Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

GP Άμπου Ντάμπι: Επιστροφή στον τόπο του εγκλήματος!

Φωτογραφία από το περσινό βάθρο, ενδεικτική της ατμόσφαιρας. - GP Άμπου Ντάμπι: Επιστροφή στον τόπο του εγκλήματος!

Φωτογραφία από το περσινό βάθρο, ενδεικτική της ατμόσφαιρας.

Η F1 θέλει να ξεχάσει τον περσινό τελικό, πιθανόν ένας καλός αγώνας την Κυριακή να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.

«It has been manipulated men», είπε σιβυλλικά ο Χάμιλτον αναφερόμενος στην έκβαση του περσινού τελικού. Τα όσα συνέβησαν πέρυσι στη Γιας Μαρίνα πληγώνουν ακόμη τη F1. Παρά τις αλλαγές στους κανονισμούς, παρότι ο Μάικλ Μάσι είναι σπίτι του, παρότι ο Φερστάπεν ήταν άξιος πρωταθλητής και το απέδειξε περίτρανα φέτος επαναλαμβάνοντας το ανδραγάθημά του.

Η σύγκρουση του Λατίφι λίγους γύρους πριν το τέλος, άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου δημιουργώντας πάρα πολλά προβλήματα στο ανώτατο επίπεδο. Οι σχέσεις του νέου προέδρου μπιν Σουλαγιέμ με το Λιούις Χάμιλτον πέρασαν μια περίοδο έντασης καθώς ο πρωταθλητής δεν πήγε στην τελετή απονομής των βραβείων όπου δόθηκε το τρόπαιο στο Φερστάπεν.

Τι ειρωνεία φέτος, δεν είναι μέσα στην 3αδα που βραβεύεται. Εκεί εκτός από τον δυο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν θα βρεθούν και οι Πέρεζ Λεκλέρκ που την Κυριακή στη Γιας Μαρίνα θα δώσουν μάχη για τη 2η θέση στους οδηγούς.

Οι δυο τους ισοβαθμούν και αν δεν βαθμολογηθεί κανείς ο Λεκλέρκ θα πάρει την 2η θέση γιατί έχει 3 νίκες έναντι δυο του Πέρεζ. O Μεξικάνος πρέπει να τερματίσει εντός δεκάδας εμπρός από το Λεκλέρκ για να πάρει την 2η θέση.

Μετά τη φασαρία που έγινε την προηγούμενη Κυριακή στη Βραζιλία, ο Φερστάπεν υποσχέθηκε να βοηθήσει αλλά ειλικρινά δεν βλέπω τον τρόπο. Αντίστοιχα για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών οι Ferrari χρειάζονται μια 3η και μια 5η θέση για να την διατηρήσουν ακόμη κι αν οι Mercedes ξαναπάρουν 44 βαθμούς όπως στη Βραζιλία.

O αγώνας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων έχει την δική του αίγλη καθώς διεξάγεται σε ένα τεχνητό νησί το Yas Island. Στην περιοχή υπήρχαν μόνο αμμόλοφοι το σχήμα των οποίων εξαρτιόταν από το κύμα και τον άνεμο. Πίσω τη δεκαετία του 2000 αποφασίστηκε να γίνει εκεί ένα τεράστιο θεματικό πάρκο που περιλαμβάνει πολλές ενότητες όπως: Ferrari World, Waterworld, Yas Mall, Warner Bros, Seaworld.

Πρόκειται λοιπόν για ένα νησί χιλιάδων επιλογών όπου θέλει να βρεθεί όλος ο πλανήτης. Για να προβάλλεται μια φορά το χρόνο στη Yas Marina Circuit γίνεται ένας αγώνας F1 και μέσω αυτού δείχνουν σε 200 χώρες το τουριστικό τους προϊόν.

