Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Real Estate

Λάμψα: Στο φιλέτο του ΕΦΚΑ στο Κολωνάκι στήνει το νέο της τετράστερο

Στη Λάμψα κατέληξε το ακίνητο του ΕΦΚΑ στη Ζαλοκώστα, το οποίο προορίζεται για ξενοδοχείο και θα αποτελέσει το τέταρτο τουριστικό asset της οικογένειας Λασκαρίδη στο κέντρο της Αθήνας, μετά τη Μεγάλη Βρεταννία, το King George και το Athens Capital.

Το ακίνητο βρισκόταν μέχρι πρότινος στα αζήτητα, αφού είχε προκηρυχθεί ξανά διαγωνισμός, ωστόσο αυτή τη φορά το όραμα μετατροπής του σε 4άστερο φαίνεται να υλοποιείται.

Στο πλαίσιο αναζήτησης μισθωτή, ο ΕΦΚΑ προσφέρει στον υποψήφιο για τη Ζαλοκώστα 7 – 9, το προτιμησιακό δικαίωμα (option), σε σχέση με τη μίσθωση του παρακείμενου ακινήτου, στην Κριεζώτου 8 – 10.

Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση μελλοντικού διαγωνισμού εκμίσθωσης, η μισθώτρια Λάμψα στην οποία κατέληξε το ακίνητο θα έχει το δικαίωμα να μισθώσει το οικόπεδο επί της Κριεζώτου 8-10 με το ίδιο ποσό με αυτό που θα έχει προκύψει από τον τότε πλειοδοτικό διαγωνισμό.

Σύμφωνα με την διακήρυξη, ο ΕΦΚΑ ζητά για το ακίνητο της Ζαλοκώστα ελάχιστο μηνιαίο μίσθωμα 17.000 ευρώ, ενώ απαραίτητο είναι το επενδυτικό σχέδιο ύψους 1,2 εκατ. ευρώ εντός δύο ετών, ώστε το κτίριο να μετατραπεί σε ξενοδοχείο 4 αστέρων.

Ο operator του ξενοδοχείου θα πρέπει να έχει εμπειρία στην διαχείριση τουλάχιστον τριών ξενοδοχείων 4* ή μη κύριων ξενοδοχειακών καταλυμάτων αντίστοιχης κατάταξης, ένα εκ των οποίων υποχρεωτικά θα έχει δυναμικότητα από 20 έως 40 δωμάτια και θα είναι πόλεως, κριτήρια που πληροί η εισηγμένη. Το ακίνητο περιλαμβάνει 2 υπόγεια, ισόγειο, 5 ορόφους υπέρ του ισογείου. Η εκμίσθωση αφορά διάστημα 30 ετών με δυνατότητα δεκαετούς παράτασης.

Η Λάμψα άρχισε από το πρώτο εξάμηνο του 2021 να ανακάμπτει σε σύγκριση με το καταστροφικό για τον τουρισμό 2020. Η Μεγάλη Βρεταννία εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 41,19% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2020, ενώ το King George εμφάνισε μείωση πωλήσεων 77,37%.

Όσον αφορά τα ξενοδοχεία του Ομίλου στην Σερβία, το Hyatt Regency Belgrade κατέγραψε αύξηση κατά 15,06% και το Mercure Excelsior αύξηση κατά 82,37%.

Διαβάστε επίσης

Ξενοδοχεία ΛΑΜΨΑ: Το 2022 θα ανακτήσουμε το 80%-90% του 2019

Χλόη Λασκαρίδη (Λάμψα Ελληνικά Ξενοδοχεία): Αισιοδοξούμε ότι θα πάμε καλά