Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Τι συμβαίνει με το clubhouse; Γιατί το επιλέγουν οι μεγάλοι της τεχνολογίας;

Το clubhouse είναι η νέα πλατφόρμα που ιδρύθηκε την άνοιξη του 2020 με το ξέσπασμα της πανδημίας και σήμερα η αξία του υπολογίζεται στο 2 δισ. δολάρια.

Απασχολεί 10 άτομα και φιλοξενεί συζητήσεις τόσο ενδιαφέρουσες που τον προηγούμενο μήνα τράβηξε το ενδιαφέρον των  Elon Musk και  Mark Zuckerberg που έκαναν την εμφάνισή τους στην συγκεκριμένη υπηρεσία. Για μικρό χρονικό διάστημα, άνθρωποι σε συζητήσεις στην κινεζική γλώσσα καταπιάστηκαν με το ζήτημα του Σινγιάνγκ και των Ουϊγούρων με ειλικρίνεια και ανοιχτό τρόπο, προσελκύοντας ευρεία προσοχή εκ μέρους του κοινού.

Αν και ο ιδρυτής της VivaWallet, Χάρης Καρώνης, κάνει εκεί τις ανακοινώσεις για τους νέους επενδυτές στην εταιρεία του, σε δύο εβδομάδες όπως φημολογείται, θα είναι ο πρώτος έλληνας επιχειρηματίας, που θα ακολουθήσει την παγκόσμια τάση.

Γιατί όμως επιλέγουν το clubhouse; Μα γιατί είναι η πιο σύγχρονη τάση επικοινωνίας, για εταιρείες που δεν ακολουθούν την πεπατημένη και που θέλουν να περάσουν άμεσα το μήνυμά τους στις ειδικές ομάδες ανθρώπων που πραγματικά τους ενδιαφέρει. Πετυχαίνουν έτσι, χωρίς κόστος τη μέγιστη προβολή, αφού μετά το μήνυμα διαδίδεται ακολούθως σε όλους  από τα social media.

Γιατί στο clubhouse

Μετρώντας λιγότερο από ένα χρόνο “ζωής”, η εφαρμογή clubhouse πληροί όλες τις προδιαγραφές για την επόμενη επιτυχία στα social media, με μία πολύ διαφορετική προσέγγιση όμως από τα συνηθισμένα. Υπάρχει τεράστιο hype γύρω από αυτήν, έχει εξαιρετικά διάσημους χρήστες όπως οι Drake, Kanye West, Oprah Winfrey και άλλοι. Ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, υπάρχει ήδη και στην Ελλάδα και αυξάνει συνεχώς τους χρήστες του

Γεννημένο με την κρίση της πανδημίας, το clubhouse, έδωσε την ευκαιρία της επικοινωνίας, που χάθηκε το 2020, καθώς ο κόσμος κλείστηκε στα σπίτια του.

Για πολλούς θεωρείται μια πλατφόρμα επικοινωνίας που θα μπορούσε να βοηθήσει στην αποκατάσταση του ειρηνικού λόγου και της ευγένειας αντί της επιδείνωσης των εντάσεων και του φανατισμού που δημιουργείται σε άλλες πλατφόρμες ου δίνουν τη δυνατότητα μόνο γραπτών σχολίων και όχι διαλόγου. Αντίθετα το clubhouse   λειτουργεί λίγο σαν ανάμεσα σε ραδιοφωνική εκπομπή με “ανοικτές γραμμές” και λίγο σαν ένα χαλαρό βραδινό πάρτι.

Πολλοί στο  Clubhouse ακούγονται σαν γέροντες που συνομιλούν γύρω από μια παραδοσιακή φωτιά, με πολλούς από τους νεότερους να παρακολουθούν/ακούνε τον διάλογό τους , ενώ  “πόντους” κερδίζουν όσοι είναι γνήσιοι, ελκυστικοί και καλοί στο να σκέφτονται δυνατά και να ηγούνται μιας ομάδας. Υπάρχει ένα λεπτό αλλά σαφές πλέγμα ιεραρχιών, αν και προς όφελος της συζήτησης και όχι προς ζημία της.

Η τεχνολογία βρήκε το χώρο της

Στα  θέματα συζήτησης στο Clubhouse,  σημαντική θέση έχει η τεχνολογία αλλά υπάρχουν επίσης συζητήσεις για το NBA, την κουζίνα της Νοτίου Ασίας, την πολιτική κατάσταση στη Νιγηρία και τις συμβουλές για γνωριμίες προς σύναψη σχέσης, καθώς και πολλά άλλα θέματα. Εάν είστε μέλος, μπορείτε να ξεκινήσετε το δικό σας δωμάτιο. Οι φωνές της μαύρης κοινότητας είναι ιδιαίτερα ισχυρές.

Οι υπηρεσίες στο Clubhouse προέρχονται από το λογισμικό του, ενώ  η εταιρεία έχει προσωπικό μόλις 10 άτομα.

Σε αντίθεση με μια κλήση στο Zoom, δεν υπάρχει επιλογή βίντεο, οπότε είναι πιο χαλαρωτικό (μπορείτε ακόμη και να πλένετε τα πιάτα ενώ ακούτε). Κάθε μέλος του κοινού αντιπροσωπεύεται στην εικόνα του δωματίου ως μια φωτογραφία-ψηφίδα – κι έτσι οι ομιλητές αισθάνονται τη δύναμη και τον όγκο του πλήθους, γεγονός το οποίο ενθαρρύνει περαιτέρω την ευχάριστη συμπεριφορά.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για το Clubhouse

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση