Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

F1 Ιταλία: Όλα δουλεύουν για το Φερστάπεν!

Ο Χάμιλτον δεν εκκίνησε καλά, ο Μπότας κέρδισε, αλλά η αλλαγή μηχανής τον ρίχνει τελευταίο. Ο Φερστάπεν πήρε 2 βαθμούς ως 2ος, αύριο εκκινεί πρώτος.

Ήμουν ήπιος την πρώτη φορά στο Σίλβερστον και γιατί έγινε μια μικρή μάχη για θέσεις και γιατί επρόκειτο για την πρώτη δοκιμή της νέας διαμόρφωσης του τριημέρου της F1. Τώρα όμως μετά και τη 2η δοκιμή στη Μόντσα είμαι βέβαιος: Ο κατατακτήριος αγώνας δεν έχει κανένα νόημα.

Σήμερα αν εξαιρέσει κανείς ότι ο Χάμιλτον δεν εκκίνησε καλά και τον «κατάπιαν ο Φερστάπεν και οι McLaren που έβαλαν τη μαλακή γόμα δεν έγινε τίποτα. Εκτός κι αν θεωρείται συμβάν η σπασμένη αεροτομή του Γκασλί απόρροια της επαφής του με το Νόρις στην πρώτη στροφή και η εγκατάλειψή του στην Curva Grande. Ή το τετακέ του Κουμπίτσα που για έναν ακόμη αγώνα αντικαθιστά τον Κίμι Ράικονεν (θετικός στον κορονοϊό) στο κόκπιτ της Alfa Romeo.

Η έξοδος του Γκασλί έβγαλε το αυτοκίνητο ασφαλείας, οπότε «χάθηκαν» 3 γύροι πίσω του, έτσι από τους 18 έμειναν 15 στους οποίους τα μονοθέσια απλά γύριζαν γύρω γύρω ανούσια. Μετά πολλών βασάνων κατάφερε ο Πέρεζ να περάσει το Στρολ ανεβαίνοντας στην 9η θέση.

Μπροστά του τρία μονοθέσια με υβριδική μηχανή Ferrari, οι δυο κόκκινες και η Alfa Romeo του Τζιοβινάτσι. Εντυπωσιακές σε τελική ταχύτητα οι δυο McLaren με 340km/h δεν θα είναι εύκολο να τις προσπεράσεις αύριο στον αγώνα.

Το Ιταλικό GP θα διεξαχθεί αύριο στις 16:00, απευθείας ΕΡΤ, Cosmote.

Η τελική κατάταξη του κατατακτήριου αγώνα που θα καθορίσει την αυριανή σειρά εκκίνησης ήταν:

Διαβάστε επίσης:

Τοντ: Βελτίωση της οδικής ασφάλειας με παράδειγμα τα Ράλι!

EKO ACROPOLIS RALLY: Προηγείται ένας 20χρονος Φινλανδός!

Μητσοτάκης: Το Ράλι Ακρόπολις ήρθε για να μείνει