Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

F1 Μονακό: Με ήλιο και βροχή, ο Φερστάπεν είναι εκεί!

Photo by Ryan Pierse/Getty Images

Photo by Ryan Pierse/Getty Images

Ο σημερινός αγώνας στο Μονακό ήταν συναρπαστικός, δε θα ξεχαστεί εύκολα και θα αποτελεί σημείο αναφοράς τα επόμενα χρόνια. Παρότι η διαδρομή δεν προσφέρεται για μάχες είχε πολλές. Παρότι η διαδρομή προσφέρεται για δράμα, δεν είχε καθόλου. Είναι αλήθεια πως ο Φερστάπεν δεν είχε αντίπαλο. Επέλεξε τη μέση γόμα στην εκκίνηση κρατήθηκε μπροστά όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα και άνοιξε με άνεση διαφορά από τον δεύτερο Αλόνσο. Ο Ισπανός εκκίνησε με τη σκληρή γόμα και ήταν σαφές ότι είχε ως πρώτη προτεραιότητα να διατηρήσει τη 2η θέση ως την καρό σημαία.

Η απειλή βροχής υποχρέωσε όλους τους οδηγούς να αναβάλουν τις αλλαγές ελαστικών τους. Αυτό μπορούσαν να το κάνουν πιο άνετα όσοι είχαν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα όπως ο Αλόνσο. Κι όμως ενώ έβρεχε ο Ισπανός έκανε λάθος έβαλε τη μέση γόμα για ένα γύρο χάνοντας την ευκαιρία να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από το ένα στραβοπάτημα του Φερστάπεν που τελικά συνέβη και πέρασε ανεκμετάλλευτο. Ο Ολλανδός έχασε τον έλεγχο της Red Bull και χτύπησε στα λάστιχα πριν το τούνελ.

Photo by Jake Grant / LAT Images

Οι μόνοι οδηγοί που έβγαλαν νωρίς τη σκληρή γόμα ήταν αυτοί της Ferrari. Η στρατηγική της Ιταλικής ομάδας χρήζει ανάλυσης, κατάφεραν να χάσουν θέσεις και με τα δυο μονοθέσια. Ο Σάινθ ήταν εκνευρισμένος, από τις επιλογές πιθανόν αυτό δεν τον βοήθησε να αποφύγει το λάθος που του στέρησε δυο θέσεις στην κατάταξη. Ο Ισπανός αισθάνονταν πως η ομάδα τον χρησιμοποιούσε για να αβαντάρει το Λεκλέρκ. Προβλήματα υπήρχαν και στη Mercedes με το Ράσελ να γκρινιάζει μέχρι τελικής πτώσεως για να τον αφήσει να περάσει ο Χάμιλτον για να επιτεθεί στον Οκόν στο βρεγμένο.

Photo by Andy Hone / LAT Images

Ο Γάλλος οδηγός έκανε την έκπληξη οδηγώντας αλάνθαστα και ανέβηκε στο βάθρο. Είναι η πρώτη φορά από το 1996 που ένας Γάλλος οδηγός βρίσκεται στο βάθρο στο Μονακό. Τότε είχε κερδίσει ο Ολιβιέ Πανί σ’ έναν αγώνα που είχαν τερματίσει μόλις 4 μονοθέσια. Ο Οκόν ήταν ενθουσιασμένος στον τερματισμό και έκανε λόγω για μια νέα αρχή για την ομάδα του που συμπλήρωσε σήμερα τα 50GP.

Στη βαθμολογία οδηγών ο Φερστάπεν που όταν δεν κερδίζει τερματίζει 2ος έχει διαφορά 39 βαθμούς από τον Πέρεζ που δε βαθμολογήθηκε σήμερα. Στους κατασκευαστές η Red Bull έχει 249 βαθμούς και ακολουθούν η Aston Martin με 120 και η Mercedes με 119.

Η τελική κατάταξη ήταν:

Επόμενος αγώνας το Ισπανικό GP την ερχόμενη Κυριακή 4/6.

 

Photo by Mark Thompson/Getty Images

Διαβάστε επίσης:
Θησείο: Επίθεση κουκουλοφόρων στο σταθμό του ΗΣΑΠ

Ερντογάν: Είμαστε ερωτευμένοι με την Κωνσταντινούπολη, ζήσαμε μία γιορτή δημοκρατίας

Τουρκία: Νικητής ο Ερντογάν και στον δεύτερο γύρο (upd)