• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Ποιος είναι ο νέος CEO που παίρνει το τιμόνι της VW

    • Bloomberg
    Ο Δρ. Χέρμπερτ Ντις, επικεφαλής Volkswagen

    Herbert Diess, VW Group


    Τον διορισμό του Herbert Diess στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας ανακοίνωσε ο όμιλος Volkswagen, ο οποίος προχωρά σε σημαντικές αλλαγές, σε επίπεδο μάνατζμεντ, σε μια προσπάθεια να προετοιμαστεί για τις σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις που αναμένεται να αλλάξουν το τοπίο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, ο Herbert Diess θα είναι ο νέος CEO της εταιρείας, ενώ θα έχει και την επίβλεψη του τεχνολογικού τομέα για όλο τον όμιλο.

    Ο διορισμός του Diess, ο οποίος διαδέχεται τον Matthias Mueller, που αποχωρεί άμεσα από την εταιρεία, θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια της εταιρείας να καθησυχάσει τους επενδυτές ότι η κολοσσιαία γερμανική βιομηχανία είναι ικανή να αλλάξει, μετά τις υπερβολικές δαπάνες και την κακή διαχείριση που επηρέασαν αρνητικά τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας ακόμη και πριν ξεσπάσει το diesel-gate τον Σεπτέμβριο του 2015. Επιπλέον, ο ίδιος θα κληθεί να οδηγήσει την αυτοκινητοβιομηχανία στη νέα εποχή των ηλεκτροκίνητων και των αυτόνομων αυτοκινήτων.

    Dr. Herbert Diess

    Άνθρωπος που ξέρει να… κόβει

    O Diess, πρώην στέλεχος της BMW, ο οποίος εντάχθηκε στο δυναμικό της VW μόλις δύο μήνες πριν αποκαλυφθεί το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, δεσμεύθηκε από την αρχή να «αγκαλιάσει» τη νέα τεχνολογία και να συγκρατήσει τις δαπάνες. Ανάγκη που κατέστη ακόμη πιο επιτακτική μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου με τα diesel αυτοκίνητα της εταιρείας, το οποίο είχε τεράστιο κόστος για την εταιρεία. Ο Diess ήταν ο άνθρωπος που έκλεισε μια συμφωνία-ορόσημο με το συνδικάτο των εργαζομένων της εταιρείας η οποία άνοιξε τον δρόμο για την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας και την εξοικονόμηση 3,7 δισ. ευρώ.

    Άλλωστε, ο Diess, ως επικεφαλής προμηθειών στην BMW, είχε αποδείξει από παλιά ότι είναι εξαιρετικά ικανός στον έλεγχο των δαπανών, αφού, μέσα στη χρηματοπιστωτική κρίση, κατάφερε να βρει τρόπο να εξοικονομήσει για την BMW πάνω από 4 δισ. ευρώ.



    ΣΧΟΛΙΑ