Για να επιστρέψουμε στα αγωνιστικά θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε αν όντως οι Mercedes είναι τόσο ανταγωνιστικές που θα κερδίσουν και στο Άμπου Ντάμπι. Εννοείται πως ο Χάμιλτον το θέλει όσο τίποτα για δυο λόγους: Πρώτον ως αντίδραση στα περσινά γεγονότα. Δεύτερον ως αντίδραση στην πρώτη νίκη του Ράσελ την προηγούμενη Κυριακή.

Αν ο νεαρός Βρετανός κερδίσει ξανά θα πάει με άλλον αέρα στη νέα χρονιά που ξεκινά στις 5/3/2023. Την ίδια στιγμή υπάρχει μάχη και για την 6η θέση στους κατασκευαστές ανάμεσα σε Alfa Romeo (+5β.) και Aston Martin αλλά και για την 8η ανάμεσα σε Haas (+2β.) και Alpha Tauri.

Θυμίζουμε ανάλογα την κατάταξη των κατασκευαστών μοιράζονται και τα χρήματα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα με την κάθε θέση να έχει σημαντική διαφορά (δεκάδες εκατομμύρια) από την επόμενη. Η Haas ανακοίνωσε σήμερα και την διακοπή της συνεργασίας της με το Μικ Σουμάχερ. Τη θέση του θα πάρει ο πολύπειρος Νίκο Χούλκενμπεργκ.

ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Μάριο Ίσολα τόνισε: «Μια συναρπαστική σεζόν φτάνει στο τέλος της στο Άμπου Ντάμπι. Οι περσινές αλλαγές σε κάποιες ευθείες και στροφές στην πίστα της Γιας Μαρίνα έκαναν τη διαδρομή ταχύτερη. Ταυτόχρονα ισορρόπησαν τις απαιτήσεις από τα ελαστικά στο διαμήκη και στον εγκάρσιο άξονα.

Παλιότερα έπαιζε ρόλο μόνο η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Παρά τις αλλαγές στη χάραξη τα πίσω ελαστικά χρειάζονται προσοχή ώστε να συνεχίσουν να προσφέρουν την καλύτερη πρόσφυση μετά από αρκετή απόσταση. Την Τρίτη μετά το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι θα γίνει δοκιμή στην ίδια πίστα για τα σλικ ελαστικά του 2023. Οι ομάδες μπορούν να αποφασίσουν αν θα χρησιμοποιήσουν τους οδηγούς τους, ή νέα ταλέντα».

Το Άμπου Ντάμπι φιλοξενεί τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος της Formula 2, δυο μήνες μετά τον προτελευταίο αγώνα στην Ιταλία. Ο οδηγός της MP Motorsport, Φελίπε Ντρούγκοβιτς έχει ήδη πάρει τον τίτλο αλλά ο τίτλος των κατασκευαστών και οι υπόλοιπες θέσεις της βαθμολογίας των οδηγών είναι ακόμη σε διεκδίκηση.

Η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η P Zero κόκκινη μαλακή γόμα έχουν επιλεγεί για το φινάλε της σεζόν, ίδιος συνδυασμός με τον προηγούμενο αγώνα στη Μόντσα. Κάθε οδηγός έχει πέντε σετ σλικ ελαστικών στη διάθεσή του (τρία μέσης γόμας και δυο μαλακής) για όλο το Σαββατοκύριακο. Ο αγώνας σπριντ διαρκεί 23 γύρους και θα γίνει το απόγευμα του Σαββάτου ενώ ο κανονικός αγώνας των 33 γύρων θα γίνει το μεσημέρι της Κυριακής.

Οι κατατακτήριες δοκιμές της Formula 1 είναι προγραμματισμένες για τις 16:00 το απόγευμα του Σαββάτου (19/11) και ο αγώνας για τις 15:00 την Κυριακή (απευθείας ΕΡΤ, Cosmote).

Διαβάστε επίσης:

Οδηγούμε το επαναφορτιζόμενο Lexus NX 450h+

Alfa Romeo Tonale Edizione Speciale!