Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Αdidas: Η μεγάλη απειλή της Nike, εκτοξεύεται στην κορυφή

Μετά από αγώνα χρόνων, η Adi das αισθάνεται αισιόδοξη. Στις 11 Φεβρουαρίου, η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε μεγαλύτερες του αναμενόμενου πωλήσεις το 2015. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 16 % στα € 16,9 δισεκατομμύρια ($ 19,2 δισεκατομμύρια), καθοδηγούμενες από αυξήσεις με διψήφια ποσοστά στη Δυτική Ευρώπη, την Κίνα και τη Λατινική Αμερική. Η εταιρεία αύξησε επίσης τα κέρδη των προβλέψεών της για το 2016.

Οι επενδυτές της Adidas είναι επίσης αισιόδοξοι. Όπως αναφέρει το «Bloomberg», η αναλογία τιμής έναντι κέρδους της Adidas έχει κλείσει τη διαφορά με τη Nike για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. Οι μετοχές του γερμανικού ομίλου είχαν διαφορά από τα μέσα Ιανουαρίου, όταν ανακοινώθηκε ότι ο Kasper Rorsted, Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας Henkel, θα διαδεχθεί τον τελευταίο Πρόεδρο της Adidas, Herbert Hainer, αργότερα φέτος.

Αναλογία τιμής – κέρδους

Η αναλογία τιμή – κέρδους είναι μια κάπως ασαφής μέτρησης – τα δεδομένα της “Bloomberg” δείχνουν ότι η Adidas έχει ήδη καταφέρει να έρθει στο ίδιο επίπεδο με τη Nike, ενώ οι αριθμοί από την εταιρεία ερευνών χρηματοπιστωτικών «FactSet» δείχνουν  ότι η Adidas βρίσκεται ακόμα ελαφρώς πίσω. Σε κάθε περίπτωση, η Adidas έχει κλείσει ουσιαστικά μια μακρόχρονη διαφορά αποτίμησης με τον βασικό ανταγωνιστή της.

Αν και είναι νούμερο δύο στο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς μετά τη Nike, η Adidas συνεχίζει να υπολείπεται σημαντικά στις πωλήσεις. Η Nike έβγαλε $ 30,6 δισεκατομμύρια από τις πωλήσεις του περσινού έτους, και σχεδιάζει να το αυξήσει σε $ 50 δισεκατομμύρια μέχρι το 2020. Στις ΗΠΑ, η μεγαλύτερη αγορά αθλητικών ειδών στον κόσμο, η Adidas έχει μόλις ένα μικρό κομμάτι του μεριδίου αγοράς της Nike, ενώ έμεινε πίσω από την εταιρεία «Skechers» πέρυσι.

Αλλά η Adidas έχει ξεκινήσει να ασχολείται με πολλές καινοτομίες τον τελευταίο καιρό, εισάγοντας νέα προϊόντα, όπως το νέο αθλητικό παπούτσι που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις γυναίκες, εστιάζοντας σε καινοτόμα προϊόντα συμπεριλαμβανομένου ενός αθλητικού παπουτσιού με μια 3D ενδιάμεση σόλα, και αυξάνοντας την χορηγία στους Αμερικανούς αθλητές.

Έχουν αρχίσει σταδιακά οι πωλήσεις να αυξάνονται στις ΗΠΑ, και αναμένεται η αύξηση να συνεχίσει και το 2016. Τώρα φαίνεται ότι οι επενδυτές αναμένουν, επίσης.