• Ναυτιλία

    Δ. Διαμαντίδης: Ένα πλοίο για το στόλο της Delta Tankers

    Διαμαντής Διαμαντίδης

    Διαμαντής Διαμαντίδης, εφοπλιστής Delta Tankers Ltd. και Marmaras Navigation


    Στην εξαγορά ενός πλοίου τύπου suezmax από το στόλο της χρεοκοπημένης εταιρίας Toisa, προχώρησε η Delta Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη.

    Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή απέκτησε το United Emblem, χωρητικότητας  161,000-dwt και κατασκευής 2010, έναντι 27,5 εκατ. δολ. Η τιμή αγοράς κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, εκτιμούν αναλυτές, δεδομένου ότι η VesselsValue δίνει εκτιμώμενη τιμή για το πλοίο τα 30,6 εκατ. δολ. και η Maritime Strategies International τοποθετεί την αξία πώλησης του στα 32,7 εκατ. δολ.

    Η τελευταία φορά που η Delta Tankers προχώρησε σε εξαγορά suezmax ήταν προ τριετίας και συγκεκριμένα τον Απρίλιο 2015, όταν απέκτησε το πλοίο Ariadni κατασκευής 2009 και χωρητικότητας 166,000-dwt, έναντι 55,5 εκατ. δολ., από την Liquimar Tankers.

    Η ναυτιλιακή διαθέτει μοντέρνο στόλο με 25 δεξαμενόπλοια διαφόρων μεγεθών, από aframaxes μέχρι VLCCs, με μέση ηλικία κατασκευής τα εννέα έτη.

    Την ίδια ώρα, ο δραστήριος εφοπλιστής, περιλαμβάνεται και στη λίστα με τους πλοιοκτήτες που σπεύδουν να πουλήσουν τα παλαιά τους πλοία για διάλυση, εκμεταλλευόμενοι τις συμφέρουσες τιμές που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά. Πρόσφατα ο κ. Διαμαντίδης, όπως αναφέρει το tradewinds, πούλησε προς διάλυση το πλοίο Delta Millennium, κατασκευής 2000 και χωρητικότητας 301,443 dwt.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι την περασμένη εβδομάδα μία ακόμη ναυτιλιακή ελληνικών συμφερόντων, Avin International, της οικογένειας Βαρδινογιάννη, προχώρησε στην εξαγορά δύο δεξαμενόπλοιων της Toisa, του εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου. Πρόκειται για το χωρητικότητας 112.700-dwt, United Journey, (κατασκευής 2010) και το United Seas (κατασκευής 2008) χωρητικότητας 110,000-dwt.

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Διευρύνεται ο στόλος της Latsco. Η νέα συμφωνία εξαγοράς

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: VesselsValue: «O καλός, ο κακός και ο άσχημος»… της ναυτιλιακής αγοράς

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Η Dorian LPG επενδύει στο μέλλον των ναυτιλιακών καυσίμων

     



    ΣΧΟΛΙΑ