Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Γ. Σουραβλάς: Συνεχίζει ακάθεκτη την ανανέωση του στόλου της η Load Line

bulker ναυτιλία

Την ανανέωση του στόλου της συνεχίζει η ναυτιλιακή Load Line Marine, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Σουραβλά, η οποία φέρεται να πούλησε ένα παλιό πλοίο supramax, πιθανότατα σε κινεζική εταιρεία.

Σύμφωνα με Αμερικανούς ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds, η ελληνική εταιρεία πούλησε το πλοίο Top Trader (χωρητικότητας 52.400 dwt, κατασκευής 2001) έναντι 9 εκατομμυρίων δολαρίων, μία τιμή που θεωρείται αρκετά ικανοποιητική για το συγκεκριμένο πλοίο.

Σημειώνεται ότι η Load Line είχε αγοράσει το πλοίο τον Απρίλιο του 2015 ως TMS Maria από την Third Millenium Shipping, έναντι 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η συναλλαγή αυτή, αν επιβεβαιωθεί, έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά κινήσεων της Load Line στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων ξηρού φορτίου. Τον περασμένο Νοέμβριο η ελληνική εταιρεία πούλησε σε κινεζική εταιρεία έναντι 8 εκατ. δολαρίων το πλοίο Fighter (χωρητικότητας 48.200 dwt, κατασκευής 2001), το οποίο είχε αποκτήσει τον Ιούνιο των 2016 πληρώνοντας 3,5 εκατ. δολάρια.

Εξάλλου, τον Ιανουάριο η Load Line αγόρασε το πλοίο Tasman Castle (χωρητικότητας 56.900 dwt, κατασκευής 2011) από την Norddeutsche Reederei έναντι 11,7 εκατ. δολαρίων (το πλοίο έχει μετονομαστεί έκτοτε σε Super Trader). Η τιμή αγοράς του πλοίου είχε θεωρηθεί τότε αρκετά καλή, με δεδομένο ότι το VesselsValue αποτιμούσε την αξία του στα 12,4 εκατ. δολάρια και η Maritime Strategies International στα 13,2 εκατ. δολάρια.

Ο στόλος της εταιρείας, που ίδρυσε ο Γιώργος Σουραβλάς μαζί με τον Κωνσταντίνο Καλφόγλου τον Σεπτέμβριο του 2009, ανέρχεται σήμερα σε 11 πλοία, με μέση ηλικία τα εννέα χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί η Morgan Stanley κόβει τα… φτερά των capesizes

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Η Navios… ανακαλύπτει τον κόσμο του sale and leaseback

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Προκοπίου: Γιατί η Dynagas LNG Partners ψαλιδίζει τη διανομή μερίσματος