Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

LVMH: Στα 400 δισ. ευρώ εκτοξεύτηκε η χρηματιστηριακή της αξία

Μπερνάρ Αρνό, πρόεδρος ομίλου LVΜΗ

Μπερνάρ Αρνό, πρόεδρος ομίλου LVΜΗ

Σε νέο επίπεδο ρεκόρ σκαρφάλωσε η μετοχή του ομίλου LVMH, του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο Μπερνάρ Αρνό, κάνοντας την εταιρεία την πολυτιμότερη στην Ευρώπη.

Σημειώνεται ότι η μετοχή της LVMH ακολουθεί σταθερά ανοδική πορεία τους τελευταίους μήνες με το τελευταίο εξάμηνο να έχει κάνει άλμα 40%.

Ο ρόλος των Κινέζων

Η άρση των περιορισμών στην Κίνα ήταν αυτή που έδωσε νέα ώθηση στη μετοχή, καθώς μεγάλο μέρος των πελατών της προέρχεται από εκεί, με τους υπολογισμούς του Reuters να τοποθετούν πλέον την αξία της εταιρείας στα 400 δισ. ευρώ (434 δισ. δολάρια).

Το αισιόδοξο ξεκίνημα του 2023, ύστερα από δυναμικό 2022, στο οποίο μόνο το luxury brands κατάφεραν όχι μόνο να επιβιώσουν από τις αυξήσεις των επιτοκίων αλλά και να αυξήσουν τα κέρδη τους, είναι σύμφωνα με τους αναλυτές και το τελικό σημείο για την ανάπτυξη της εταιρείας.

Η επιστροφή των Κινέζων θα δώσει ώθηση, όμως ο ανταγωνισμός στον κλάδο του luxury παραμένει ισχυρός ενώ παράλληλα το δολάριο χάνει τη δυναμική του.

Πριν από αυτό, η μετοχή είχε δεχτεί ώθηση και από τις διοικητικές αλλαγές στις οποίες προχώρησε ο Μπερνάρ Αρνό, ενισχύοντας τον ρόλο των απογόνων του στη διοίκηση των επιχειρήσεών του.

Η δε επιλογή του να επαναφέρει την κόρη του, Ντελφίν Αρνό, στην Dior ενθουσίασε τους επενδυτές.

Με το άνοιγμα στη Κίνα, η LVMH ευελπιστεί και σε μία πιο ομαλή πορεία των μετοχών της.

Η ευκαιρία των luxury brands

Με την άρση των περιορισμών πριν από μερικές εβδομάδες, οι επενδυτές είδαν μία σημαντική ευκαιρία για τις μετοχές των luxury brands στην Ευρώπη, οι οποίες ταλαιπωρήθηκαν μέσα στο 2022.

Μπορεί τα κέρδη να αποδείχτηκαν πολύ πιο ανθεκτικά από το αναμενόμενο παρά την αύξηση των επιτοκίων και τους φόβους επιβράδυνσης της οικονομίας, αλλά τα απανωτά lockdowns στην Κίνα αποτέλεσαν ισχυρό πλήγμα για τις μετοχές των συγκεκριμένων brands.

Η μετοχή της LVMH έχασε περίπου το 10% της αξίας της σε σχέση με ένα χρόνο πριν, ενώ άλλα brands όπως η Kering βυθίστηκε κατά 31,55%. Οι μετοχές τους, παρά τα σταθερά ανοδικά κέρδη, εμφάνισαν σημαντική αστάθεια λόγω των απαγορεύσεων στην Κίνα.

Διαβάστε επίσης:

LVMH, Gucci, Hermes: Περιμένοντας τους Κινέζους