείται, ο Γιώργος Καραγεωργίου, έκανε χρήση μιας option που είχε με τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries και εξασφάλισε την κατασκευή του ενός ακόμη δεξαμενόπλοιου.
Η κίνηση του κ. Καραγεωργίου έρχεται, όπως είχε γράψει το mononews.gr, επτά μήνες μετά τη μεγάλη επένδυση της εξαγοράς των δύο τελευταίων νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC που «έχτιζε» η Metrostar Management στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ), για το ποσό των 162 εκατ. δολαρίων -δηλαδή το καθένα στοίχισε 81 εκατ. δολάρια.
Τα πλοία που αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία του Ιδρύματος Ωνάση εντός του 2018 θα ονομαστούν «Crude Med» και «Crude Progress» .
Το Φεβρουάριο του 2017, όπως είχε μεταδώσει το mononews.gr,η ναυτιλιακή γύρισε σελίδα στην ιστορία της καθώς τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου ανέλαβε ο κ. Καραγεωργίου.
Η Olympic Shipping έχει προσανατολιστεί στα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC κυρίως, καθώς διαθέτει ήδη 17 στο στόλο της, τη στιγμή που διαθέτει δύο suezmaxes και τρία aframaxes.
Αυτό θα είναι το τρίτο νεότευκτο VLCC (χωρητικότητας 319.000-dwt) της Olympic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Fitch: Το μεγάλο εμπόδιο στην ανάκαμψη της παγκόσμιας ναυτιλίας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πέτρος Παππάς: Σε ανοδική πορεία η Star Bulk Carriers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Πολέμης: Στέλνει στα διαλυτήρια tanker της New Shipping
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Performance Technologies: Αγορά 30.000 κοινών ονομαστικών μετοχών από τον πρόεδρο του ΔΣ
- Hermès SS26: η συλλογή ωδή στη σύγχρονη, σέξι αμαζόνα
- ΥΠΕΞ: «Δύο χρόνια μετά τις επιθέσεις της 7ης Οκτωβρίου, στη Λωρίδα της Γάζας συντελείται ανθρωπιστική καταστροφή χωρίς προηγούμενο»
- Νίκος Παπαϊωάννου: 290.000 «αιώνιοι φοιτητές» δεν έχουν δείξει ενδιαφέρον και διαγράφονται
