• Ναυτιλία

    Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Η Latsco παραγγέλνει νεότευκτο VLGC μετά από 4 χρόνια

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, επικεφαλής Latsco Shipping Ltd. ναυτιλία

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, επικεφαλής Latsco Shipping Ltd.


    Συμφωνία με τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries για την κατασκευή δύο νέων πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αερίου (VLGCs) υπέγραψε η ναυτιλιακή εταιρεία Latsco, συμφερόντων της οικογένειας Λάτση.

    Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, η συμφωνία υπεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες και αφορά στην κατασκευή δύο νεότευκτων πλοίων χωρητικότητας 80.000 cbm το καθένα, με ημερομηνίες παράδοσης μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020. Η συμφωνία δεν περιλαμβάνει οψιόν για επιπρόσθετα πλοία.

    Όσον αφορά στο κόστος για την κατασκευή των πλοίων, αν και επισήμως δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση, ένας ναυλομεσίτης έδωσε μία εκτίμηση στα 73 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα, μία τιμή που περιλαμβάνει scrubbers, καθώς τα πλοία θα είναι συμβατά με τα στάνταρ εκπομπών ρύπων Tier III του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας.

    Η παραγγελία αυτή δεν αποτελεί ακριβώς έκπληξη, καθώς ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης είχε προαναγγείλει μία τέτοια κίνηση από τον Ιούνιο, όταν είχε δηλώσει πως η εταιρεία πιθανόν να προχωρήσει σε περαιτέρω παραγγελίες “ειδικά για πλοία LPG, όπου η αγορά των μεταχειρισμένων δεν προσφέρει μία ευρεία ποικιλία πλοίων που να ταιριάζουν στην εταιρεία”.

    Η παραγγελία, εφόσον επιβεβαιωθεί και επίσημα, σηματοδοτεί την επιστροφή της Latsco στα ναυπηγεία μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας, καθώς η τελευταία φορά που παρήγγειλε πλοία VLGCs, όπως αναφέρει το TradeWinds, ήταν το 2014, όταν παρήγγειλε δύο πλοία τέτοιου τύπου στα ίδια ναυπηγεία, και τα παρέλαβε το 2016: πρόκειται για τα Hellas Sparta και Hellas Gladiator.

    Η Latsco και οι θυγατρικές της ελέγχουν συνολικά 13 τάνκερ MR και χημικών, καθώς και δύο τάνκερ LR. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, η εταιρεία διαθέτει επτά VLGCs, κατασκευής μεταξύ 2008 και 2016, καθώς και δύο πλοία μεταφοράς αερίου χωρητικότητας 60.000 cbm, κατασκευής 2016.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Eλληνική ναυτιλιακή επιστρέφει στην αγορά μεταχειρισμένων μετά από τρία χρόνια

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ο Γ. Οικονόμου θα βάλει στην τσέπη 134 εκατ. δολάρια από το μεγάλο deal της Ocean Rig

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Β. Μαρινάκης: Ένα ακόμη τάνκερ για την Capital Maritime. Οι λεπτομέρειες



    ΣΧΟΛΙΑ