Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Ένας ακόμη Έλληνας εφοπλιστής έκλεισε συμφωνία με την Cargill International

Σταμάτης Μόλαρης Empire Bulkers

Σταμάτης Μόλαρης, επικεφαλής Empire Bulkers

Συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους ναυλωτές παγκοσμίως, τον κολοσσό Cargill International, έκλεισε όπως αναφέρουν πληροφορίες η ναυτιλιακή Empire Navigation, του εφοπλιστή Σταμάτη Μόλαρη.

Ναυλομεσίτες επισημαίνουν ότι ο Έλληνας πλοιοκτήτης θα συνεργαστεί με την Cargill για τη ναύλωση των τεσσάρων νεότευκτων πλοίων που έχει παραγγείλει.

Το καλοκαίρι η Empire Νavigation υπέγραψε συμφωνία με τα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard για την κατασκευή τεσσάρων (με option για τέσσερα ακόμη) τάνκερ MR, χωρητικότητας 50.000 dwt.

Παρά το γεγονός ότι το τίμημα της συμφωνίας δεν έχει γίνει γνωστό, σύμφωνα με δημοσίευμα του tradewinds, η συνολική αξία τους θα ξεπεράσει τα 280 εκατ. δολ.

Σημειώνεται ότι τα πλοία θα βασίζονται στη νέα τεχνολογία Eco-design. Το πρώτο από αυτά αναμένεται να παραδοθεί στη ναυτιλιακή κατά το τρίτο τρίμηνο του 2019 και τα υπόλοιπα με χρονική απόσταση περίπου ενός μηνός μεταξύ τους.

Τα τάνκερ θα είναι εφοδιασμένα με scrubbers SOx και HP SCR (Selective Catalytic Reduction) για να συμμορφώνονται πλήρως με τους πιο πρόσφατους κανονισμούς SOx και NOx.

Σημειώνεται ότι ο επικεφαλής της Cargill Ocean Transportation, Jan Dieleman σε παλαιότερες δηλώσεις του είχε εκφράσει το ενδιαφέρον της εταιρίας για για τον κλάδο των τάνκερ ΜR.

Υπενθυμίζεται ότι και άλλοι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν κλείσει πρόσφατα συνεργασία με την Cargill. Τον περασμένο Ιούλιο η ναυτιλιακή Top Ships, συμφερόντων του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη, ανακοίνωσε συμφωνία sale and leaseback και πενταετές συμβόλαιο ναύλωσης με την εταιρία, για το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο της που βρίσκεται υπό κατασκευή στη Νότιο Κορέα.

Επίσης, ο εφοπλιστής Συμεών Παληός,  επέκτεινε τη χρονοναύλωση ενός post panamax bulker με την Cargill International S.A. Πρόκειται για το φορτηγό πλοίο Polymnia (χωρητικότητας 98.704-dwt και κατασκευής 2012) το οποίο παρέμεινε υπό τη διαχείριση της Cargill International S.A.

Συμεών Παληός, επικεφαλής Diana Shipping

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σ. Παληός: Νέα συμφέρουσα συμφωνία για πλοίο της Diana Shipping

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: N. Mουνδρέας: Δύο πλοία της NGM Energy προς διάλυση

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  A.M. Nomikos: Δεύτερη εξαγορά πλοίου για το 2018