Με απώλειες που έφτασαν μέχρι και 20% ξεκίνησαν οι συναλλαγές για την κορυφαία εταιρεία διαφήμισης και επικοινωνίας στο Λονδίνο, καθώς η εταιρεία ανέφερε ότι τα αποτελέσματα 3ου τριμήνου, επλήγησαν από την επιβράδυνση στις δαπάνες των πελατών της όπως και στη « διαρθρωτική αλλαγή» στη βιομηχανία.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,5%, περισσότερο από ό, τι αναμενόταν. Οι μετοχές της WPP μειώθηκαν κατά 215 πέννες στις 8,40 λίρες, στις πρώτες συναλλαγές. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Mark Read αναγνώρισε ότι οι μετατοπίσεις της βιομηχανίας απαιτούν «αποφασιστική δράση» και «ριζική σκέψη» στην εταιρεία.
Εδώ να τονιστεί ότι η WPP πρόσφατα έχασε το λογαριασμό για την παροχή δημιουργικών προτάσεων των διαφημιστικών προγραμμάτων της Ford, ενώ απέτυχε να κερδίσει λογαριασμούς για την παροχή υπηρεσιών των American Express, HSBC και American Airlines, μεταξύ άλλων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κικίλιας από Κέρκυρα: «Έργα λιμενικών υποδομών και αφαλάτωσης στα νησιά του Ιονίου με ρυθμούς που απαιτεί η κοινωνία»
- Attica Group: Επενδυτικό άλμα 700 εκατ. ευρώ για νέα πλοία και πράσινη μετάβαση
- Π. Μαρινάκης: Να περιμένει η μεσαία τάξη ευνοϊκά μέτρα στη ΔΕΘ
- Χαρδαλιάς: Η συνεργασία των Πρωτευουσών Περιφερειών Ελλάδας-Κύπρου ενισχύει τη φωνή του Ελληνισμού στον κόσμο
